Gå til innhold

Hva tenker du om en tatoverte bruder? F eks sleevetatovering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er da vitterlig ikke opp til min personlige smak å avgjøre om en annen kvinne med tatoveringer skal få gifte seg i en brudekjole som skjuler eller ikke skjuler tatoveringene hennes 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Ikke hverken gifter eller pynter hun seg for min skyld heller, så min smak har niks nada å si! Det er den vordende brud som skal føle seg fin på sin bryllupsdag, så hvis hun ønsker å flashe omså alle sine tatoverte områder så skal ikke jeg si noe som helst på det 😃 

Anonymkode: b32c5...0a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hottentått
AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 20.57):

Hør her, vi lever i 2022. Tatoveringer på kvinner var kanskje eksotisk en gang i tiden, men i dag vet alle at store, mange og synlige tatoveringer på en kvinne symboliserer seksuell tilgjengelighet, og en historikk som ikke ligner grisen.

Selvsagt er det ikke så kult for en mann å gifte seg med noen som har malt "seksuelt tilgjengelig" på kroppen sin, eller å vite at andre tenker det samme. La oss håpe han er lykkelig uvitende.

Anonymkode: 84408...e67

Hahahaha😂 dagens. Men heldigvis da; hvis alle vet det, så er vel mannen også klar over det 😎

Endret av Hottentått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uanstendig?

Er det virkelig et tema i 2022? 
Vi gjør da vel som det passer oss.

Endret av Nooni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 20.43):

Tenker egentlig mest at brudgommen er en dott, som gifter seg med ei som har vært bortpå 100+ stykker, og som nå skal "slå seg til ro" med en uvitende stakkar.

Anonymkode: 84408...e67

Hva i alle dager er det jeg leser? Hva har tatoveringer med sexlivet å gjøre? 

Anonymkode: ee657...4db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg skrev (På 23.3.2022 den 20.49):

Verre med feite bruder

Jøyemeg..... 

Alle bruder er vakre. Uansett fasong. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeelsker alt ved disse bildene. Syns tatoveringer er dødskult, og det kommer fra meg som ikke har en eneste tatovering selv.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 20.43):

Tenker egentlig mest at brudgommen er en dott, som gifter seg med ei som har vært bortpå 100+ stykker, og som nå skal "slå seg til ro" med en uvitende stakkar.

Anonymkode: 84408...e67

Jeg hadde null tatoveringer før jeg giftet meg med den streiteste og mest a4 fyren jeg har møtt. Han har ingen tatoveringer. Jeg tok mine noen år inn i ekteskapet, langt inn i tredveårene. Har ligget med 4.

Anonymkode: dce34...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør, så synes jeg det er utrolig harry og stygt.

Mulig disse synes de er den kuleste dama i gata, men det er bare så harry... Og sikkert gøy når damene blir middelaldrende og eldre...

Anonymkode: edd62...ffb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken uanstendig eller fint. Synes ikke det ser fint ut, men der er min personlige smak. Jeg vet at det er mange som liker det.

Anonymkode: 0bbd8...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De damene jeg kjenner med tatoveringer og sleeve kler det kjempegodt fordi de er "den typen"! Også i brudekjole. 

Men jeg har en på skulderen jeg angrer på og den føler jeg ødelegger alt når jeg går i kjole og singlet.... Men det er nok mest i mitt eget hode. Angrer mest fordi det ikke er "meg"

 

Anonymkode: 625de...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, så synes jeg ikke det er fint. Det blir totalt stilkræsj med romantiske blonder og tøffe tatoveringer. Det hadde sikkert gitt et annet inntrykk om man kjørte en annen stil på kjolen. 

Anonymkode: 30eac...56b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som å se en mann med altfor små badetruse på et badeland. 

Det er noe som ofte skjer, men som man synes er upassende og man blir stående undrende hvorfor mannen i truse/bruden med tatoveringer valgte å gjøre det, samt at man rister på hodet av det. 

Fint er mann i for trang badetruse / bruden med tatoveringer iallefall ikke. 

Anonymkode: e5b33...3ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry med silikonpupper, tung sminke og utringning som ikke overlater noe til fantasien.

Tatoveringer er helt ok.

Anonymkode: 07f1b...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forferdelig det første bildet. Den kjolen roper "kom å knull meg". 

Anonymkode: 41050...8be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er verre med kjoler med dyp utrigning. Synes ikke brudekjoler skal være sexy. Tatoveringer har ikke noe å si.

Anonymkode: fa972...2ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Forferdelig det første bildet. Den kjolen roper "kom å knull meg". 

Anonymkode: 41050...8be

I alle dager for en holdning... Er vi ikke snart ferdig med å tillegge klær og utseende et automatisk samtykke?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det ser vulgært og møkkete ut på en dag da kvinnen liksom skal være på sitt vakreste. Hvis jeg hadde tatoveringer ville jeg valgt en brudekjole med lange ermer eller tilhørende jakke som dekket dem til. Sånn er det med den saken.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syv tatoveringer, fire av dem synlige. Når jeg gifter meg i oktober, så vil jeg ha en goth-stil på brudekjolen (svart, rødt og blonder, egenkomponert), så tatoveringene vil nok stå i stil med antrekket :) Bildet i HI er stilkræsj de luxe.

Anonymkode: 9a504...745

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (På 23.3.2022 den 21.08):

😆

Er noe absurd over kontrasten mellom mørke tatoveringer og den hvite kjolen som skal symbolisere brudens jomfruelighet

Har du noen gang hørt om bruder eldre enn 20 som er jomfruer? De fleste gifter seg i hvite kjoler, og har gjerne med et par egne unger som brudepiker. Det er da måte på hvor mye enkelte menn skal være opptatt av denne hinna.

Anonymkode: 9a504...745

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...