_Maddie_ Skrevet 15. juni 2022 #381 Del Skrevet 15. juni 2022 Onsdag Spoiler Lurer på hvorfor jeg fortsetter å se. Ser knapt ut som deltagerne gjør fremgang, viser en og annen liten utfordring, mye fokus på konkurranse. Mer gråting i LL leiren. Utrolig intetsigende episode. Daria syk så der er det nok en dag en vikar. Må innrømme at jeg ikke helt har fått med meg hvor mye snekring Daria har gjort i foregående uker, i forrige uke var det 0 styling også med en sofa og et bilde bare. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 15. juni 2022 #382 Del Skrevet 15. juni 2022 Spoiler Kjøkkenuka pleier å være det morsomste (sammen med bad), for som regel sliter de veldig! I år virker det ikke som om noen sliter med noe som helst. Stort sett alle er ferdige, de har evig lang tid til å dekorere og pynte.. Joda Lina og Eldan påstår de sleit veldig med kjøleskapet, men det er ganske langt unna det det har vært de tidligere årene. Og i år påstår alle parene at de ikke har nooooe erfaring med noe som helst fra før.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 15. juni 2022 #383 Del Skrevet 15. juni 2022 Neste sesong bør dette programmet ta seg opp og få et mer spennende innhold, bl.a. bør vi få se mer av selve oppussingen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. juni 2022 #384 Del Skrevet 16. juni 2022 Uke 9, finale: Spoiler Lina og Eldan: Jeg liker fargen på kjøkkenet, passer godt sammen med benkeplaten. Jeg ville nok gått for overskap og ikke den enkle hyllen. Estetisk blir det kanskje tungt, men jeg har et lite kjøkken selv, og skap plass er viktig! Dette er kanskje bare en hytte, men man skal fortsatt ha x, y og z klar til div. Liker de sorte detaljene. Fint spisebord, jeg ville nok ikke gått for er mobilt ett, men forstår at de ønsker flerbruksområder for det. Men spørsmålet er jo om bordet er i kjøkkenbenkhøyde eller kjøkkenbord høyde, for det er slitsomt å bruke et kjøkkenbord som arbeidssted når man må bøye seg hele tiden 😅 ser ut som om det er mer type barstoler de har, så håper det er en fin høyde på det. Likte den hvite fargen på bordet, de sorte lampene. Eneste som stikker veldig ut er kontakten ved siden av kjøleskapet. Veldig synlig sort tykk ledning som gikk ned til den. Hadde de måtte sette opp veggene selv, kunne de laget hull til den, og fått alle ledninger skjult, og det ville vært penere. De har en ikke helt rett benkeplate. Her har det skjedd noe 😅 Aina liker ikke Lina og Eldan. Punktum. Tror ikke de kan gjøre noe som helst for å få hennes hammer, for hun har valgt sine favoritter. Sara og Ibrahim: Har sagt nok om fargen på veggen, liker den fortsatt ikke. Men kan si at akkurat på kjøkkenet er den ikke like fæl. Noe med å sette det lyse tre-kjøkkenet opp mot den, bryter litt med fargen. De har også trefarget bord, i samme bølgete stil som stuebordet. Jeg liker at de har overskap, da man trenger oppbevaring. Liker de hyllene de har valgt utenom. Jeg er ikke super glad i hvite benkeplater, men her passer den godt inn. Lise og Lars: Liker ikke at de har to ulike farger på kjøkkenet, hvorfor må kjøleskapet gå i ett med veggen? Synes ikke det ble noe pent. Jeg ville nok også ha gått for et sort avtrekk, siden de har valgt å ha sort vask. Blir en blanding av metal grå og sorte detaljer som jeg føler ikke helt passer sammen. De har også valgt å ha det åpent på veggen, uten overskap. Jeg er ikke enig i valget altså. Man trenger plass. Er av underskapene er også oppvaskmaskin ser det ut som, så der har de mistet plass allerede. Jeg liker bordløsningen deres. De kan ha et større bord når de har gjester, eller ha et lite bord og mer gulvflate når det kun er få personer der. Fin benk, men er det den samme ustødige som de hadde i stuen? Eller en ny en? Like ustødig eller bedre utformet? 