Gå til innhold

Grenseløst forelsket.


Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

433 stemmer

  1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?



Anbefalte innlegg

Quakecry skrev (50 minutter siden):

Skjerpings, det har du ingen grunnlag for å utale deg om. Virker som en veldig snill, omgjengelig, og omtenksom kar. 

Ingen grunnlag  for å uttale meg? Det vises på tv for hele Norge at han røyker og drikker. Første episode satt han hjemme med askebeger/røyk og øl. På ferien er det alkohol og røyk. Det er filmet!! De som røyker er som regel omgjengelig. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Eleaelea said:

Ingen grunnlag  for å uttale meg? Det vises på tv for hele Norge at han røyker og drikker. Første episode satt han hjemme med askebeger/røyk og øl. På ferien er det alkohol og røyk. Det er filmet!! De som røyker er som regel omgjengelig. 

At han kunne hatt en bedre helse er vel man ikke uenig om, men at mannen ellers er en grei fyr (fra hva vi ser) og tydeligvis har kjærlighet å gi som hun setter pris på er det ikke mye tvil om. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quakecry skrev (6 timer siden):

At han kunne hatt en bedre helse er vel man ikke uenig om, men at mannen ellers er en grei fyr (fra hva vi ser) og tydeligvis har kjærlighet å gi som hun setter pris på er det ikke mye tvil om. 

Han får kutt ned på røyk og alkohol. Fiks tannhelsen sin! Så hadde han møtt dame i Norge på sin egen alder. Han er forelsket og da er alt tipp topp. Hun har skutt gullfuglen for han har penger. Å "tvinges" til å akseptere det meste. Til og med dårlige tenner. Jeg hadde tenkt at det er rart han med så mye penger ikke har et flott smil. Han sa det selv i første episode at han hadde ikke et nettverk av venner lengre. Han sitter hjemme og syns synd i seg selv og telt ned dager og uker til Ritche.Trøster seg med alkohol og røyk. Usunt og avhengig skapende over tid. Skal ikke forundre meg om han er en kranglefant i fylla heller.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Eleaelea said:

Han får kutt ned på røyk og alkohol. Fiks tannhelsen sin! Så hadde han møtt dame i Norge på sin egen alder. Han er forelsket og da er alt tipp topp. Hun har skutt gullfuglen for han har penger. Å "tvinges" til å akseptere det meste. Til og med dårlige tenner. Jeg hadde tenkt at det er rart han med så mye penger ikke har et flott smil. Han sa det selv i første episode at han hadde ikke et nettverk av venner lengre. Han sitter hjemme og syns synd i seg selv og telt ned dager og uker til Ritche.Trøster seg med alkohol og røyk. Usunt og avhengig skapende over tid. Skal ikke forundre meg om han er en kranglefant i fylla heller.

For ikke så mange år siden røyket ‘’alle’’. Aner ikke hvordan kulturen er i Fillipinene, men tipper det er mer normalt der enda ettersom de sikkert ikke har noen  røykelov.
 

Virker som hun liker han som han er (og han virker som en kjernekar!) så ser ikke problemet. Han har jobb, en kjærlig familie rundt seg (ut i fra de første episodene) og bryr seg om de rundt seg. Det teller mer enn noen dårlige vaner :)

  • Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirenena skrev (På 6.4.2022 den 14.03):

Var litt overasket over hvor søte Tore og Richiel er sammen. Ser ut som hun virkelig bryr seg om han. 

Jeg heier på de to 🥰 Hun sier alltid: My loves, Tora.

Jeg tror faktisk jeg liker de to aller best av de som er med.

  • Liker 43
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (24 minutter siden):

Han får kutt ned på røyk og alkohol. Fiks tannhelsen sin! Så hadde han møtt dame i Norge på sin egen alder. Han er forelsket og da er alt tipp topp. Hun har skutt gullfuglen for han har penger. Å "tvinges" til å akseptere det meste. Til og med dårlige tenner. Jeg hadde tenkt at det er rart han med så mye penger ikke har et flott smil. Han sa det selv i første episode at han hadde ikke et nettverk av venner lengre. Han sitter hjemme og syns synd i seg selv og telt ned dager og uker til Ritche.Trøster seg med alkohol og røyk. Usunt og avhengig skapende over tid. Skal ikke forundre meg om han er en kranglefant i fylla heller.

