Gå til innhold

Grenseløst forelsket.


Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

432 stemmer

  1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?



Anbefalte innlegg

Nutz skrev (1 time siden):

Haha ja han er litt av en ordsmed 😂

 

Jeg syntes det var et godt innblikk i hvor trist livet hans er. Han står alene hjemme med en øl på bordet og later som om han er DJ. Vondt å se på.

Det var kleint OG vondt. Stakkars, lurer på om han skjønner sjøl hva han er med på. Han virker jo bare snill. Men kunne han ikke ordna litt møbler til kjæresten skulle komme? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emma-Louise skrev (1 time siden):

Jeg føler jeg har sett hun Silje før?? KAN NOEN PLEASE HJELPE MRG FØR JEG LØPER PÅ VEGGEN!! Klarer ikke huske hvor!! 

Jeg har også den følelsen, sett henne før.

Lurer på hvordan hun som barnehageassistent og småbarnsmor har økonomi til å dra tur/ retur USA på kjæresteturer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina12345 skrev (2 timer siden):

Han gir meg nesten litt incel vibes 😳

Også måten han kyssa hu på,så ut som han aldri hadde kyssa før,slukte hu nesten🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/3/2023 at 6:49 PM, CrazyCatLady2500 said:

Huff, hun irriterer meg. Og hvorfor snakker hun plutselig med afrikansk aksent? 

Akkurat det jeg også lurte på 😂 Hva skjedde med aksangen der liksom 🤪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongen ble spilt inn i vår, for alt vi vet ble det slutt etter den ene norgesturen.

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (49 minutter siden):

Sesongen ble spilt inn i vår, for alt vi vet ble det slutt etter den ene norgesturen.

Ja det kan være. Syns liksom hun var av en annen "liga" enn han. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer fortsatt på om dette er skuespill eller ekte... 🙈. Hva får de for å delta i penger egentlig?

Tenk å ha Kristin som veileder på NAV for eks, hun virker jo ekstremt naiv og totalt hjernevasket.

Benjamin, når han satt i sofaen med familien å brettet ut om denne drømmedama...gud hjelpe. Tror han er en som kan klikka totalt mentalt. Håper han fortsette DJ-drømmen 😅

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (På 3.10.2023 den 18.57):

Måtte spole over det meste med han nigerianske og hu norske. Makan til gladkristne som snakker sååå godt om seg selv og alt de gjør for andre osv. Blir bare vondt å se på. 
 

han unge som lekte dj og danset måtte jeg spole raskt forbi også

 

Kan ikke skjønne hvorfor de oppfører seg sånn på tv 🙈

Tenkte bare AU! Da han løp rundt i fotballsko sammen med de andre barbeinte😳 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (16 timer siden):

Også måten han kyssa hu på,så ut som han aldri hadde kyssa før,slukte hu nesten🙈

Men det kan læres 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 5.10.2023 den 18.24):

Ja, han sa jo at han hadde leid leiligheten fordi dama skulle komme til Norge. 

Ok, fikk ikke med meg starten tydeligvis. Synes bare det virker veldig naivt å tro at han kan hente en kjæreste hit fra Filipinene når han er så ung og har forbruksgjeld og ikke har stabilt sted å bo. Dette gjelder jo flere deltagere i denne serien. Måten han langer ut mot myndighetene og «urettferdighet» tyder på umodenhet. 
 

Jeg er selv gift med en mann som ikke er norsk, men som nylig hadde kommet til Norge for jobb før vi møttes. Så jeg vet hvor fint, men også utfordrende å være gift med en utlending, selv en med vestlig bakgrunn som en selv. Å være den som «kan» kulturen, språket, eier leilighet og har et nettverk når partner har det tøft, savner hjem mm. er ikke bare lett. 

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tro på at Benjamin er sammen med dama i dag. Episodene må være spilt inn for en stund siden. Faren hans som nå er død, er med i serien. Litt stygt å si, men Ina (?) fortjener noe bedre. Uten å generalisere, men hun hadde det jo mye finere rent bomessig enn det han kan tilby på Moi. Nå sier ikke jeg at det er det materielle som betyr mest, men det får være grenser. Som noen har nevnt her tidligere....myndighetene vil aldri godta en "familie" gjenforening i dette tilfellet.

Jeg er kanskje et dårlig menneske, men jeg tenker litt at "som man reder, ligger man". 

  • Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så dem på tv så følte jeg at han legger veldig mye på dette forholdet og kanskje mye på henne. Det er tydelig at han har vært gjennom mye som han holder på eller ikke har fått bearbeidet helt, og da er det lett å søke flukt fra det i et forhold, eller tro at det kan ordne de følelsene han sitter med. Veldig trist å se alt som har skjedd, men han må starte med å ta ansvar og begynne å ordne det for seg selv. 

