Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

sirenas skrev (8 minutter siden):

Hun er mye yngre, men å definere henne som "den unge asiatiske kvinnen" blir særdeles misvisende!

36 er ungt da.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flowery skrev (40 minutter siden):

Ja det gjør de. Jeg hadde en kjæreste fra et annet muslimsk land og da var det jenter som spurte han om han kunne være sammen med henne også, og når han var kommet til Norge så kunne han få henne hit. Han fortalte det til meg at de spurte. Så det er helt vanlig at det gjøres sånn. 
Det ble slutt mellom meg og han, men vi er fortsatt venner. 

Når man ikke forstår språket eller kjenner til kulturen så er det lett å bli lurt. Hun Annema virker bestemt og det er bra men jeg tror at hun ikke klarer å se han klart. Rosa briller gjør en blind. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sirenas skrev (54 minutter siden):

Hun er mye yngre, men å definere henne som "den unge asiatiske kvinnen" blir særdeles misvisende!

Enig i at hun ikke er så ung, men i forhold til han er hun ung. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
TLR skrev (4 timer siden):

Når man ikke forstår språket eller kjenner til kulturen så er det lett å bli lurt. Hun Annema virker bestemt og det er bra men jeg tror at hun ikke klarer å se han klart. Rosa briller gjør en blind. 

Det er virkelig ikke A-M som er offeret i dette her. Det er rimelig kynisk å utnytte et menneske slik hun gjør, hadde hun vært mann hadde reaksjonene vært enda sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (6 minutter siden):

Det er virkelig ikke A-M som er offeret i dette her. Det er rimelig kynisk å utnytte et menneske slik hun gjør, hadde hun vært mann hadde reaksjonene vært enda sterkere.

Endret av TLR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (Akkurat nå):

Han er vel ikke uskyldig han eller. Det er en bruk og kast metode i fra begge veier egentlig. Hun har sikkert gitt han en del penger 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lunaris
mingus skrev (7 timer siden):

Er hun coconut bestemor allerede, eller er det bare stilen som er sånn for tiden?

Hvem hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (På 14.4.2022 den 10.58):

Ser dere sier 7 år og en annen sa at rundt år 2002 måtte de være gift i 7 år før han får opphold. Vet ikke hvordan det er nå, men i 2004, var regelen at man måtte være gift i 3 år og bo sammen uoppholdt de årene før den utenlandske fikk opphold. 

Du har helt rett.

Det er 7 år for å søke om statsborgerskap vanligvis men 3 år i familiegjenforeningssaker så langt søkeren har oppfylt krav om norskkurs/samfunnsfag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uglems skrev (8 timer siden):

Coconut... Jeg hadde blitt lei 

Tror ikke han trives i Norge hos Siri i det lange løp 😬 Blir sikkert for "kjedelig" og hverdagslig. Han kjenner jo ingen der

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (23 minutter siden):

Tror ikke han trives i Norge hos Siri i det lange løp 😬 Blir sikkert for "kjedelig" og hverdagslig. Han kjenner jo ingen der

Det kan hende, nå har ikke jeg fulgt med veldig, men ser for meg at det kan være lurt å skape et liv der uavhengig av partneren.. Hvis man skal leve liksom.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cuddlegirl skrev (48 minutter siden):

Han er vel der bare midlertidig nå. Han virker å være såpass oppegående- med mye erfaring med barne/ungdomsarbeid at jeg er ganske sikker på at han vil klare å skape et liv utenom Siri også. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (På 14.4.2022 den 18.32):

Er det ikke ny episode på Discovery+ denne uka? 

Kanskje det ikke kommer flere episoder? Discovery har jo en tendens til å kjøpe bare noen få episoder av en serie. Veldig irriterende når man følger med en serie og så får vi ikke vite hvordan det ender. Feks Love of the grid og Prisoner of love, så kjøper de bare 6 episoder og da brytes jo alt midt i så man vet ikke hva ting endte med. Kanskje det samme de har gjort her? Kjøpte bare 4 episoder? 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (3 timer siden):

Kanskje det ikke kommer flere episoder? Discovery har jo en tendens til å kjøpe bare noen få episoder av en serie. Veldig irriterende når man følger med en serie og så får vi ikke vite hvordan det ender. Feks Love of the grid og Prisoner of love, så kjøper de bare 6 episoder og da brytes jo alt midt i så man vet ikke hva ting endte med. Kanskje det samme de har gjort her? Kjøpte bare 4 episoder? 🤔

De har ikke kjøpt dette, de har produsert det. Kommer ny episode i dag.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cuddlegirl skrev (13 timer siden):

Han blir sikkert kjent med andre afrikanere. Norge er multi internasjonalt i fra hele verden. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (På 14.4.2022 den 0.59):

Ja, det er jo sånn de holder på.

Hadde ei tidligere betjent  "lille trille"som ble sammen med en tyrker for ca 20 år siden. Hun 28-29 år. Han var tja... mellom 18- 23??? Det ble sagt at han ikke visste når han var født..  noe jeg tror var bull shit!! De skulle gifte seg i 2002. Møtte opp i kirken der presten sa i talen at de hadde allerede vært gift i et år. Viste seg de hadde giftet seg i hemmelighet et helt år i forveien pga oppholdstillatelse hans. Foreldrene hennes skulle ikke vite det. Ble tullete bortforklaringer på at vikar presten surret. De fikk et barn og ganske nøyaktig 7 år etter ville han skilles. Nye bortforklaringer på at han hadde vært utro flere ganger. Og funnet seg tyrkisk dame på sin egen alder. Jeg følte aldri det var ekte kjærlighet fra han. Hva skulle han med ei lita lubben dame med hennes to barn. Med gule røyk tenner, svart sminke, kullsvart hår, svarte klær fra topp til tå. Norges svar på burka! Hun påsto hun var "sjokkert" over at han var utro.  Tyrkere velger lubbne damer med mindre utseendet med seg. Det er de som "biter" på.

Er veldig spent på hvordan det går med hun Annema og han tyrkeren siden de ikke forstår hverandre. Det var et par på 90 days fiance som måtte bruke app. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (4 timer siden):

Jeg tror helt ærlig at han er den som vil integreres best av de i programmet. 

Han virker veldig oppegående, sosial og klok, samt at Siri virker god og ressurssterk. Det er kjærlighet mellom de to, ikke noen fordelaktig ekteskap. 

Ja han har beina på jorda og et er et bra tegn. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...