Gå til innhold

Grenseløst forelsket.


Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

433 stemmer

  1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?



Anbefalte innlegg

Jeg må si det. Jan har et veldig fint smil 😄 og han virker genuint snill . Han har «grodd på meg» selvom første inntrykket var «utnytter»

Benjamin virker veldig hekta. Får håpe det ikke blir to much

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cyndaquil skrev (15 minutter siden):

Jeg må si det. Jan har et veldig fint smil 😄 og han virker genuint snill . Han har «grodd på meg» selvom første inntrykket var «utnytter»

Benjamin virker veldig hekta. Får håpe det ikke blir to much

Jeg synes på en måte også at Jan virker snill (enkel, men snill), men det er helt forferdelig at han lar henne komme til det huset han har. Det er bare dårlig gjort. Ha iallefall en bolig som er noenlunde ren og med do inne. 

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hasselnøtter skrev (3 timer siden):

Jeg synes på en måte også at Jan virker snill (enkel, men snill), men det er helt forferdelig at han lar henne komme til det huset han har. Det er bare dårlig gjort. Ha iallefall en bolig som er noenlunde ren og med do inne. 

De har en veldig ubehagelig ubalanse også - han blir forsørger og maktposisjon. Alt er opp til han, måten han kjøper ting hun blir glad for. Burde gitt henne (tilgang til) penger på konto så hun kan fungere selvstendig 

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, PallePalle said:

De har en veldig ubehagelig ubalanse også - han blir forsørger og maktposisjon. Alt er opp til han, måten han kjøper ting hun blir glad for. Burde gitt henne (tilgang til) penger på konto så hun kan fungere selvstendig 

Dette har jeg reagert på også. Hun fikk ikke velge film engang, bare beskjed om at vi skal på kino og vi skal se avatar.

Hva med å la henne handle mat så hun kan bestemme middag, kjøpe litt klær og småting så det kan bli hyggeligere hjemme. Gi henne et busskort i det minste så hun kan komme seg rundt.

  • Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (4 timer siden):

Silje svarer på spørsmål på Jodel for de som måtte lure på noe😃 Virker ekte.

Hvilken kanal?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (18 timer siden):

Dette har jeg reagert på også. Hun fikk ikke velge film engang, bare beskjed om at vi skal på kino og vi skal se avatar.

Hva med å la henne handle mat så hun kan bestemme middag, kjøpe litt klær og småting så det kan bli hyggeligere hjemme. Gi henne et busskort i det minste så hun kan komme seg rundt.

Dette blir sånn pappa/datter-forhold. Har tenkt mange ganger hvorfor menn reiser til Thailand og andre steder for å finne små jenter som ser ut som barn. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hasselnøtter skrev (23 timer siden):

Jeg synes på en måte også at Jan virker snill (enkel, men snill), men det er helt forferdelig at han lar henne komme til det huset han har. Det er bare dårlig gjort. Ha iallefall en bolig som er noenlunde ren og med do inne. 

Helt enig. Når han først skal ha ei dame som er vant til det primitive, la henne få den "luksusen" som et toalett inne, vaskemaskin osv som 99,9 % av norske husholdninger har. Selv om hun er vant til det primitive så betyr det ikke at det er greit.  Og å måtte gå ut i kulden hver gang man skal på do... Grøss!

Janet virker stuck, isolert og helt avhengig av Jan for hver minste ting. Det virker ikke som om det er fasiliteter i gåavstand og da blir hun sittende alene hele dagen til Jan er ferdig på jobb, og er helt prisgitt Jan for å komme seg ut blant folk. 

Hyggelig det at han kjøper gave til henne, men det hadde vært hyggeligere om Janet fikk penger til å kjøpe seg noe selv, være seg klær, pyntegjenstander eller annet hun ønsker uten at Jan skal bestemme hva hun skal få, selv om han sikkert mener det godt med å gi henne gave.

Jan virker snill på sitt vis, men jeg synes han kunne gjort mer for Janets trivsel og selvstendighet. For sånn som det er nå, så har han ei som vasker hus uten kreve noe, mens han kommer hjem til rent hus og ei som venter på han og er utsultet på selskap. Det er noe med maktbalansen her som jeg synes er guffen. 

Endret av K_mb
  • Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Silje er sammen med et barn..  Det kom veldig klart frem etter siste episode, kjenner jeg. Hun har mer en slags mamma-rolle enn kjæresterolle.. 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Silje er sammen med et barn..  Det kom veldig klart frem etter siste episode, kjenner jeg. Hun har mer en slags mamma-rolle enn kjæresterolle.. 

 

Spoiler

Det samme tenkte jeg. Kan hende det er noe kamera ikke får fanget, men jeg skjønner virkelig ikke attraksjonen til en som oppfører seg så likegyldig, kaldt/varmt og lite givende. Hun er jo mamma og jobber med barn, men vet ikke hvor sunt det er å dra det inn i kjæresteforhold....

