Gå til innhold

Hva tenker du om en tatoverte bruder? F eks sleevetatovering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det blir veldig stilkræsj om man skal ha en tradisjonell brudekjole, og den stilkræsjen synes ikke jeg er særlig fin. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hør her, vi lever i 2022. Tatoveringer på kvinner var kanskje eksotisk en gang i tiden, men i dag vet alle at store, mange og synlige tatoveringer på en kvinne symboliserer seksuell tilgjengelighet, og en historikk som ikke ligner grisen.

Selvsagt er det ikke så kult for en mann å gifte seg med noen som har malt "seksuelt tilgjengelig" på kroppen sin, eller å vite at andre tenker det samme. La oss håpe han er lykkelig uvitende.

Anonymkode: 84408...e67

God fantasi har du hvertfall 

Anonymkode: dbbab...4a1

  • Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hør her, vi lever i 2022. Tatoveringer på kvinner var kanskje eksotisk en gang i tiden, men i dag vet alle at store, mange og synlige tatoveringer på en kvinne symboliserer seksuell tilgjengelighet, og en historikk som ikke ligner grisen.

Selvsagt er det ikke så kult for en mann å gifte seg med noen som har malt "seksuelt tilgjengelig" på kroppen sin, eller å vite at andre tenker det samme. La oss håpe han er lykkelig uvitende.

Anonymkode: 84408...e67

haha shit du er jo helt insane

Anonymkode: e7f32...9a5

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er prinsippielt mot giftemål av samme grunn som alle kvinner burde vært mot det - det er en tradisjon der en far solgte en datter til en mann. Uten at hennes vilje var av betydning.

At kvinner i dag fortsetter med det, inkludert symbolske ugjerninger som «far fører datter til kjøper» er meg uforståelig.

Tatoveringene bryr jeg meg ikke om. Men det er ikke ålreit å gifte seg.

Anonymkode: b0670...5f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hør her, vi lever i 2022. Tatoveringer på kvinner var kanskje eksotisk en gang i tiden, men i dag vet alle at store, mange og synlige tatoveringer på en kvinne symboliserer seksuell tilgjengelighet, og en historikk som ikke ligner grisen.

Selvsagt er det ikke så kult for en mann å gifte seg med noen som har malt "seksuelt tilgjengelig" på kroppen sin, eller å vite at andre tenker det samme. La oss håpe han er lykkelig uvitende.

Anonymkode: 84408...e67

Tar gjerne et glass av hva enn det er du har innabords, for dæven steike.

Sånn seriøst, da. Ja, vi er i 2022. På tide at man legger fra seg fordommene nå.

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatovering er aldri pent og sammen med en hvit, romantisk brudekjole ble det voldsomt stilkræsj. Veldig rart. 

Anonymkode: 49ef8...93f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tatovering er aldri pent

Smak og behag. :) 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem med tatoveringer. Synest det er verre med dårlig tilpassede brudekjoler og dype utringing når puppene ikke akkurat er spretne😬

Anonymkode: db130...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan det å sitte og få masse nåler i huden automatisk betyr at en kvinne ligger/har ligget rundt. 

I gamle dager kanskje, men nå?! 

Anonymkode: 43704...b87

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker egentlig mest at brudgommen er en dott, som gifter seg med ei som har vært bortpå 100+ stykker, og som nå skal "slå seg til ro" med en uvitende stakkar.

Anonymkode: 84408...e67

😆

Er noe absurd over kontrasten mellom mørke tatoveringer og den hvite kjolen som skal symbolisere brudens jomfruelighet

Endret av Kipling
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (1 minutt siden):

😆

Er noe absurd over kontrakten mellom mørke tatoveringer og den hvite kjolen som skal symbolisere brudens jomfruelighet

Akkurat den sammenhengen der har vel forsvunnet for noen tiår siden uansett, helt uavhengig av tatoveringer eller ikke. 

For øvrig: Det blir fort skikkelig kræsj med romantisk brudekjole og tøffe tatoveringer. Skal man ha store, synlige tatoveringer synes jeg brudekjolen bør velges med omhu, enten for å skjule tatoveringene eller for å spille på lag med dem og vise dem frem på "riktig" måte. Kombinasjonen kan se bra ut, men oftest gjør den det ikke ...

Anonymkode: 148fe...f98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tenker egentlig mest at brudgommen er en dott, som gifter seg med ei som har vært bortpå 100+ stykker, og som nå skal "slå seg til ro" med en uvitende stakkar.

Anonymkode: 84408...e67

🤔

Jeg hadde synlige tatoveringer når jeg giftet meg, de er en del av meg og ikke noe jeg skammer meg over. Tilogmed mormor syns det, og jeg, var fin, og når hun sier det, så velger jeg å stole på det. Jeg kjenner ingen som er så direkte som henne😅 

Anonymkode: bb41b...60f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hør her, vi lever i 2022. Tatoveringer på kvinner var kanskje eksotisk en gang i tiden, men i dag vet alle at store, mange og synlige tatoveringer på en kvinne symboliserer seksuell tilgjengelighet, og en historikk som ikke ligner grisen.

Selvsagt er det ikke så kult for en mann å gifte seg med noen som har malt "seksuelt tilgjengelig" på kroppen sin, eller å vite at andre tenker det samme. La oss håpe han er lykkelig uvitende.

Anonymkode: 84408...e67

Wow 😳 Jeg trodde ingen var så hjernedøde i 2022, men du beviste at jeg tok feil.

Anonymkode: 7dd8c...5c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hør her, vi lever i 2022. Tatoveringer på kvinner var kanskje eksotisk en gang i tiden, men i dag vet alle at store, mange og synlige tatoveringer på en kvinne symboliserer seksuell tilgjengelighet, og en historikk som ikke ligner grisen.

Selvsagt er det ikke så kult for en mann å gifte seg med noen som har malt "seksuelt tilgjengelig" på kroppen sin, eller å vite at andre tenker det samme. La oss håpe han er lykkelig uvitende.

Anonymkode: 84408...e67

Hvordan i alle dager har du kommet frem til dette her??😂 Det er bare tull og har ingen rot i virkeligheten. Men du skal ha for forsøket da.

Anonymkode: bb41b...60f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tattoveringer er generelt stygt uansett hvilke klær en kvinne går med.

Anonymkode: 0ac3b...096

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes kontrasten er utrolig kul jeg.

Anonymkode: a8ff9...c3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns tatoveringer er stygt og harry og ville aldri hatt det selv. Men andre kan få gjøre hva de vil og ha brudekjole og tatoveringer som de ønsker, det mener jeg ingenting om, så lenge jeg ikke må ha det selv. 

Anonymkode: 5f77c...d0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt overrasket over meg selv når jeg så disse bildene, for jeg syntes kontrasten mellom de hvite kjolene og tatoveringer var utrolig kult! Og jeg er en gammel kjerring som egentlig ikke liker tatoveringer :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...