Gå til innhold

Grenseløst forelsket.


Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

432 stemmer

  1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?



Anbefalte innlegg

Blondiemamma skrev (8 minutter siden):

Men han Emason fra Tanzania snakker jo bra engelsk?

Ja han virker oppegående men han tyrkeren? Tiden vil vise 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lovis Fenja skrev (1 time siden):

Fordi hun sitter på makten, vel. Hun har landet og pengene, han må please henne ellers blir han sendt tilbake. Men når han har fått oppholdstillatelse og jobb, da snur bordet.

Men uansett så har han jo valgt det selv. Det er ikke slik at han blir presset til å være sammen med henne. Men godt mulig ting stiller seg annerledes når/om han får oppholdstillatelse og jobb ja. Jeg tror ikke hun er hans drømmedame. Men det samme gjelder jo asiatiske damer. Tviler på at den ultimate drømmemannen er en forfallen norsk gubbe som er dobbelt så gammel som de selv. Folk fra u-land har rett og slett et annet syn på ekteskap enn vi har. De verdsetter andre ting enn det mange nordmenn gjør.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (19 minutter siden):

Men uansett så har han jo valgt det selv. Det er ikke slik at han blir presset til å være sammen med henne. Men godt mulig ting stiller seg annerledes når/om han får oppholdstillatelse og jobb ja. Jeg tror ikke hun er hans drømmedame. Men det samme gjelder jo asiatiske damer. Tviler på at den ultimate drømmemannen er en forfallen norsk gubbe som er dobbelt så gammel som de selv. Folk fra u-land har rett og slett et annet syn på ekteskap enn vi har. De verdsetter andre ting enn det mange nordmenn gjør.

Det er kun penger og oppholdstillatelse. De får sex og den andre partneren får penger til å hjelpe familien sin 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittitree
Mailo skrev (6 minutter siden):

Går ikke dette på tv i dag? 21.30 

Det ska sendes hvar onsdag men idag nei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TLR skrev (4 timer siden):

Eller at han faktisk har en tyrkisk jente et sted? 

Ja, det er jo sånn de holder på.

Hadde ei tidligere betjent  "lille trille"som ble sammen med en tyrker for ca 20 år siden. Hun 28-29 år. Han var tja... mellom 18- 23??? Det ble sagt at han ikke visste når han var født..  noe jeg tror var bull shit!! De skulle gifte seg i 2002. Møtte opp i kirken der presten sa i talen at de hadde allerede vært gift i et år. Viste seg de hadde giftet seg i hemmelighet et helt år i forveien pga oppholdstillatelse hans. Foreldrene hennes skulle ikke vite det. Ble tullete bortforklaringer på at vikar presten surret. De fikk et barn og ganske nøyaktig 7 år etter ville han skilles. Nye bortforklaringer på at han hadde vært utro flere ganger. Og funnet seg tyrkisk dame på sin egen alder. Jeg følte aldri det var ekte kjærlighet fra han. Hva skulle han med ei lita lubben dame med hennes to barn. Med gule røyk tenner, svart sminke, kullsvart hår, svarte klær fra topp til tå. Norges svar på burka! Hun påsto hun var "sjokkert" over at han var utro.  Tyrkere velger lubbne damer med mindre utseendet med seg. Det er de som "biter" på.

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (7 timer siden):

Det tror jeg også. Da kommer den tyrkiske kjæresten til Norge tror jeg. Han er sikkert opptatt med en tyrkisk jente også må han ha penger for å forsørge henne 

Ja jøss.. for det hadde nok en ung tyrkisk kvinne funnet seg i, at mannen hun elsker driver å knuller på en annen og gifter seg i tillegg. Nope. Isåfall må det være en dum redd jente fra fjellene som ikke tør å si annet enn ok. Tviler sterkt på at han har en tyrkisk jente. Jeg tror faktisk han er forelska i Annema, og at han føler seg trygg med henne. Dere virker bitre og dømmende! Dømmende mennesker er ikke helt bra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (1 time siden):

Ja, det er jo sånn de holder på.

Hadde ei tidligere betjent  "lille trille"som ble sammen med en tyrker for ca 20 år siden. Hun 28-29 år. Han var tja... mellom 18- 23??? Det ble sagt at han ikke visste når han var født..  noe jeg tror var bull shit!! De skulle gifte seg i 2002. Møtte opp i kirken der presten sa i talen at de hadde allerede vært gift i et år. Viste seg de hadde giftet seg i hemmelighet et helt år i forveien pga oppholdstillatelse hans. Foreldrene hennes skulle ikke vite det. Ble tullete bortforklaringer på at vikar presten surret. De fikk et barn og ganske nøyaktig 7 år etter ville han skilles. Nye bortforklaringer på at han hadde vært utro flere ganger. Og funnet seg tyrkisk dame på sin egen alder. Jeg følte aldri det var ekte kjærlighet fra han. Hva skulle han med ei lita lubben dame med hennes to barn. Med gule røyk tenner, svart sminke, kullsvart hår, svarte klær fra topp til tå. Norges svar på burka! Hun påsto hun var "sjokkert" over at han var utro.  Tyrkere velger lubbne damer med mindre utseendet med seg. Det er de som "biter" på.

