Gå til innhold

Forræder (Nytt realityprogram med Mads Hansen)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor deltakerne lager grupperinger og stoler så på hverandre. De glemmer at det er et spill. Sander hadde vel en gruppe på 5 inkl. han selv som han stolte på, med bare 7-8 deltakere igjen. Altså, hallo? Jonas og Cathrine var selvfølgelig begge i den gruppen. 

Angående Sander så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke tok i på rollen som forræder. Hva er greia med å føle lojalitet ovenfor lojale i et slikt spill? Sander hadde jo lagt tidenes dekkhistorie siden han ble først valgt, men så takket nei, og alle så ut til å kjøpe det. Og ingen mistenkte Sander. Perfekt anledning til å gå inn som forræder. Og da opplever man konseptet både som først lojal og så som forræder, som igjen er unikt. 

Nå begynner Jonas og Cathrine å slite. Arman er på sporet av de begge. Så det er faktisk kritisk å få Arman ut neste uke, med mindre Arman går bort fra dette.

Det var opplagt en tabbe å ta ut Emil, da all mistanke mot Chris forduftet i samme slengen. 

Det har snerpet seg såpass inn at jeg er spent på hvordan dynamikken blir framover. Og vi skal ikke se bort ifra at en forræder blir gjennom flokkmentalitet nødt til å stemme ut den andre forræderen for å ikke avsløre seg selv. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

totti_1 skrev (4 timer siden):

Ja, men verre at VG spoilet episoden forrige fredag med sin overskrift og bilde.

Ødela 50 % forrige fredag. De røpet alt!

Da anbefaler jeg alle som vil unngå spoilere å ikke gå inn på episodeoversikten på TV2-play. Der er det spoilere i episodetitlene og episodebeskrivelsene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarenogAron skrev (29 minutter siden):

Dagens episode var så bra! Jeg har ikke lyst til å vente en hel uke på neste 😭

Ikke jeg heller. Nå strammes det til her!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarenogAron skrev (1 time siden):

Dagens episode var så bra! Jeg har ikke lyst til å vente en hel uke på neste 😭

Samme her, den beste episoden så langt i programmet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (3 timer siden):

Samme her, den beste episoden så langt i programmet.

Ble forrædere stemt ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Er så spent på hvem av de lojale som blir tvunget over som forræder!! Kan ikke se for meg noen av dem synes det er ok i det hele tatt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret

Catherine kunne vunnet, jeg tror det å rekruttere en forræder kan gi henne dårligere vinnersjanser. Om jeg var forræder og catherine ikke var det, så hadde sjansen vært stor for å velge catherine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 22.10.2022 den 15.26):

Vanskeligere for forræderne? Jeg tror Amand styrer dem i riktig retning snart.

Hvem andre enn Jonas i neste episode? Verken Magnus eller Amand er lettlurte. Nå er flere svake lojale ute av spillet. Sander er den eneste igjen som er litt lettlurt. Men han sa at han må se på egen gjeng.

Såklart kan mistanken rettes mot hvem som helst. Men Sander får ikke bestemme mer og Armand har en veldig sterk stemme - Jonas må være død snart?

Dessuten må Cathrine overleve grilling av Armand. Det klarer hun nok, men hvis Armand får ut Jonas, vil han rette fokus mot Cathrine og ha stor troverdighet.

Hehe, vi får se.

Told ya

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. Jonas med en elegant psykologisk måte å frikjenne Cathrine videre i spillet ved å stemme på henne.

Hvordan i alle dager kan noen tro at det er Cathrine nå? 

Den var avansert! 

Tror Cathrine tar inn Magnus, og ikke noen som har tatt mye plass og gjort mye av seg. Sistnevnte kan fort finne på å skifte atferd og avsløre seg. 

Spennende! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Jonas gjorde den andre forræderen noen tjeneste ved å stemme på henne. Magnus er smart nok til å lese det hoppet i puls hun fikk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (Akkurat nå):

Tror ikke Jonas gjorde den andre forræderen noen tjeneste ved å stemme på henne. Magnus er smart nok til å lese det hoppet i puls hun fikk.

Men nå blir vel Magnus forræder, så det passer fint ;) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fikk skikkelig vondt av Chris..🥺 herregud så «tøft» psykisk det må være å være med i et sånt spill..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...