😅 Finn sier det er rosa dører. Jeg syntes noe var litt «feil» med dem, at de ikke var hvite. Trodde kanskje det var lyset som gjorde at de fikk en litt merkelig farge, men nei, rosa dører 😅 synes ikke de passet helt inn. Aina elser det jeg hater, at kjøleskapet er samme farge som veggen, ikke overraskende der 😅😂 Daria og Marius: elsker det sorte kjøkkenet. Men igjen så har disse heller ikke overskap. Hyllene de har på veggen er pene, men man trenger plass. Jeg liker ikke fargen på bordet. Ikke pent å se på, men fine stoler. Kjent med rundt bord. For meg tror jeg kanskje SI er favoritten, tror kanskje overskapene vinner frem i dag, men LE står nesten sammen med SI denne ganger. Jeg likte virkelig kjøkkenet LE har valgt, fargen var helt fantastisk, de manglet bare overskap. Dommerne: LL vinner hammeren. Er ikke enig. Er nok deres kjøkken jeg likte minst denne gangen. Neste uke; finale 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 16. juni 2022 #385 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) Spoiler Likte L&L og S&I sitt kjøkken best denne gangen. Synes L&L sin løsning var utrolig genial, de har i mine øyne det mest gjennomtenkte kjøkkenet sånn funksjonsmessig. Trodde faktisk S&I skulle vinne idag, da jeg synes det var estetisk finere. Likevel synes jeg de har fått en gullhammer tidligere av ren sympati, så tenker det var greit at de ble snytt for en denne gangen. På dette tidspunktet tror jeg ikke Daria og Marius har noen sjanse Endret 16. juni 2022 av Potetjinta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 16. juni 2022 #386 Del Skrevet 16. juni 2022 Ariana807 skrev (2 timer siden): Uke 9, finale: Skjul innhold Lina og Eldan: Jeg liker fargen på kjøkkenet, passer godt sammen med benkeplaten. Jeg ville nok gått for overskap og ikke den enkle hyllen. Estetisk blir det kanskje tungt, men jeg har et lite kjøkken selv, og skap plass er viktig! Dette er kanskje bare en hytte, men man skal fortsatt ha x, y og z klar til div. Liker de sorte detaljene. Fint spisebord, jeg ville nok ikke gått for er mobilt ett, men forstår at de ønsker flerbruksområder for det. Men spørsmålet er jo om bordet er i kjøkkenbenkhøyde eller kjøkkenbord høyde, for det er slitsomt å bruke et kjøkkenbord som arbeidssted når man må bøye seg hele tiden 😅 ser ut som om det er mer type barstoler de har, så håper det er en fin høyde på det. Likte den hvite fargen på bordet, de sorte lampene. Eneste som stikker veldig ut er kontakten ved siden av kjøleskapet. Veldig synlig sort tykk ledning som gikk ned til den. Hadde de måtte sette opp veggene selv, kunne de laget hull til den, og fått alle ledninger skjult, og det ville vært penere. De har en ikke helt rett benkeplate. Her har det skjedd noe 😅 Aina liker ikke Lina og Eldan. Punktum. Tror ikke de kan gjøre noe som helst for å få hennes hammer, for hun har valgt sine favoritter. Sara og Ibrahim: Har sagt nok om fargen på veggen, liker den fortsatt ikke. Men kan si at akkurat på kjøkkenet er den ikke like fæl. Noe med å sette det lyse tre-kjøkkenet opp mot den, bryter litt med fargen. De har også trefarget bord, i samme bølgete stil som stuebordet. Jeg liker at de har overskap, da man trenger oppbevaring. Liker de hyllene de har valgt utenom. Jeg er ikke super glad i hvite benkeplater, men her passer den godt inn. Lise og Lars: Liker ikke at de har to ulike farger på kjøkkenet, hvorfor må kjøleskapet gå i ett med veggen? Synes ikke det ble noe pent. Jeg ville nok også ha gått for et sort avtrekk, siden de har valgt å ha sort vask. Blir en blanding av metal grå og sorte detaljer som jeg føler ikke helt passer sammen. De har også valgt å ha det åpent på veggen, uten overskap. Jeg er ikke enig i valget altså. Man trenger plass. Er av underskapene er også oppvaskmaskin ser det ut som, så der har de mistet plass allerede. Jeg liker bordløsningen deres. De kan ha et større bord når de har gjester, eller ha et lite bord og mer gulvflate når det kun er få personer der. Fin benk, men er det den samme ustødige som de hadde i stuen? Eller en ny en? Like ustødig eller bedre utformet? 