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (23 timer siden):

Helt enig. Når han først skal ha ei dame som er vant til det primitive, la henne få den "luksusen" som et toalett inne, vaskemaskin osv som 99,9 % av norske husholdninger har. Selv om hun er vant til det primitive så betyr det ikke at det er greit.  Og å måtte gå ut i kulden hver gang man skal på do... Grøss!

Janet virker stuck, isolert og helt avhengig av Jan for hver minste ting. Det virker ikke som om det er fasiliteter i gåavstand og da blir hun sittende alene hele dagen til Jan er ferdig på jobb, og er helt prisgitt Jan for å komme seg ut blant folk. 

Hyggelig det at han kjøper gave til henne, men det hadde vært hyggeligere om Janet fikk penger til å kjøpe seg noe selv, være seg klær, pyntegjenstander eller annet hun ønsker uten at Jan skal bestemme hva hun skal få, selv om han sikkert mener det godt med å gi henne gave.

Jan virker snill på sitt vis, men jeg synes han kunne gjort mer for Janets trivsel og selvstendighet. For sånn som det er nå, så har han ei som vasker hus uten kreve noe, mens han kommer hjem til rent hus og ei som venter på han og er utsultet på selskap. Det er noe med maktbalansen her som jeg synes er guffen. 

Han virker gjerrig og altfor sparsom. Er som å gå tilbake langt lengre enn 50-tallet angående standard osv. Hun trenger jo noe også, klær, ting til seg selv. Ser ingenting av det.

Endret av Motelvibes
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Har Jan eller får han penger til å bygge et hus som han viste Janet? Ellers mener jeg det bare er slemt.  Hvis det er opptil ham så blir det vel ingen endring, når hun sier at de kan klare seg uten dusj om det blir for dyrt, og hun kan bruke bøtta (!!!), så leer ikke han på et øyebryn en gang. 

 

Silje må bare innse at hun er sammen med en veldig ung person som ikke vet hva hun vil. Det er et bilde av dahlila om en slår opp ordet "distansert" i ordboka. Jeg ble overrasket når hun sa at hver dag var som valentines, fordi det var en så varm og annerledes ting å si. Men hun tok seg fort i det og la en negativ spin på det. Silje må virkelig slåss for at en skal kunne kalle dette et forhold. 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ser man hvor langt det egentlig har gått med Kristin. Hun var jo en helt normal oppgående jente før. Selvsagt virker Austin forelska. Han har fått sitt livs mulighet til å komme seg ut og vekk fra ekstrem fattigdom i ett land med mye vold og uro, der ingen blir spesielt gamle. Han har jo virkelig skutt gullfuglen. Men hun må jo være helt 🤯 som sendte penger etter to dager. Hun gikk jo på en slik typisk Nigeriasvindel på insta, som vi andre rapporterer og blokkerer. 
 

https://fb.watch/nUveMp73a5/

 

 

 

Endret av MiniMusa
La til tekst sammen med linken
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hasselnøtter skrev (På 23.10.2023 den 11.44):

Jeg synes på en måte også at Jan virker snill (enkel, men snill), men det er helt forferdelig at han lar henne komme til det huset han har. Det er bare dårlig gjort. Ha iallefall en bolig som er noenlunde ren og med do inne. 

Synes det var så stygt gjort jeg, be kjæresten din på besøk fra andre siden av jorda også har du ikke rydda en gang 🤯

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (16 minutter siden):

Synes det var så stygt gjort jeg, be kjæresten din på besøk fra andre siden av jorda også har du ikke rydda en gang 🤯

Jeg lurer på om det Jan egentlig mente når han sa at norske kvinner hadde andre krav , var at de hadde krav tll helt grunnleggende ting som en alminnelig bolig og boevne.. Han er sikkert også snill, men han ser ikke ut til å ha evnen til å ivareta seg selv på en ordentlig måte og har funnet noen som pga sin bakgrunn ikke vet å be om bedre. 

  • Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (3 minutter siden):

Å se snille Richiel sitte der og hulke over å ha blitt behandlet som dritt fordi hun var alenemor 😢

Hun virker bare som verdens skjønneste menneske ❤️

  • Liker 15
  • Hjerte 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (6 minutter siden):

Hun virker bare som verdens skjønneste menneske ❤️

Ja, helt nydelig ❤️Å så ekte glad i mannen ❤️Det er så godt å se ❤️

  • Liker 14
  • Hjerte 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (4 timer siden):

Jeg lurer på om det Jan egentlig mente når han sa at norske kvinner hadde andre krav , var at de hadde krav tll helt grunnleggende ting som en alminnelig bolig og boevne.. Han er sikkert også snill, men han ser ikke ut til å ha evnen til å ivareta seg selv på en ordentlig måte og har funnet noen som pga sin bakgrunn ikke vet å be om bedre. 

Ja. Vi har innlagt vann og klosett som minimumskrav 😂

  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...