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut på facebookprofilene deres som at de fortsatt er sammen og hun har svart på hans innlegg for 2 dager siden. Men mye kan skje «bak fasaden». 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ordentlig vond følelse av å se han fra moi. Det er så utrolig dårlig gjort av produksjonen å kringkaste dette. Her burde de grepet inn å beskyttet han fra seg selv. 

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Mollebolle said:

Jeg har ingen tro på at Benjamin er sammen med dama i dag. Episodene må være spilt inn for en stund siden. Faren hans som nå er død, er med i serien. Litt stygt å si, men Ina (?) fortjener noe bedre. Uten å generalisere, men hun hadde det jo mye finere rent bomessig enn det han kan tilby på Moi. Nå sier ikke jeg at det er det materielle som betyr mest, men det får være grenser. Som noen har nevnt her tidligere....myndighetene vil aldri godta en "familie" gjenforening i dette tilfellet.

Jeg er kanskje et dårlig menneske, men jeg tenker litt at "som man reder, ligger man". 

Det er vel dette vi alle tenker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Spyflua said:

Jeg fikk ordentlig vond følelse av å se han fra moi. Det er så utrolig dårlig gjort av produksjonen å kringkaste dette. Her burde de grepet inn å beskyttet han fra seg selv. 

Så egentlig burde han ikke vært med? Får så vidt ganske enig med deg. Det er så mye som skurrer me fyren, at han burde blitt stoppet i intervju-runden.

Endret av Mollebolle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man trenger ikke være veldig dreven i å tolke mennesker/kroppsspråk for å se at dette er en jente som på ingen måte er forelsket. Hun vil ha en vei ut av Manilla, og her har hu funnet det. Hun er målrettet og oppegående, og har funnet et lett "bytte". 

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hasselnøtter said:

Man trenger ikke være veldig dreven i å tolke mennesker/kroppsspråk for å se at dette er en jente som på ingen måte er forelsket. Hun vil ha en vei ut av Manilla, og her har hu funnet det. Hun er målrettet og oppegående, og har funnet et lett "bytte". 

Helt enig i at han er et lett "bytte". Jeg stusser bare på at hun bor finere enn han, har en karriere og i tillegg snakker flytende engelsk. Hun er veldig "utypisk" de andre asiatiske damene som velger å komme til Norge for et bedre liv.

Skal ikke si at ikke noe er rett eller galt. Vil bare tro at hun kan få til så mye bedre enn en "boms" fra Moi. (beklager uttrykket).

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin og Ina: som flere har nevnt, så virker det som at hele hans verden er henne. Han blir nok veldig intens, og ser for meg han kan bli veldig sjalu også? Ina virker svært oppegående og vil tro hun etterhvert føler seg kvalt av han. Jeg fikk også litt incel-vibes av han. Jeg plukka opp en litt bitter undertone når han sa det med at kjærligheten til Ina var noe helt annet enn de norske forhold, eller noe i den duren. Og med den økonomiske situasjonen hans som er nevnt her, så virker ikke dette lovende.. 

Kristin: Fikk vondt av de utsulta hestene, spesielt den røde hesten. Lurer på hvorfor Kristin og typen ikke ser dette selv og avbryter rideturen. Som kristne skulle man jo tro at de var opptatt av at både dyr og mennesker skal ha det bra. Når de ikke stoppa det selv skulle produksjonen brutt inn og sagt nei. Det er svært smertefullt for så avmagrede hester å ha rytter på ryggen. Så måtte jeg flire litt av den aksenten hun plutselig har fått på seg. 

Jan og Janet: Håper hun finner noen venner i området etterhvert. Virker utrolig stusslig å bo der, og enn når de eventuelt får barn, hvor mye alene hun blir med babyen :( Det kommer til å bli tøft å stå i. Hva er planen hans for henne egentlig? skal han hjelpe henne i jobb etterhvert, hjelpe henne med førerkort og bil? Mulig de har snakket om dette i tidligere sesonger, men jeg kan ikke huske. 


 

  • Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (3 timer siden):

Så egentlig burde han ikke vært med? Får så vidt ganske enig med deg. Det er så mye som skurrer me fyren, at han burde blitt stoppet i intervju-runden.

Jeg er enig i at han ikke skulle vært med, de skulle skjermet han. Jeg kan ikke se for meg at dette er/blir noe bra for han i det hele tatt. 

Jan og Janet. Jeg kommer ikke over det huset, og den måten å bo på. Og de vil ha barn inn i det der? 

Jeg er også enig ang hestene, det var bare vondt å se på. 

  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...