😅 Finn sier det er rosa dører. Jeg syntes noe var litt «feil» med dem, at de ikke var hvite. Trodde kanskje det var lyset som gjorde at de fikk en litt merkelig farge, men nei, rosa dører 😅 synes ikke de passet helt inn. Aina elser det jeg hater, at kjøleskapet er samme farge som veggen, ikke overraskende der 😅😂 Daria og Marius: elsker det sorte kjøkkenet. Men igjen så har disse heller ikke overskap. Hyllene de har på veggen er pene, men man trenger plass. Jeg liker ikke fargen på bordet. Ikke pent å se på, men fine stoler. Kjent med rundt bord. For meg tror jeg kanskje SI er favoritten, tror kanskje overskapene vinner frem i dag, men LE står nesten sammen med SI denne ganger. Jeg likte virkelig kjøkkenet LE har valgt, fargen var helt fantastisk, de manglet bare overskap. Dommerne: LL vinner hammeren. Er ikke enig. Er nok deres kjøkken jeg likte minst denne gangen. Neste uke; finale 😄 Spoiler Ville nok gjort det samme som du sier jeg også. De fikk jo kritikk fordi de hadde for mye greier forrige gang, så er vanskelig å gjøre Aina fornøyd... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 16. juni 2022 #387 Del Skrevet 16. juni 2022 Uke 9 finale Spoiler Dette er første uken jeg følte at SI burde vinne på sin enkelhet, til tross for stygg veggfarge, At LL vinner er nok på grunn av at bordet deres er bedre enn det rare bordet til SI. Manglende overskap gjorde at det litt rart åpent - og kjedelig hos DM og LE. Hadde noen faktisk laget «back splash» og gjort litt mer med veggen hadde det kanskje passet bedre. Har skrevet det gjentatte ganger at de gjør så mye mindre enn blant annet ifjor, og det synes på hvor lite forseggjorte veggene er, alt av skiller/hull i veggen synes så fryktelig godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 16. juni 2022 #388 Del Skrevet 16. juni 2022 _Maddie_ skrev (16 minutter siden): Uke 9 finale Skjul innhold Dette er første uken jeg følte at SI burde vinne på sin enkelhet, til tross for stygg veggfarge, At LL vinner er nok på grunn av at bordet deres er bedre enn det rare bordet til SI. Manglende overskap gjorde at det litt rart åpent - og kjedelig hos DM og LE. Hadde noen faktisk laget «back splash» og gjort litt mer med veggen hadde det kanskje passet bedre. Har skrevet det gjentatte ganger at de gjør så mye mindre enn blant annet ifjor, og det synes på hvor lite forseggjorte veggene er, alt av skiller/hull i veggen synes så fryktelig godt. Spoiler Enig i siste avsnitt der. Hadde Anna og Jone fra i fjor vært med i år, hadde de vært ferdige med hytta i uke 3, og innen uke 9 hadde de bygget både garasje og anneks... En av de jevneste ukene for meg, dette. For første gang plager ikke veggfargen til SI meg så mye, vet ikke om jeg bare har vent meg til den? LL har ideene, er nytenkende, men det ser ikke fryktelig komfortabelt ut med sittebenk og veldig røft bord. LL får skryt for å ha strippet bort det meste av unødvendige ting, DM får kritikk for at det er for tomt. Denne uka hørte de på Aina, men det er for sent. De er mest sannsynlig ute av konkurransen. Jeg tror i alle fall Daria har innsett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABCkvinne Skrevet 16. juni 