Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Eva-Lena skrev (25 minutter siden):

Hun skal være glad Dundar ikke kasta henne over bord. Hu maser konstant og Dundar ser ut som ett spørsmålstegn. Hun snakker engelsk og når han ikke forstår så blander hun inn norske ord. Til slutt tegnspråk før hun må si at han ikke forstår.

For meg ser det ut som Dundar er lei noen ganger. Jeg trur ikke han savner henne like mye som hun savner han. Dundar kunne fint funnet seg en yngre dame hvis han ville.

En annen ting jeg reagerer på er at han ikke har noen jobb i Tyrkia. Han snakker jo språket, så rart han ikke klarer finne seg noe. Dermed lurer jeg på hva han kan bidra med her i landet.

Anne ma er på dypt vann.. å da mener jeg ikke fisketuren. Hvordan skal hun forsvare nederlaget som ligger frem i tid? Uten å tape ansikt? Dundar har kun vennskapelig planer. Om han i det hele tatt har det. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eleaelea skrev (2 timer siden):

Anne ma er på dypt vann.. å da mener jeg ikke fisketuren. Hvordan skal hun forsvare nederlaget som ligger frem i tid? Uten å tape ansikt? Dundar har kun vennskapelig planer. Om han i det hele tatt har det. 

Blir spennende å se hvordan hun takler det bruddet. Skylder vel på at Dundar ikke orket å vente på svar på om han får lov å bosette seg i Norge. Det blir nok verst for AnneMa.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (5 timer siden):

Blir spennende å se hvordan hun takler det bruddet. Skylder vel på at Dundar ikke orket å vente på svar på om han får lov å bosette seg i Norge. Det blir nok verst for AnneMa.

Kommer til å miste "ansiktet" helt. Blir verst for henne som har følelser. Tror hun kan ha mistanke om at det ikke er ekte kjærlighet.  Siden hun sa hun ikke kom helt til Tyrkia for å sitte på hotellet. Mens han var ute for å ta seg en øl. Å att påtil ta med seg mobilen hennes for å få fred for mas. Eller snoking av kontoer på tlf? Hvem vet?

Men det sitter langt inne å innrømme det nederlaget. Siden hun har profilert seg sånn offentlig med hele saken.

Hadde det vært ekte kjærlighet,  hadde vi sett mer glede, Intense blikk og berøring. Minner meg heller om en bestemor som har spandert på barnebarnet sitt en ferietur. Å betaler for alt.

Sex med en mann gir følelser. Om det ikke var sex i bildet. Hvor interessant hadde det vært da å prøvd å holde sammen?

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Eva-Lena said:

Eller at hun rekker å finne seg en ny mann før det og skylde på at hun har funnet ny kjærlighet 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/5/2023 at 8:05 AM, Eleaelea said:

Anne Ma later som om hun er så tøff. Men innerst inne er hun bare et offer for tyrkiske menn. De har det med å finne lubne damer med dårlig selvtillit.  For så å få damer til å føle seg som de er den vakreste i verden. Før de blir dumpet et kvarter over tiden de "måtte" være gift. 

Tull. Hun utnytter vanskeligstilte i andre land for å få sex. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å si det, men dundar viste mere glede å ekte kjærlighet til sine fotball t-shirt som han drev å prøvde på.

Han har aldri sett på anne ma med samme begeistring , entusiasme og kjærlighet i hvertfall. 

Endret av Eleaelea
  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er trist og tragisk hele greia, at man lager tv ut av dette. Driter ut og utnytter mennesker, aldri klart å se en hel episode. Noen av disse menneskene burde vært beskyttet mot seg selv.

Dette er jo ikke ekte forhold.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundar tror jo at AnneMa er kjendis i Norge. Det er kulturforskjeller der også: de tror nok hun har mye penger og kjempekjendis og dermed at hun kan betale for hele familien der nede. Kjendis i Tyrkia er nok noe annet enn her, spesielt for dem fra landsbygda.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Hvis forholdet varer, og hvis Dundar en gang kommer til Norge, hva skjer da?

Det er jo nettopp kampen for å få ham hit som er selve kjernen i Annemas kjendisstatus. Det der derfor Se&Hør skriver om dem annenhver uke, og derfor hun deltar i 71 grader (noe som sikkert er godt betalt).

Hvis de får bo sammen i Norge, blir de jo mer eller mindre som et hvilket som helst annet par der den ene er eldre, og med ung partner fra et fattig land. Kjendisstatusen vil dale raskt, hvordan vil en helt alminnelig tilværelse uten interesse for noen, påvirke forholdet?

Hva skjer når det ikke er mer å kjempe for, medias interesse forsvinner, og dagene tilbringes i Annemas neglesalong, der de begge åpenbart skal jobbe.

Om ikke før, så knekker nok forholdet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (På 7.5.2023 den 11.54):

Det er jo nettopp kampen for å få ham hit som er selve kjernen i Annemas kjendisstatus. Det der derfor Se&Hør skriver om dem annenhver uke, og derfor hun deltar i 71 grader (noe som sikkert er godt betalt).

Hvis de får bo sammen i Norge, blir de jo mer eller mindre som et hvilket som helst annet par der den ene er eldre, og med ung partner fra et fattig land. Kjendisstatusen vil dale raskt, hvordan vil en helt alminnelig tilværelse uten interesse for noen, påvirke forholdet?

Hva skjer når det ikke er mer å kjempe for, medias interesse forsvinner, og dagene tilbringes i Annemas neglesalong, der de begge åpenbart skal jobbe.

Er ikke neglesalongen konkurs ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Loke37 said:

Er ikke neglesalongen konkurs ? 

Hun selger bursdagshilsner fra henne til folk for 600 kr nå 🤣

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alyanna skrev (39 minutter siden):

Hun selger bursdagshilsner fra henne til folk for 600 kr nå 🤣

Hilsen til en konfirmant, noen som skal gifte seg eller bursdagshilsen

Finnes det en konfirmant som hadde satt pris på hilsen fra henne?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/7/2023 at 11:54 AM, Finlay said:

Jeg tror ikke Dundar noen gang kommer til å sette sin fot i Norge. Jeg håper produksjonen dropper disse to i neste sesong. Prosjektet er dødfødt og innblikket i dette forholdet er trukket langt nok. Hvor mange episoder skal vi se av at Annema svirrer rundt i Tyrkia med en gutt hun ikke kan kommunisere med?

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Dirt

Annema skjønner ikke hvordan hun blir brukt av media. Dette begynner å minne meg om hvordan cowboy-Laila og Sven-O ble brukt på 90/tidlig 2000-tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Lurer på om Annema allerede er ute av 71?

Lå en kommentar på Instagram, der det sto at det var synd hun ikke ble med lenger. Den har hun slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nutz skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke Dundar noen gang kommer til å sette sin fot i Norge. Jeg håper produksjonen dropper disse to i neste sesong. Prosjektet er dødfødt og innblikket i dette forholdet er trukket langt nok. Hvor mange episoder skal vi se av at Annema svirrer rundt i Tyrkia med en gutt hun ikke kan kommunisere med?

Annema blir aldri droppa. Hun er jo Grenseløst Forelsket sin versjon av Hollwoodfruers Gunnilla. Null virkelighetssans.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (14 timer siden):

Er det ikke flere episoder?

Tror denne sesongen er ferdig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...