Dette syns jeg var stygt skrevet. Alle mennesker fortjener da bli elsket. Slike mennesker utnytter andre. Syns virkelig synd på sånne jenter som må oppleve dette. Huff! 😟

  • Liker 17
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare håper ikke at han utnytter Annema. Hun er nok ganske følsom. Alle fortjener kjærlighet, husk at utseendet er ikke kjærlighet. Det er to sjeler som elsker hverandre uansett hva ❤️🥰

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at de får det fint sammen, og at de finner en løsning som passer for seg. Samtlige i programmet. 

I min familie og omgangskrets har jeg sett flere slike eksempler, forhold på tvers av landegrenser. Man kan egentlig ikke vite før det har gått litt tid, om det er ekte eller ikke. Samtlige jeg er kjent med, er forhold som har vart i mange år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyiu skrev (5 timer siden):

Ja jøss.. for det hadde nok en ung tyrkisk kvinne funnet seg i, at mannen hun elsker driver å knuller på en annen og gifter seg i tillegg. Nope. Isåfall må det være en dum redd jente fra fjellene som ikke tør å si annet enn ok. Tviler sterkt på at han har en tyrkisk jente. Jeg tror faktisk han er forelska i Annema, og at han føler seg trygg med henne. Dere virker bitre og dømmende! Dømmende mennesker er ikke helt bra. 

Google sider på nettet så får du se hva slags rykte tyrkiske menn har. Det gjelder selvfølgelig ikke alle men mange tror jeg. Jeg er klar over at det også finnes drittsekker i norge. Men det er faktisk kvinner som har mistet alt de eier på grunn av feil type menn. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thyiu skrev (5 timer siden):

Bare håper ikke at han utnytter Annema. Hun er nok ganske følsom. Alle fortjener kjærlighet, husk at utseendet er ikke kjærlighet. Det er to sjeler som elsker hverandre uansett hva ❤️🥰

Det håper jeg også at hun ikke blir utnyttet. Men dessverre jeg tviler. Tiden får vise 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyiu skrev (6 timer siden):

Bare håper ikke at han utnytter Annema. Hun er nok ganske følsom. Alle fortjener kjærlighet, husk at utseendet er ikke kjærlighet. Det er to sjeler som elsker hverandre uansett hva ❤️🥰

Alle fortjener å bli elsket. Men ikke på falske premisser.

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyiu skrev (7 timer siden):

Ja jøss.. for det hadde nok en ung tyrkisk kvinne funnet seg i, at mannen hun elsker driver å knuller på en annen og gifter seg i tillegg. Nope. Isåfall må det være en dum redd jente fra fjellene som ikke tør å si annet enn ok. Tviler sterkt på at han har en tyrkisk jente. Jeg tror faktisk han er forelska i Annema, og at han føler seg trygg med henne. Dere virker bitre og dømmende! Dømmende mennesker er ikke helt bra. 

Ja det gjør de. Jeg hadde en kjæreste fra et annet muslimsk land og da var det jenter som spurte han om han kunne være sammen med henne også, og når han var kommet til Norge så kunne han få henne hit. Han fortalte det til meg at de spurte. Så det er helt vanlig at det gjøres sånn. 
Det ble slutt mellom meg og han, men vi er fortsatt venner. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sandie skrev (17 timer siden):

Det kommer frem i siste episoden at han har forsøkt å hente asiatiske damer til Norge før… Selv om de kommuniserer i timesvis daglig trenger ikke deres forhold å være noe mindre proforma og mer «legit» enn Annema og Dundar sitt. Selvfølgelig vil den unge asiatiske kvinnen gjøre alt hun kan for å opprettholde kontakt med en som kan gi henne inngangsbillett til et bedre liv. Hun gjentar jo gang på gang at han er svar på alle hennes bønner. Og han ønsker en han kan leve samme med, akkurat som Annema.

Men det er ikke til å komme i fra at det ofte er menn med et spesielt tankesett og kvinnesyn som henter damer fra u-land. 

"Den unge asiatiske kvinnen" er faktisk nærmere 40... nærmere bestemt 38 år, altså en godt voksen dame!

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sirenas skrev (5 minutter siden):

"Den unge asiatiske kvinnen" er faktisk nærmere 40... nærmere bestemt 38 år, altså en godt voksen dame!

I følge beskrivelsen på Discovery+ er hun 36. Men uansett hvordan man definerer det, så er hun mye yngre enn han. Sjelden du ser par med så stort aldersgap her i Norge. Han er 63 år. 

Endret av Sandie
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (7 minutter siden):

I følge beskrivelsen på Discovery+ er hun 36. Men uansett hvordan man definerer det, så er hun mye yngre enn han. Sjelden du ser par med så stort aldersgap her i Norge. Han er 63 år. 

Hun er mye yngre, men å definere henne som "den unge asiatiske kvinnen" blir særdeles misvisende!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere sier 7 år og en annen sa at rundt år 2002 måtte de være gift i 7 år før han får opphold. Vet ikke hvordan det er nå, men i 2004, var regelen at man måtte være gift i 3 år og bo sammen uoppholdt de årene før den utenlandske fikk opphold. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...