2022 #389 Del Skrevet 16. juni 2022 Spoiler Trodde faktisk at SI skulle gå av med seieren denne gangen. Mine favoritter er for øvrig SI og LL så ble ikke trist av utfallet, men personlig likte jeg kjøkkenet til SI best. LE: Denne gangen sitter jeg igjen med et inntrykk av at de tok Aina sine tilbakemeldinger fra forrige gang litt for bokstavelig. Fra en overfylt stue sist gang gikk de over til en nesten ribbet stue + kjøkken. Likte fargevalgene deres, men forstår at de ikke vant både fordi det interiørmessig ikke var etter Ainas smak og at benkeplaten ikke var særlig pen å se på med tanke på buen. Smart med hjul på bordet, litt usikker på hva jeg egentlig syns om utseende ellers. LL: Likte godt bordløsningen og liker fargevalgene. Blir glad av litt farger. Godt gjennomført utenom pussing av bordet. Litt lite oppbevaringsplass, muligens? Og ikke helt fan av kjøkkenviften de valgte. Men veldig pent kjøkken ellers, som sto i stil med resten av hytten. SI: Min favoritt denne uken. Veldig fint kjøkken og flotte fargevalg. Og litt mer grønne planter enn vi har sett tidligere - bra! Jeg tror de kunne gått av med seieren dersom de hadde listet bedre og hadde laget en smart løsning på bordet slik at det kunne gjøres mindre og større alt ettersom behov. Nå var det litt vel ruvende. Likte veldig godt at de hadde hyller til oppbevaring og pynt på veggen. DM: Føler egentlig de er ute av konkurransen. Kjøkkenet var fint montert. Likte ikke svart kjøkken, pent å se på, men steike upraktisk i mine øyne. Fint at de valgte brunt rundt bord, men syns fortsatt ikke noe særlig om stilen deres. Dette er vel strengt tatt mest en smakssak. Når det kommer til snekring syns jeg Marius er flinkest av alle deltakerne, men dessverre kommer de til kort på interiørfronten, syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krokanrullen Skrevet 16. juni 2022 #390 Del Skrevet 16. juni 2022 Voldsomt synlige og klumpete stikkontakter på alle kjøkken. Noen med utenpåliggende ledning også. Regner ikke med deltakerens har fått legge det elektriske selv så det var en rar løsning synes jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rfa Skrevet 16. juni 2022 #391 Del Skrevet 16. juni 2022 krokanrullen skrev (38 minutter siden): Voldsomt synlige og klumpete stikkontakter på alle kjøkken. Noen med utenpåliggende ledning også. Regner ikke med deltakerens har fått legge det elektriske selv så det var en rar løsning synes jeg Veggene er av massivtre så om en skal ha skjult kabling så må en fore ut veggen og da mister en ca 5cm av romstørrelsen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 16. juni 2022 #392 Del Skrevet 16. juni 2022 Ukesfinale: Spoiler 1. Daria og Marius: De gikk som spådd bort ifra sine planer fordi de måtte følge Ainas møbleringføringer, men likevel ble det ikke godt nok. Selv om de leverte soleklart best håndverk denne uken. Får veldig Esra og Arber-vibber av D&M i år ettersom D&M kommer til kort uansett hva de gjør. Aina fant ut at hun enda var misfornøyd over sofaen i stua, noe som ikke bør være utslagsgivende i en kjøkkenuke! Synes de sorte frontene var finest, og likte helheten meget godt. Hyllene over benken ble kanskje litt for små, og Finn har rett at hengslende ikke ble heldig. Men alt i alt min favoritt, og et kjøkken jeg lett kunne hatt i min hytte. 2. Lina og Eldan: Fin, behagelig farge på frontene. Ser koselig ut, og står i stil til hytta. Et kjøkken jeg kunne ha hatt på hytten min også. Men hadde en snekkererror på kjøkkenbenken som ikke ble bra. Kjøkkenbordet/øya med hjul så fint ut. Men de kunne gjort litt mer over kjøkkenbenken enn den enslige hylla som hang der. Aina myser etter noe å trekke på, og fant ut at de manglet en rye. Og så sier hun at hun forventet fliser.... Det kan umulig stemme?! 