Gå til innhold

Grenseløst forelsket.


Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

433 stemmer

  1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?



Anbefalte innlegg

jeg og deg skrev (1 time siden):

Fikk veldig respekt for annema i den siste episoden 

Hvorfor det?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Spoiler

Annema lever jo i en drømmeverden hvis hun tror at Dundar «har krav på å komme til Norge fordi han er gift med meg». Det er vel ikke selvsagt at han får statsborgerskap - spesielt når det er så mange røde flagg som ved deres forhold?

Merkelig at hun innbiller seg at det er så enkelt 

 

 

Endret av Amaryllish
Skrivefeil
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore sier at han måtte investere i vannprosjektet der nede for å i det hele tatt komme inn i Filippinene . Altså seriøst? Kan det stemme? Googlet det om kom ingen treff som sa det.

men at han har gitt så mange mennesker rent og trygt vann bare med 20 000 norske kroner er helt utrolig 😊  

Endret av Cyndaquil
  • Liker 12
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott
Cyndaquil skrev (4 minutter siden):

Tore sier at han måtte investere i bandprosjektet der nede for å i det hele tatt komme inn i Filippinene . Altså seriøst? Kan det stemme? Googlet det om kom ingen treff som sa det.

men at han har gitt så mange mennesker rent og trygt vann bare med 20 000 norske kroner er helt utrolig 😊  

Poenget var vel at under corona måtte han ha en spesiell grunn for å få innreisetillatelse til Filippinene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser dere tennene hans? Han snakker jo uten å vise de🤷🏻‍♀️

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (33 minutter siden):

Hvordan ser dere tennene hans? Han snakker jo uten å vise de🤷🏻‍♀️

Det lurer jeg og på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har trua på de unge parene. Der er det kjærlighet men alle må gi og forstå hverandre bedre kanskje. Skjønner det er vanskelig men kjærligheten er i bunn.. Tore blomstrer og det kan hende det blir noe ordentlig ut av det. Trist at hun må spørre flere ganger at han ikke sender henne i retur. Det er det jo ingen grunn til men hvis det er vanlig er det ganske trist. Anne-Ma og mannen er vel tvilsomt holder om han driver med flere profiler etc som noen påstår.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig troen på Tore og hun filippinske. Og har reflektert litt rundt det med hvor mye hva sosial aksept for et forhold har å si for hvordan man ser på partneren. Likedan hvordan man vurderer sin egen verdi på kjærlighetsmarkedet. Med det mener jeg at Ritchie i sitt land har dårlige muligheter for å finne en attraktiv mann pga av alder og det at hun allerede har barn. Og det virker som om alle i hennes omgangskrets synes at Tore er er godt valg. De liker han og han har bidratt mye for at lokalsamfunnet har fått bedre vilkår. De ser på han som velstående og en bra mann. Tror de lett "ser forbi" det at han er betydelig eldre og ikke har tatt spesielt godt vare på helsen. Jeg synes det ser ut som Ritchie oppriktig har gode følelser for han, og at det er gjensidig. Håper det går bra for de når hun kommer til Norge. Ser for meg at hun kommer til å tilpasse seg, hun virker så snill og har sånt et behagelig vesen. Og Tore virker som en snill mann. 

Veldig morsomt når Luiz ble sendt i butikken. Å vi lo 😂Synes han er veldig sjarmerende. Men de krangler jo om alt hele tiden, så det paret har jeg litt mindre tro på. 

Gledet med til episoden i dag for å se mer av Annema og Dundar, men de fikk vi jo nesten ikke sett. Synes de er seriens høydepunkt når det kommer til underholdningsverdi. Må være lov å si, haha. 

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (2 timer siden):

😂Synes 

Gledet med til episoden i dag for å se mer av Annema og Dundar, men de fikk vi jo nesten ikke sett. Synes de er seriens høydepunkt når det kommer til underholdningsverdi. Må være lov å si, haha. 

Enig, de er høydepunktet i serien. Vært kjedelig uten Annema 

Har troa på Siri og Emerson. Blir for mye konflikter mellom Luiz og hun norske, husker ikke navnet hennes dessverre. 

Men både hun filippinske og unge tyrkeren er kun ute etter en bedre og tryggere framtid.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongen stoppet med cliffhanger. Noen som vet om Richel var gravid eller ikke?

tore ser eldre ut enn han er. 63 men ser ut som han er 73 år. Kan det være røykingen?
men hjertet hans er godt . Han har donert masse til vann prosjekt . Den dagen i byen med alle de fattige ga han penger til barna ig skaffet førstehjelputstyr til de bitte gutten. Og reflekterte over hvor fattig og fælt de hadde det , han gråt jo. Snille Tore 

  • Liker 21
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore har nok dårlig helse, har jo hatt hjerteproblemer også. Så velger han å røyke enda.

Er nok ikke mange år han holder.

Greit å være et medmenneske, men han blir jo utnyttet.

Endret av Lenelarsen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det egentlig så strenge visum regler for tyrkere? Jo og Luiz giftet seg og så blir han med umiddelbart til Norge. Mens AnneMa og Dundar må vente? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (14 timer siden):

Tore sier at han måtte investere i vannprosjektet der nede for å i det hele tatt komme inn i Filippinene . Altså seriøst? Kan det stemme? Googlet det om kom ingen treff som sa det.

men at han har gitt så mange mennesker rent og trygt vann bare med 20 000 norske kroner er helt utrolig 😊  

Jeg tror han blir lurt og helt ærlig hun er kun ute etter økonomisk trygghet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er det egentlig så strenge visum regler for tyrkere? Jo og Luiz giftet seg og så blir han med umiddelbart til Norge. Mens AnneMa og Dundar må vente? 

Tror at det har noe med aldersforskjellen å gjøre. Hun er 62 og han 28. Mange fare signaler?? 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenelarsen skrev (2 timer siden):

Tore har nok dårlig helse, hat jo hatt hjerteproblemer også. Så velger han å røyke enda.

Er nok ikke mange år han holder.

Greit å være et medmenneske, men han blir jo utnyttet.

Enig! De ser nok det økonomisk fordelene. Når faren er mer opptatt om Tore slår damer enn at det er ekte kjærlighet. Faren ser nok hvor skrøpelig form han er i. Da er det greit å bli gift fort. Han blir nok lurt.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat passe skrev (På 30.4.2022 den 9.55):

Jeg heier på de to 🥰 Hun sier alltid: My loves, Tora.

Jeg tror faktisk jeg liker de to aller best av de som er med.

Hun sier alle de riktige tingene…

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebæra skrev (3 minutter siden):

Enig! De ser nok det økonomisk fordelene. Når faren er mer opptatt om Tore slår damer enn at det er ekte kjærlighet. Faren ser nok hvor skrøpelig form han er i. Da er det greit å bli gift fort. Han blir nok lurt.

Alle som finner kvinne på denne måten blir lurt :) 2 ukers ferie i Thailand så er det forelsket.

Vi må huske på at hvite kvinner drar til afrikanske land for å kjøpe seg unge menn også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (56 minutter siden):

Alle som finner kvinne på denne måten blir lurt :) 2 ukers ferie i Thailand så er det forelsket.

Vi må huske på at hvite kvinner drar til afrikanske land for å kjøpe seg unge menn også.

Nå har Tore og Richiel kjent hverandre lenge online da, og snakket daglig. Så det er ikke noe 2 ukers relasjon der i gården. At hun har blitt forelsket i personligheten hans er ikke så rart. Vi får se etterhvert hvordan det går, jeg har troa, men ser at mange her inne ikke har det.

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...