Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Var litt overasket over hvor søte Tore og Richiel er sammen. Ser ut som hun virkelig bryr seg om han. 

Endret av mirenena
feil
  • Liker 14
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thyiu skrev (1 time siden):

Dere snakker om at damer over 30 blir sett på som brukt opp😂 men jeg vet om mange kvinner over 30 som tar bedre vare på seg selv enn mange på 20. 

Kan ikke si jeg har sett en eneste negativ kommentar i denne tråden om "kvinner over 30 år". Så det er en gåte for meg hvor du vil med dette innlegget. Men det er kanskje et forsøk på å flytte fokus fra ditt tidligere innlegg?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun filippinske virker jo veldig forelsket i han norske. Kanskje det blir noe av det forholdet likevel? Hun er så søt mot han. 

Hvor lenge har paret fra Brasil vært sammen? Syns de krangler mye til å være nyforelska. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (På 4/2/2022 den 11.38):

AnneMa blir lurt så det holder! Jeg mener å ha sett han Dunder før. Jeg er en magnet på tyrkere og syrere på sosiale medier av en eller annen grunn. Får hauger av meldinger. Og jeg mener jeg har sett Dunder før, og da må det jo være på nettet siden jeg ikke er i Tyrkia.

Hun sier han aldri har spurt etter penger, men har opprettet en konto for han der hun setter inn penger sånn at han kan spandere på henne. 🤣🤣

Jaja enkelte VIL jo lure seg selv. 

De giftet seg i 2021? Er det 7 år de må være gift før han kan skille seg og få oppholdstillatelse? Tipper han finner seg kjæreste på egen alder etter 2028.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (17 minutter siden):

De giftet seg i 2021? Er det 7 år de må være gift før han kan skille seg og få oppholdstillatelse? Tipper han finner seg kjæreste på egen alder etter 2028.

Hun sa jo i episode 4 som jeg så igår, at hun er veldig sjalu og hvis hun merker at han gjør noe dumt mot henne er d rett tilbake til tyrkia.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyiu skrev (2 timer siden):

Hun sa jo i episode 4 som jeg så igår, at hun er veldig sjalu og hvis hun merker at han gjør noe dumt mot henne er d rett tilbake til tyrkia.

Sa hun det? Fikk jeg ikke med meg. Tar vel ikke mange år da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thyiu skrev (2 timer siden):

Ja, det er jo en del av den makten hun besitter over han. Hun blir herre over rett og galt med makt til å definere selv hva som er "å gjøre noe dumt mot henne". 

Dette er jo ofte typisk når det gjelder slike ekteskap. Da holdes oppholdstillatelsen som gissel. Den som sitter best i det (nordmannen) bestemmer hvor lenge vedkommende blir i "Paradiset". 

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (13 timer siden):

Jeg er også sikker på jeg har sett Dunder før!!

Det hele kommer nok til å ende med et Dunder og brak!! 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålfrid skrev (21 timer siden):

Ja, det er jo en del av den makten hun besitter over han. Hun blir herre over rett og galt med makt til å definere selv hva som er "å gjøre noe dumt mot henne". 

Dette er jo ofte typisk når det gjelder slike ekteskap. Da holdes oppholdstillatelsen som gissel. Den som sitter best i det (nordmannen) bestemmer hvor lenge vedkommende blir i "Paradiset". 

Det er ikke hun som bestemmer om han får oppholdstillatelse i Norge, og hvis han først får det, har ikke hun noen makt til å sende han tilbake til Tyrkia, hvis han er utro. Det er den norske stat som bestemmer alt dette. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Grüner said:

Det er ikke hun som bestemmer om han får oppholdstillatelse i Norge, og hvis han først får det, har ikke hun noen makt til å sende han tilbake til Tyrkia, hvis han er utro. Det er den norske stat som bestemmer alt dette. 

Feil. AnneMa gjør som AnneMa vil.

• Liker 43
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (På 17.3.2022 den 1.20):

Noen som skal se?

Sett 3 episoder. Minner meg veldig om 90 days fiance. Liker bedre denne norske ,er ikke så ekstremt som den amerikanske utgaven ...😆Synes det var veldig interessant å se på .

Synes det er tøft gjort av disse menneskene å stille opp på et slikt program . Heier på alle sammen jeg ♥️ Håper de alle får et lykkelig og langt liv sammen !  (Orker rett og slett ikke sitte og tenke på om det er noe negativt jeg kan skrive eller tenke om dem ;) er de lykkelige så er det jo ingenting som er bedre enn det  ! ) Er glad på deres vegne !

• Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir faktisk småkvalm av å se på Annema og Dundar. 
Ja, det ER gjensidig utnytting der, men altså....  :spy:

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

milla80 skrev (1 minutt siden):

Sett 3 episoder. Minner meg veldig om 90 days fiance. Liker bedre denne norske ,er ikke så ekstremt som den amerikanske utgaven ...😆Synes det var veldig interessant å se på .

Synes det er tøft gjort av disse menneskene å stille opp på et slikt program . Heier på alle sammen jeg ♥️ Håper de alle får et lykkelig og langt liv sammen !  (Orker rett og slett ikke sitte og tenke på om det er noe negativt jeg kan skrive eller tenke om dem ;) er de lykkelige så er det jo ingenting som er bedre enn det  ! ) Er glad på deres vegne !

Tøft gjort ja.. særlig de som er så skråsikre på at dette er ekte kjærlighet! Å ikke et innpass til norge. Ingen tenker på å skrive særeie før de gifter seg heller.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (30 minutter siden):

Tøft gjort ja.. særlig de som er så skråsikre på at dette er ekte kjærlighet! Å ikke et innpass til norge. Ingen tenker på å skrive særeie før de gifter seg heller.. 

Kjærlighet gjør blind ,er det ikke det de sier ? 😊 

Har slutta å ha veldig sterke meninger om andre når det gjelder akkurat slike ting ,da jeg har faktisk fått bevist at det motsatte kan faktisk skje . Skjedde med en venninne for noen år tilbake og de er fremdeles lykkelig gift den dag i dag . Nærmer seg 10 år nå ♥️ Er folk lykkelige så er jeg glad på deres vegne . 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt tro på han fra Bergen sammen med henne fra Filippinene. Hun virker forelsket, og han ser ut til å ha gode hensikter og ikke være stygg mot henne. Tror det der er ekte faktisk. 

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
Thyiu skrev (På 6.4.2022 den 7.29):

Men i alle dager???! Annema er da en sjarmerende dame! Selvom hun ikke ser ut som en barbie på 22! I hans øyne så er Annema vakker, jeg syns faktisk hun er flott. Utseendet er ikke alt! Blir trist av å se hvor ufine dere er mot hun. Syns det er mobbing det dere holder på med. 

Helt enig!

Det er forferdelig å lese hvordan hun kritiseres og hvor harde kvinner kan være mot hverandre. Og ikke minst hvor mange som trykker liker på de som går hardest ut mot henne. Ifølge denne tråden så virker det som om man ikke kan få "ekte kjærlighet" om man ikke er ung nok eller smellvakker nok som kvinne. Og hva er smellvakker? Det er vel øyet som ser. Utrolig hvor mye press det legges på kvinnelig utseende nå for tiden, jeg ser det i hvor mye unge kvinner sminker seg nå. 

Men denne kjederøykende eldre mannen er altså mye mer verdt å elske...og det er helt sikkert ekte kjærlighet det ja. Mye mer enn ved motsatt kjønnskonstellasjon:ironi:

Programmet heter forresten ikke grenseløs kjærlighet men forelskelse, så hvorfor folk er så opptatt av å bestemme hva og hvem som er ekte kjærlighet eller ei, er litt uforståelig. Dessuten kan man jo spørre seg: er det noe mer ekte kjærlighet å finne i eldre menn på sin egen alder. Kanskje hun ikke gidder å lete rundt etter dette her som nordmenn er så opptatt av, "ekte kjærlighet", ifølge denne tråden ihvertfall. 

Jeg må si jeg beundrer AnneMa og har tenkt å gjøre det samme. Orker ikke å stresse rundt med eldre, norske, uflidde menn  i jakten på det ekte, de har sannsynligvis like liten evne til å elske og ære som disse unge pene påstås å ha (eller mangle) uansett. Har lyst å bare gi helt faen som denne AnneMa jeg også. Hun er mitt nye forbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 8.4.2022 den 7.52):

Det hele kommer nok til å ende med et Dunder og brak!! 

Eller Dunder Salt og Tyrkisk pepper.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittitree
Pølsevann skrev (På 24.3.2022 den 7.27):

Har ingenting i mot at eldre damer har et sexliv. Men når hun ikke kan kommunisere med mannen så er det ikke et ekte forhold. De har truffet hverandre i 20 dager uten å kunne prate sammen. De kjenner hverandre ikke overhode! Hun virker å bare ville ha en boytoy. Han virker å bare skape et bedre liv i Norge. 

Og menn som gjør det samme er like ekkelt. 

Men er det så farligt? Er mange som driver utbytte. Flere som gifter seg for å få seg et bedre liv eller få flytte til et annet land. Er jo ikke feil i det at mange ønsker seg et bedre liv. Kanskje han synes det er verdt det og at han tenker at hun er godt nokk. Eller så er han forelsket det vet vi jo ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...