3. Lise og Lars: Det ble mye ekstraarbeid på L&L for å få skyvedøren inn i veggen. Men det var smart. Å ha en bordplate hengende på veggen ser jeg på som unødvendig, lite praktisk og mindre pent, da det ville vært dobbelt så fint med en normal vegg og like praktisk med en ekstra bordplate liggende under en bordplate som kan skyves ut - som vanlig. Jeg hev meg på bølgen i hvit-høyglans-tiden for 5-6 år siden og kjøpte det i huset mitt, og tenker at på en hytte bør man ha mer nedtonede fronter. Knaggrekken over benken ble i enkleste laget, og bordet ser hjemmesnekret ut og altfor grovt. Og de rosa dørene synes jeg ikke passet inn. Jeg er overrasket over at de vant, og kjøper ikke begrunnelsen til dommerne om at L&L "svarte best på oppgaven og leverte mest helhetlig". Tror rett og slett de vant fordi de turte å tenke litt utenfor boksen, selv om det ble bare ymse resultat av det. Øyunn og Levi-vibber. Så nå ligger det vel i kortene at L&L vinner ? 4. Sara og Ibrahim: Tidenes bruneste og da ensformige hytte er nå et faktum. Brunt overalt. Udelikat. Og frontene synes jeg ser "gammeldags" ut. Det er liksom det folk river ut av kjøkkenet i dag. Totalt sett ble det et rom jeg ikke kunne tenkt meg på min hytte. Men synes likevel at de løste området over kjøkkenbenken best med overskap og hyller, så synd angående fargevalg og fronter. I år som alltid leverer deltakerne helligdager mellom panelskjøtene. Denne uken hadde alle parene det. Hvorfor gjøres det ikke ordentlig? Og hvorfor sier ikke dommerne noe på det? Det er rett og slett sløvt, særlig i år når de har så lite å gjøre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 16. juni 2022 #393 Del Skrevet 16. juni 2022 Synes SI og DM hadde de beste kjøkkenet. Særlig DM hadde helt klart det fineste borddekket. Ble ganske overrasket av at LL vant da de ikke hadde noe styling å skryte av. Er heller ikke noe fan av kalde/kjølige farger, synes kjøkkenet deres minnet meg om noe man finner i kontorlokaler - kjedelig og sterilt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. juni 2022 #394 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) Virker som mange er uenige i ukens vinner og jeg må si meg enig! Hvorfor vant LL? Pga det bordet man kunne slå opp? Den grusomme sittebenken de har laget, hvor stoffet henger i bølger på undersiden, skal nå sittes på under et måltid på hytta som pleier å ta en god stund... Pussepapiret har de spart på og kjøkkenet var skikkelig kjipt. Her skjønner jeg overhodet ikke bedømmingen. Det var ingen atmosfære. Lurer på hvordan dommerne kom frem til disse som vinnerne!? Å male kjøleskapet i veggfargen så bare rart ut i mine øyne og de rosa dørene ble for Pippi Langstrømpe. Hvis Aina mener at det er tomt hos DM så fatter jeg ikke at LL kunne vinne, her var det kjipt... LE, jeg føler Lina er så ujevn når det kommer til styling. Noen uker er hun rå mens andre uker, som denne, skjønner jeg ikke hva hun har tenkt. Det ble ikke bra. Egentlig var ingen av kjøkknene veldig bra i år. Å kline vasken inntil veggen gjør man bare ikke. Man må løfte den rene oppvasken over den som er skittent når man vasker opp... SI, det mest praktiske kjøkkenet av dem alle. Må si jeg fortsatt ikke liker fargen på veggen, eller på frontene, men likevel likte jeg dette kjøkkenet best. Litt vel store hyller, de ble voldsomme, men de har hvertfall oppbevaring i form av overskap og hyller! Nå har de andre parene bare tre og et halvt benkeskap til oppbevaring! To smale 40cm brede underskap, en 60 bredde med skuffer, pluss det halve under vasken. Ellers har de komfyr og oppvaskmaskin