Oi, her var det mye negativt om Tore. Tydelig at vi har helt ulikt syn på ham. Virker litt som om du leter etter det verste i ham.

  • Liker 26
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akkurat passe skrev (1 time siden):

Oi, her var det mye negativt om Tore. Tydelig at vi har helt ulikt syn på ham. Virker litt som om du leter etter det verste i ham.

Trenger ikke å lete. Røyking,alkohol og dårlige tenner er negativt i utgangspunktet! Amen!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (1 minutt siden):

Trenger ikke å lete. Røyking,alkohol og dårlige tenner er negativt i utgangspunktet! Amen!

Dårlig tenner går kun utover han, for andre er det bare overfladisk og mindre pent å se på. Mange røyker da, og alkohol trenger da ikke være negativt så lenge det ikke er snakk om alkoholisme. Tingene du nevner definerer ikke hvordan et menneske er på innsiden og hvordan de er som menneske mot andre. Synes han virker som en god mann. Men vi har helt ulik oppfatning av hva som er et godt menneske tydeligvis.

  • Liker 29
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor lenge Tore har vært på Filippinene med Ritchel, men dævven som han har blomstra. 
 

Det er så søtt å se på at jeg får tannverk. Jeg håper så inderlig at dette forholdet varer. Det samme ønsker jeg Emason og Siri. Siri var helt nydelig i brudekjolen. 

  • Liker 28
  • Hjerte 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (7 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor lenge Tore har vært på Filippinene med Ritchel, men dævven som han har blomstra. 
 

Det er så søtt å se på at jeg får tannverk. Jeg håper så inderlig at dette forholdet varer. Det samme ønsker jeg Emason og Siri. Siri var helt nydelig i brudekjolen. 

Ja 🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott

Det er jo trist hvis en kvinne på 36 år blir sett på som "for gammel" på Filippinene, men det er noe ekte over Richiel og hennes relasjon til Tore likevel.  Kanskje ikke lidenskapelig stormforelsket, men jeg tror han er mer enn bare en billett til et bedre liv for henne.

For Josephine og Luis måtte det ha vært enklere hvis de hadde bosatt seg i Brasil?  Hun snakker åpenbart portugisisk relativt flytende.  Et rom i et kollektiv på andre sida av jordkloden, et sted der han ikke snakker språket og har svært små muligheter til å få jobb, i det minste på kort sikt.  Det vil bli mye surfing på nettet på ham.

Siri og Emason har jeg trua på.  De har vært sammen lenge, de snakker et felles språk godt, han kan gjøre seg forstått i Norge i mange situasjoner og virker som en omgjengelig og "lett" person som ser det gode i tilværelsen fremfor problemene.

Tror det skal bli svært vanskelig for Annema å få familiegjenforeningen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som skjer mellom luis og Josep siden hun sa at hun kunne sende han hjem til Brasil igjen, og de har tatt av seg ringene 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyiu skrev (7 timer siden):

Lurer på hva som skjer mellom luis og Josep siden hun sa at hun kunne sende han hjem til Brasil igjen, og de har tatt av seg ringene 🙄

Hvorfor snakker hun så bra portugisisk? Hun ser eksotisk ut, og først trodde jeg begge var brasilianske.

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (1 time siden):

Hvorfor snakker hun så bra portugisisk? Hun ser eksotisk ut, og først trodde jeg begge var brasilianske.

Hun er halvt brasiliansk derfor

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Noen som vet hvordan det går med parene i dag ? 

Endret av Loke37
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (2 timer siden):

 Noen som vet hvordan det går med parene i dag ? 

Hvis noen svarer på dette, vær så snill å legg i spoiler. Jeg vil ikke vite før serien er over. 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg full troa på Richel og Tore. Den måte hun ser på han og tar bilde i seremonien de hadde for han, hun smiler og stråle glede. Herlig 😍

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirenena skrev (27 minutter siden):

Nå har jeg full troa på Richel og Tore. Den måte hun ser på han og tar bilde i seremonien de hadde for han, hun smiler og stråle glede. Herlig 😍

Dette er jo kun basert på at han betaler for henne, hun søker kun det økonomiske. En som forsørger henne.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jaja, dett var dett. Det var visst bare 7 episoder i denne sesongen. Så nå er det bare å vente på sesong 2!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...