Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Tulipanpiken skrev (13 timer siden):

Luis virker giftig. En som vil skape drama og så skylde på den andre parten. Det må være forferdelig slitsomt for Josephine å leve med.

Synes Josephine er like god til å heise ting opp i skyene altså

• Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frk.Show skrev (1 time siden):

Hvilke dager kommer det ut, kan vel ikke stemme at neste episode først kommer 20. når det alt er lenge siden forrige vel?

Er ikke sesongen ferdig da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (38 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor de gidder krangle om småting og henger seg opp i alt mulig begge to.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emason virker som en skikkelig snill og hyggelig fyr💕🙂 Håper virkelig det går veien for han og Siri💕

• Liker 22
  • Hjerte 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til Siri er en anerkjent psykolog i Bergen. Har gått til ham. Utrolig varm og empatisk. 

• Liker 22
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dundar har fått avslag på familiegjenforening har jeg hørt fra en som følger dem, så det der er nok kjørt. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (11 minutter siden):

Dundar har fått avslag på familiegjenforening har jeg hørt fra en som følger dem, så det der er nok kjørt. 

AnneMa og Dundar har fått avslag på familiegennforening. UDI mener at det er sannsynlighetsovervekt for at eksteskapet fra søkerens (Dundar) side er et omgåelsesekteskap. Vi har nå 3 uker på å klage inn vedtaket til UDI. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (26 minutter siden):

AnneMa og Dundar har fått avslag på familiegennforening. UDI mener at det er sannsynlighetsovervekt for at eksteskapet fra søkerens (Dundar) side er et omgåelsesekteskap. Vi har nå 3 uker på å klage inn vedtaket til UDI. 

UDI har vært ute i vintervær en gang før.. De har sikkert satt seg inn i tyrkisk kultur grundig. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde jo ha etterforskere i landene sånn at de kan finne ut som søkerne feks er gift i en landsby, hva de gjør på når den norske borgeren ikke er der osv. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (4 minutter siden):

De burde jo ha etterforskere i landene sånn at de kan finne ut som søkerne feks er gift i en landsby, hva de gjør på når den norske borgeren ikke er der osv. 

Åh det høres ut som en drømmejobb...! 😁

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (6 timer siden):

Enig i dette. Mulig siste episode var klippet ufordelaktig for Josephine og vi mistet noe av situasjonen i forkant, men skjønner ikke hvorfor hun klikket så voldsomt på Luis når han spør om hun kan roe tempoet å gå litt saktere. Merkelig å fyre seg opp og mene han er kontrollerende av en så liten sak.

På en annen side kan det være dette er noe hun har erfart mye, og han har også vist noen trekk jeg ikke helt digger. Det virker som at så fort hun vil ha en samtale så mener han det er eskalere det til dramanivå. Klart det er irriterende med en fyr som bare messer overbærende "tranquillo, tranquillo" så fort man vil ha en samtale for å oppklare ting.

Virker som et slitsomt forhold.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TuriE skrev (2 timer siden):

Jeg forstår ikke helt greia. Hvorfor mener UDI det er helt krise om han skulle komme til Norge og det blir slutt ? Det skjer jo ofte i all slags forhold . Han har ikke en bombe liksom. Men udi slipper han ikke inn i det store og det hele engang . Alderen tilsier at dette ikke blir å vare. Men det vet jo ikke udi noe o.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (2 timer siden):

På hvilket grunnlag? Kan anke.. måtte selv dette da jeg fikk avslag om å få mannen min til Norge.  Nå etter mange år er han her. Så løpet er ikke kjørt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amaryllish skrev (På 4.5.2022 den 21.07):

Vis skjult innhold

Annema lever jo i en drømmeverden hvis hun tror at Dundar «har krav på å komme til Norge fordi han er gift med meg». Det er vel ikke selvsagt at han får statsborgerskap - spesielt når det er så mange røde flagg som ved deres forhold?

Merkelig at hun innbiller seg at det er så enkelt 

TuriE skrev (2 timer siden):

Like i said.. syns det var veldig merkelig at hun var så bastant på at han hadde krav på å komme hit 🤷🏼‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hva parene tjente på å være med på programmet? Regner med de får en sum hver..?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (48 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt greia. Hvorfor mener UDI det er helt krise om han skulle komme til Norge og det blir slutt ? Det skjer jo ofte i all slags forhold . Han har ikke en bombe liksom. Men udi slipper han ikke inn i det store og det hele engang . Alderen tilsier at dette ikke blir å vare. Men det vet jo ikke udi noe o.  

Udi har et regelverk og forholde seg til når det kommer til søknader om familegjennforening. Og det er strengt når det kommer til Tyrkiske statsborgere. Mange tyrkere lever svært fattige, og har et sterkt ønske om å komme til et annet land med betraktelig bedre levevilkår. At en ung tyrker gifter seg med en eldre dame er helt uakseptabelt i deres kultur og for deres familier. De snakker ik samme språk, de giftet seg etter et kvarter...Skjønner at Udi tenker dette er et proforma ekteskap. Det tenker jeg også, jeg har vært gift med min tyrker siden 2002 og vet litt om kulturen der 🙂

• Liker 40
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (1 time siden):

Udi har et regelverk og forholde seg til når det kommer til søknader om familegjennforening. Og det er strengt når det kommer til Tyrkiske statsborgere. Mange tyrkere lever svært fattige, og har et sterkt ønske om å komme til et annet land med betraktelig bedre levevilkår. At en ung tyrker gifter seg med en eldre dame er helt uakseptabelt i deres kultur og for deres familier. De snakker ik samme språk, de giftet seg etter et kvarter...Skjønner at Udi tenker dette er et proforma ekteskap. Det tenker jeg også, jeg har vært gift med min tyrker siden 2002 og vet litt om kulturen der 🙂

AnneMa har vel heller ikke møtt familien hans enda, det taler heller ikke til deres fordel. Ingen familie eller venner var til stede i bryllupet. Det er kun unge kurdiske menn fra øst som gifter seg med eldre europeiske damer. Norge har hatt flere runder hvor de har avslørt proformaekteskap i tilsvarende saker. Derfor er det nå strengt og vanskelig å få familiegjenforening. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (7 timer siden):

Det er jo naturlig å anta dette når det er så stor alderforskjell, kulturen han kommer fra har verdier som tilsier at det å få barn er utrolig viktig (damer på 60+ får barnebarn, ikke barn), han eier ingenting, har en lavtlønnet jobb, de snakker ikke et felles språk osv. Det er lite som tilsier at dette ikke er et proformaekteskap fra hans side, iallefall slik det ser ut på papiret.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...