liksom... Man trenger litt mer oppbevaring! DM, det blir for mange elementer. Eikehyller, brunt beiset bord, svart kjøkken, børstet stål på komfyr og stoler, en hvit vegg, en farget vegg, en annen trefarge på gulvet, annen farge på stolene og grå benkeplate. PUH! Men det jeg likte var at de plasserte det store ruvende kjøleskapet i hjørnet der det uansett er mørkest! Det gjør at lyset fra vinduene treffer mer av rommet ellers og det føles mer åpent. Hyllene ble litt små, og opphengsløsningen mindre pent, men helheten ble veldig allright til slutt. Min nr.2 i dag! Håper snekker-Lars kjempet for at de skulle få seieren! For igjen lurer jeg på hvorfor LL endte opp med å vinne.... Endret 16. juni 2022 av Blåttvann 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 16. juni 2022 #395 Del Skrevet 16. juni 2022 krokanrullen skrev (4 timer siden): Voldsomt synlige og klumpete stikkontakter på alle kjøkken. Noen med utenpåliggende ledning også. Regner ikke med deltakerens har fått legge det elektriske selv så det var en rar løsning synes jeg Ja, dette så ikke bra ut. På kjøkkenet til Sara og Ibrahim var det skikkelig ille med treer-kontakt stående oppå benken i hvert hjørne. Skjønner heller ikke at det går an å ha kontakten så nær vasken som på Lina og Eldans kjøkken, tror jeg det var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 16. juni 2022 #396 Del Skrevet 16. juni 2022 Syns også det var merkelig at LL vant i dag. Føler at det var Aina som bestemte, hun virker helt betatt over LL. Selv om jeg heller ikke er noe begeistret over brunfargen til SI så syns jeg deres kjøkken var et av de bedre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. juni 2022 #397 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) Dette er det jeg mener med at det er lurt å plassere kjøleskapet i den mørkeste kroken, se bilder. DM var de eneste som plasserte kjøleskapet i riktig krok av rommet. Når jeg ser på bildene av kjøkkenene så er det jo uendelig mye hyggeligere hos DM? Endret 16. juni 2022 av Blåttvann 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 16. juni 2022 #398 Del Skrevet 16. juni 2022 Jeg var helt sikker på at Daria og Marius skulle vinne denne uka! Dommerne var jo så fornøyde, bortsett fra stuen, men den teller jo ikke her. Skulle man tro hvertfall. Særlig når de ligger nederst. Lina og Eldan hadde et veldig fint kjøkken, fargen på innredningen var nydelig! Sara og Ibrahim levert sin beste uke så langt vil jeg mene, innredningen dempet fargen på veggen veldig! Hvorfor vant Lars og Lise? Jeg likte kjøkkenet deres, men syns det var bedre alternativer denne uka. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 16. juni 2022 #399 Del Skrevet 16. juni 2022 Se på kjøkkenet til Lise og Lars. Den gigantiske hjørnelista ved vasken. Som plutselig stopper midt på veggen. Hvorfor ble ikke det kommentert? Og det hullrommet?? Det er vel så stort at det hadde vært plass til ei vinhylle. Om ikke burde det vært foret ut. Det samme med det hullet i veggen over hylla. Var sikkert meningen at ventilatoren skulle være der, men det var virkelig ikke pent dekket over. Og at Finn sier at det ikke er noe som heter «nesten flis»! Man kunne lett på en stor flis av det Lars dro ut. Ufortjent både snekkerseier og stylingseier i mine øyne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. juni 2022 #400 Del Skrevet 16. juni 2022 Ifølge Lina ble benkeplaten ikke montert riktig fordi rørleggeren hadde gjort en feil. Og så ble det så mye rabalder fra dommerne pga at den så ut som den gjorde. Håper vireklig ikke de mistet seieren for noe rørleggeren skulle ha fikset! 😳😳😳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå