melatonin Skrevet 23. juni 2022 #441 Del Skrevet 23. juni 2022 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Ja👍 Spørsmålet var hvilke 2 primærfarger, så det er vel riktig? Ja, det er det sikkert. Da hørte jeg riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisu Skrevet 23. juni 2022 #442 Del Skrevet 23. juni 2022 melatonin skrev (3 minutter siden): Jeg henger meg opp i detaljer. Sa Aina at turkis blandes av blå og gul?? Det gjør jo det? Spent på finalen. Kanskje enda mer spent på hvor mye klaging det blir her da 😂, og det er vel en gjenganger at "denne sesongen er dritt". Selv synes jeg Sommerhytta alltid har vært type bakgrunnsprogram hvor man ikke trenger å følge like nøye med hele tiden, og som det er det helt fint/koselig nok. Jeg liker L&L best jeg da. L&E som nummer to. S&I og D&M er litt det samme for meg, ulike stiler hvor ingen av dem treffer meg noe særlig. S&I hakket mer, kanskje.. Men en ting er sikkert, folk liker ulike ting og det kan være vanskelig å forutsi resultatet (ser jo det av tråden her, hvor en del folk skråsikker uttaler seg om hvem de beste er - som ofte er motstridende) 🙂 Så jeg aner ikke hva jeg skal tro når det er såpass jevnt, utover at D&M nok er ute. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. juni 2022 #443 Del Skrevet 23. juni 2022 Uke 10, finale: Spoiler Etter å ha sett de ferdige hyttene, er mine to favoritter SI og LE. Jeg måtte ha malt SI sin hytte på nytt, men ellers digger jeg mye av det de har gjort. Før vi går videre; synes det er litt merkelig at de nesten ikke filmet noen av badene. Jeg vet at det er et knøtt lite rom, men forventet å få se det ferdig rommet 😅 Hammerne: Jeg var faktisk skråsikker på at Finn skulle gi sin hammer til LL. Faktisk skråsikker på det! Men der tok jeg feil. LE får den hammeren. LE 4 hammere. SI 4 hammere. LL 3 hammere. DM 1 hammer. Aina gir sin hammer til SI. Jeg håper på det slik hun snakket når hun gikk rundt i hyttene. Men var ikke sikker. SI 5 hammere, LE 4 hammere, LL 3 hammere, DM 1 hammer (og ute av konkurransen). Lars sin hammer går i år til LE som virkelig har vært best hele veien. I år gjorde han det valget han burde gjort i forrige sesong. SI 5 hammere, LE 5 hammere, LL 3 hammere (og ute av konkurransen, DM 1 hammer (og ute av konkurransen). Hvem vinner! Naboene bestemmer, hvem er det de ønsker at skal være hyttenabo? Egentlig veldig passende at naboene får velge. En av mine favoritter vinner uansett. SI vinner! 🥳🥳🥳 Jeg synes faktisk det er veldig fortjent. De har stått på, de har vært flinke. Vi er mange som hater den brune fargen de har valgt å bruke, men som jeg skrev lengre opp, utenom akkurat fargen på veggen, synes jeg de har en veldig fin hytte som jeg fint kunne hatt selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeon Skrevet 23. juni 2022 #444 Del Skrevet 23. juni 2022 Spoiler Kjipt, synes Lina og Eldan fortjente å vinne. Håper de to konkurransene i finaleuka droppes neste sesong. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 23. juni 2022 #445 Del Skrevet 23. juni 2022 Spoiler L&E burde ha vunnet. De var jo definitivt best. Overraska over at Finn sin hammer ikke gikk til L&L, uteområdet deres var jo bedre enn S&I sitt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23. juni 2022 #446 Del Skrevet 23. juni 2022 (endret) Finale: Spoiler Synes alle hyttene ble bra utifra smak og behag på hver sin måte. Er ingen av parene som har “gjort seg bort”, og kan være stolt av hva de har fått til. For min del hadde jeg lett flyttet rett inn i hytta til Daria og Marius eller Lina og Eldan. Og jeg synes Daria og Marius har fått veldig dårlig betalt underveis, særlig i kjøkkenuka. Utdeling av hammere: Finn: Velger Lina og Eldan. Her snakker vi uforutsigbar overraskelse, da Lina og Eldan ikke var i nærheten av å vinne gullhammer i uteukene. Mulig den bålpanneutgravingen virkelig har gjort susen. Aner ikke. Men jeg var sikker på at Lise og Lars skulle få hammeren til Finn, da Lise og Lars vant to av tre gullhammere på uterommene. Aina: Forutsigbarheten selv velger selvfølgelig sine favoritter gjennom hele sesongen: Sara og Ibrahim. Lars: Velger Lina og Eldan. Det kan man vel si var fortjent på alle mulige