Gå til innhold

Grenseløst forelsket.


Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

432 stemmer

  1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?



Anbefalte innlegg

Spyflua skrev (3 timer siden):

Jeg fikk ordentlig vond følelse av å se han fra moi. Det er så utrolig dårlig gjort av produksjonen å kringkaste dette. Her burde de grepet inn å beskyttet han fra seg selv. 

Ja 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jan mener det ikke er noe galt med huset de bor i på dd, og at det er arv av penger og eiendom i horisonten så det vil ordne seg. Jeg kommer også til å arve 4 mill + i fremtiden og er 50 år, men bor da ikke dårlig av den grunn. Må være noe mer vi ikke vet. 
 

Har medfølelse for at det er tøft med negative tilbakemeldinger på nett fra ukjente, men å kjøpe klær til nyankommen kjæreste på Fretex er jo ikke normalt?! 

 

Og Janet ønsker seg ikke barn, men en knert! 😅
 

https://www.kk.no/underholdning/frokna-her-kunne-tenke-seg-en-liten-knert/80269414

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hasselnøtter skrev (14 timer siden):

Man trenger ikke være veldig dreven i å tolke mennesker/kroppsspråk for å se at dette er en jente som på ingen måte er forelsket. Hun vil ha en vei ut av Manilla, og her har hu funnet det. Hun er målrettet og oppegående, og har funnet et lett "bytte". 

Hun vil nok bli modell i Europa. Men burde nok funnet seg en annen enn han der. Tviler på at hun får komme og bo sammen med ham. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til slettede innlegg. For de som er interessert i å diskutere enkeltpersoner utover det som foregår i det aktuelle TV-programmet henviser jeg til underforumet Rampelyset.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 4.10.2023 den 21.10):

Haha ja han er litt av en ordsmed 😂

 

Jeg syntes det var et godt innblikk i hvor trist livet hans er. Han står alene hjemme med en øl på bordet og later som om han er DJ. Vondt å se på.

Min første tanke var at her får Espen Eckbo materiale til en ny figur. Brålikt noen av hans alter egoer. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (5 timer siden):

Min første tanke var at her får Espen Eckbo materiale til en ny figur. Brålikt noen av hans alter egoer. 

Espen Eckbo kan jo lage en parodi rundt hele galleriet i serien 😅. Kristin med den afrikanske aksenten, Jan med alle musene, Benjamin, AnneMa osv osv. Hadde antagelig blitt en større suksess enn selve serien. 

  • Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (12 timer siden):

Espen Eckbo kan jo lage en parodi rundt hele galleriet i serien 😅. Kristin med den afrikanske aksenten, Jan med alle musene, Benjamin, AnneMa osv osv. Hadde antagelig blitt en større suksess enn selve serien. 

Kristian Valen parodierte Et lite stykke Thailand programmet i sin tid 😅 https://m.youtube.com/watch?v=9Nsp3jkOX8c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin er  søt. Da han i første episode sto i fullt alvor og dj'et for seg selv, fikk jeg vibber fra en Espen Eckbo karakter :fnise: 🥰 Elsker den litt keitete dog hèlt sikkert kjærlige typen :nikke:

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janet blir SÅ glad for en Bluetooth-mikrofon. Hun er så søt! Håper hun får noen venninner i nærheten etter hvert. 

  • Liker 15
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som klipper programmet har hatt det gøy, ser jeg. «Jeg er praktisk anlagt og flink med hendene». I neste sekund: «faen, den sprakk» 😂😂

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden):

Janet blir SÅ glad for en Bluetooth-mikrofon. Hun er så søt! Håper hun får noen venninner i nærheten etter hvert. 

Relationship goals; finn noen som ser på deg slik Janet så på den mikrofonen ☺️

  • Liker 8
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (20 minutter siden):

Relationship goals; finn noen som ser på deg slik Janet så på den mikrofonen ☺️

Ja ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (34 minutter siden):

Janet blir SÅ glad for en Bluetooth-mikrofon. Hun er så søt! Håper hun får noen venninner i nærheten etter hvert. 

Hun er supersøt ❤️ også er det trist og tankevekkende hvor lite (i våre øyne) som skal til for at hun føler seg sett og verdsatt. Håper hun får et nettverk og et godt liv.

  • Liker 16
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (4 minutter siden):

Hun er supersøt ❤️ også er det trist og tankevekkende hvor lite (i våre øyne) som skal til for at hun føler seg sett og verdsatt. Håper hun får et nettverk og et godt liv.

Ja ❤️ hun ble jo så glad i forrige sesong da hun traff ei anna filippinsk dame.

  • Liker 5
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes så synd på Silje i USA når hun måtte være med ut på bursdag rett etter å reist i 24 timer! Hun så skikkelig sliten ut stakkars 🥺

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beetlegirl91 skrev (15 minutter siden):

Jeg syntes så synd på Silje i USA når hun måtte være med ut på bursdag rett etter å reist i 24 timer! Hun så skikkelig sliten ut stakkars 🥺

Ja, synes kjæresten var litt egoistisk der. Men sånn er det kanskje å være 22. Jeg husker ikke hvordan det var 😅 eller, jeg husker vagt at energinivået var annerledes. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beetlegirl91 skrev (25 minutter siden):

Jeg syntes så synd på Silje i USA når hun måtte være med ut på bursdag rett etter å reist i 24 timer! Hun så skikkelig sliten ut stakkars 🥺

 

CrazyCatLady2500 skrev (9 minutter siden):

Ja, synes kjæresten var litt egoistisk der. Men sånn er det kanskje å være 22. Jeg husker ikke hvordan det var 😅 eller, jeg husker vagt at energinivået var annerledes. 

Akkurat der tror jeg Silje kjente på aldersforskjellen når det kommer til modenhet :P 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (7 minutter siden):

Jeg ser på tiktok at Richiel og Janet har en del kontakt og treffes. Koselig❤️

Det er jo veldig hyggelig ❤️ Men bor ikke de på to helt forskjellige plasser i landet? Tore og Richiel bor vel utenfor Bergen? Husker dog ikke hvor Jan og Janet bor hen 😛

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...