måter. Naboene: Velger Sara og Ibrahim, som da vinner. Da fikk vi altså samme resultat som i fjor. Sara og Ibrahim vinner hele hytta fordi de vant disse to ubetydelige pisskonkurransene i finaleuka, og smetter derfor forbi Lina og Eldan som endte opp med flest gullhammere på selve hytta. Selv om hytta til Sara og Ibrahim ble bra på sin måte, aldri si at det å vinne meningsløse småkonkurranser i finaleuken er en rettferdig måte å vinne hele hytta på. Det kjøper jeg ikke. Konseptet er råttent. Lina og Eldan leverte best på hytta og burde ha vunnet. Det sagt, så er det bare å gratulere Sara og Ibrahim med hytta når konseptet er så elendig som det er. Endret 23. juni 2022 av Ctrl 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. juni 2022 #447 Del Skrevet 23. juni 2022 Spoiler Jeg har holdt med vinneren hele tiden, men i dag da vi fikk se litt mer av alle hyttene endte jeg opp med å tenke at jeg ville hatt store problem med å velge om jeg var dommer eller om jeg skulle valgt en av dem til meg selv. Ingen tapere i år slikt sett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 23. juni 2022 #448 Del Skrevet 23. juni 2022 Spoiler Med Darias stramme, stilrene og dyre designstil i utgangspunktet, var slaget tapt for DM før de i det hele tatt hadde begynt. Jeg tror også dommerne liker par som jobber veldig mye sammen. DM er det paret som har hatt mest atskilte ansvarsområder. Lise og Lars har hatt en svak finaleuke, med null hammere. De har antakelig vunnet ukeshammere på enkeltelementer, men helheten ble for fiks og smart, men ukomfortabel. Men Finn altså! Jeg hadde omtrent veddet min egen hytte (om jeg noensinne får en) på at hans hammer gikk til dem. Sara og Ibrahim har virkelig kommet som noen raketter de siste ukene, og får 4 av finaleukas seks hammere. Aina sin var ingen overraskelse, og publikumshammeren - tja, det er kanskje den koseligste hytta, og de er et veldig likendes par. Hvis jeg ikke husker feil, er dette første gang siden sesong 2 at publikumshammeren stemmer overens med vinneren av hytta. Og så Lina og Eldan, da. Det må være nokså bittert å tenke på at en quizkonkurranse og et ringspill (!) var med på å frata dem seieren. Ønskemål for neste sesong: Utskiftning av noen av dommerne! Det skjer trolig ikke. Større hytter/enklere å filme/mer fokus på selve prosessen. Mindre parterapi og større variasjon i deltakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 23. juni 2022 #449 Del Skrevet 23. juni 2022 Hva skjer egentlig om to lag får like mange hamre helt til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. juni 2022 #450 Del Skrevet 23. juni 2022 Gnå skrev (26 minutter siden): Hva skjer egentlig om to lag får like mange hamre helt til slutt? Da teller nabohammeren for 2 stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venno Skrevet 23. juni 2022 #451 Del Skrevet 23. juni 2022 Finn sin hammer var uventet. Jeg tror produksjonen har vært involvert for å få en spennende finale. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 23. juni 2022 #452 Del Skrevet 23. juni 2022 Gratulerer med velfortjent seier til et flott og trivelig par🥳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 23. juni 2022 #453 Del Skrevet 23. juni 2022 Venno skrev (34 minutter siden): Finn sin hammer var uventet. Jeg tror produksjonen har vært involvert for å få en spennende finale. 100%. Ellers sa jo alle i uke 1 at Aina kom til å gi sin hammer til SI. Surprise! 🤠 Ariana807 skrev (3 timer siden): Uke 10, finale: Skjul innhold Etter å ha sett de ferdige hyttene, er mine to favoritter SI og LE. Jeg måtte ha malt SI sin hytte på nytt, men ellers digger jeg mye av det de har gjort. Før vi går videre; synes det er litt merkelig at de nesten ikke filmet noen av badene. Jeg vet at det er et knøtt lite rom, men forventet å få se det ferdig rommet 😅 Hammerne: Jeg var faktisk skråsikker på at Finn skulle gi sin hammer til LL. Faktisk skråsikker på det! Men der tok jeg feil. LE får den hammeren. LE 4 hammere. SI 4 hammere. LL 3 hammere. DM 1 hammer. Aina gir sin hammer til SI. Jeg håper på det slik hun snakket når hun gikk rundt i hyttene. Men var ikke sikker. SI 5 hammere, LE 4 hammere, LL 3 hammere, DM 1 hammer (og ute av konkurransen). Lars sin hammer går i år til LE som virkelig har vært best hele veien. I år gjorde han det valget han burde gjort i forrige sesong. SI 5 hammere, LE 5 hammere, LL 3 hammere (og ute av konkurransen, DM 1 hammer (og ute av konkurransen). Hvem vinner! Naboene bestemmer, hvem er det de ønsker at skal være hyttenabo? Egentlig veldig passende at naboene får velge. En av mine favoritter vinner uansett. SI vinner! 🥳🥳🥳 Jeg synes faktisk det er veldig fortjent. De har stått på, de har vært flinke. Vi er mange som hater den brune fargen de har valgt å bruke, men som jeg skrev lengre opp, utenom akkurat fargen på veggen, synes jeg de har en veldig fin hytte som jeg fint kunne hatt selv. Hva burde han gjort forrige sesong? 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 23. juni 2022 #454 Del Skrevet 23. juni 2022 Det ligger en Spleis ute for Lina og Eldan. Jeg synes skikkelig synd på dem og har selv gitt 500,-. 🤗 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 23. juni 2022 #455 Del Skrevet 23. juni 2022 Jeg ble ikke veldig overraska over Finn sin hammer, forstod det når han gikk rundt før hammeren ble delt ut, da ble det ganske tydelig hvem som var hans favoritter til slutt. Ellers synes jeg det er en velfortjent vinner og synes det er veldig gøy at det er naboene som avgjorde det hele. Jeg hadde jo ingen favoritter i år, og det er første gangen, så det var samme for meg hvem som vant, men skulle jeg valgt noen av hyttene selv hadde jeg valgt S&I sin ettersom det er den gir meg sommerfølelse. Jeg liker ikke fargen deres, men det er smak og behag. Enig i at konkurranser siste uka er urettferdig, så endringer bør det absolutt bli samt mer fokus på snekring og bygging slik det var tidligere sesonger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 23. juni 2022 #456 Del Skrevet 23. juni 2022 3 hours ago, Potetjinta said: Hide contents L&E burde ha vunnet. De var jo definitivt best. Overraska over at Finn sin hammer ikke gikk til L&L, uteområdet deres var jo bedre enn S&I sitt. Jeg ble også overrasket over Finn sin hammer, men han ga den til Lina og Eldan, ikke Sara og Ibrahim. Hadde Finn gitt hammer til Line og Lars hadde bare S og I vunnet mer suverent Alle var kjempeflinke og jeg likte alle sine hytter, så det hadde vært bra uansett hvem som vant Verdige vinnere var det absolutt, de hadde masse progresjon, samarbeidet bra og utnyttet hytta på en god måte 👍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 23. juni 2022 #457 Del Skrevet 23. juni 2022 Blåttvann skrev (46 minutter siden): Det ligger en Spleis ute for Lina og Eldan. Jeg synes skikkelig synd på dem og har selv gitt 500,-. 🤗 Hva søker man på for å få den opp? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 23. juni 2022 #458 Del Skrevet 23. juni 2022 Skuffende. Jeg liker virkelig ikke stilen til SI. Hvilken som helst av de andre kunne vunnet heller 🙄 Overrasket over at ikke LE vant naboene, og at LL ikke vant noe. Rar sesong med et dårlig resultat. Håper neste sesong blir bedre.. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABCkvinne Skrevet 23. juni 2022 #459 Del Skrevet 23. juni 2022 Veldig fornøyd med vinnerne. SI og LL har vært mine favoritter hele veien. Og jeg er en av de som elsker fargevalgene til SI. Kunne lett overtatt hytten deres uten å endre på noe. Men dette er jo smak og behag. Jeg er på deres alder også, vet ikke om det har noe å si? Men stilen de har gått for er typisk for mange i min omgangskrets i alle fall, selvsagt med modifikasjoner. Blir alltid litt ambivalent til disse finalene for jeg syns jo det er trist at ikke alle får beholde sin hytte. Helt ærlig syns jeg alle fortjente å vinne på hver sin måte. Men men. Gratulerer til vinnerne! Gleder meg til ny sesong neste år ☺️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. juni 2022 #460 Del Skrevet 23. juni 2022 Blåttvann skrev (2 timer siden): 100%. Ellers sa jo alle i uke 1 at Aina kom til å gi sin hammer til SI. Surprise! 🤠 Hva burde han gjort forrige sesong? 🤗 I forrige sesong var det paret som hadde vist best progresjon som fikk hans hammer, ikke de som hadde vært gjennomgående best i alle 10 ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå