Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt i år må nok bli Frankrike 😄🎉

Anonymkode: 68abe...887

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2022 den 0.53):

Kevin Vågenes i Adresse Torino minner meg om en bølle på ungdomsskolen. Mye av det han sier er ganske slemt og nedlatende, og så sitter de andre og ler. Gjør til stemmen og bare "neeej" på en skikkelig klysete måte. Jeg er ofte enig i det han skal frem til, men det går da an å være litt mindre spydig?

Anonymkode: 855d0...a2a

Han har tapt seg etter kollektivet. Synes bare han et ekstremt irriterende og negativiteten virker bare tilgjort fordi de må ha en Simon Cowell liksom. Han sier ting som blir regnet som mobbing om en viss musikkjornalist hadde skrevet det han sier. Han burde holde seg til humor.

Anonymkode: f2a94...7cf

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som så på i går? Subwoolfer tok mye plass, er tydelig at folk liker dansen deres🍌

Elsker attituden til Finland og Ukraina som spiller gratis gatekonserter i Torino! De har god sportsånd, er ydmyke og takknemlige for oppmerksomheten.🥰

Anonymkode: 30886...23e

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tok og hørte på Ukraina.

En ganske middelmådig sang. Om den vinner er det på grunn av sympati stemmer. 

Anonymkode: 55d81...2eb

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tok og hørte på Ukraina.

En ganske middelmådig sang. Om den vinner er det på grunn av sympati stemmer. 

Anonymkode: 55d81...2eb

Det skjønner vel alle, at det ikke er pga selve låta. Så hva er poenget med hele showet, konserten, hvis de allerede har bestemt seg for at Ukraina SKAL vinne? 

Anonymkode: c85b0...b67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ukraina 2022 > Ukraina 2021 by far

6/10, men ikke best i år

• Liker 1
Skrevet (endret)
On 5/7/2022 at 10:47 PM, AnonymBruker said:

Det er i gang, jeg følger Subwolfer på Instagram og de er der nede. Virker som de er veldig populære, danser i gatene og folk har lært seg dansen. Mediekjøret begynner nok mandag. Følte det begynte  tidligere i fjor pga tix er så populær og hadde en flørt med en av de andre deltakerne.

Anonymkode: 9741d...ae6

Jeg tror ikke at Subwoolfer kommer blant de 10 beste. Men vi får se 😅. Jeg tar mulig feil. Tror Hellas kommer høyt opp. Hun er norsk. :)

Jeg tipper at det blir Ukraina, Sverige, Hellas, England, Nederland, Italia, Polen, og Tsjekkia som vil kjempe mot hverandre om de beste plasseringene helt i toppen. Liker ikke Sverige sin. Men vet at den skal være ganske så populær. Den kommer nok blant de 3 beste, tror jeg.

Endret av Eloise12345
AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt i år er Moldova. Zdob si zdub er fantastiske med energi og scenetekke og har gjort det godt to ganger tidligere i 2005 og 2012 mener jeg å huske. Årets bidrag er humørfylt musikalsk lekent og veldig artig. Heia Moldova! 

Anonymkode: c2ecc...5b8

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Min favoritt i år er Moldova. Zdob si zdub er fantastiske med energi og scenetekke og har gjort det godt to ganger tidligere i 2005 og 2012 mener jeg å huske. Årets bidrag er humørfylt musikalsk lekent og veldig artig. Heia Moldova! 

Anonymkode: c2ecc...5b8

Den kommer til å gjøre det bedre enn Norge tror jeg. 

Skrevet

Trur faktisk ein av mine favorittar i år er Georgia. Første gong eg har likt eit bidrag frå dei, spent på korleis dei held seg på scena. 

Ellers held eg ein knapp på Ukraina, Tsjekkia eller Nederland. Trur nok berre Ukraina har sjangs til å vinne, og gjer dei det vert eg veldig glad, for sangen og bandet er fantastisk! 

• Liker 1
Skrevet

Heier villt på Norge🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 21.25):

Det er helt feil at Ukraina skal vinne Melodi Grand Prix bare fordi det er krig i landet!

Man skal ikke blande politikk inn i musikkonkurranser og heller ikke gi sympati stemmer.

Sangen til Ukraina er jo ikke noe spesiell, og hadde aldri kommet høyt opp på bettinglistene hvis det ikke hadde vært krig i landet!

Anonymkode: f6b26...046

Ukraina sitt bidrag er faktisk bra, og det vet jeg at jeg ikke er alene om å mene.

Anonymkode: 42954...c2b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli stresset over at Norge ikke kommer videre imorgen

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som så på i går? Subwoolfer tok mye plass, er tydelig at folk liker dansen deres🍌

Det er bare å lære seg denne dansen først som sist.  😁🐺🍌

...

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvordan det vil gå med Norge. Håper de går videre fra semien. Hadde de tatt av seg maskene på slutten av opptredenen i finalen og det hadde vist seg at det var Ylvis og Alan Walker som dtod på scenen så hadde vi nok tjent noen ekstrapoeng. 

Anonymkode: 09604...f0a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Elsker attituden til Finland og Ukraina som spiller gratis gatekonserter i Torino! De har god sportsånd, er ydmyke og takknemlige for oppmerksomheten.🥰

Subwoolfer er også ute i Torinos gater og lager show. De har laget sin egen versjon av Jolene (Dolly Partons gamle slager). 🤣🤣

...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Aner ikke hvordan det vil gå med Norge. Håper de går videre fra semien. Hadde de tatt av seg maskene på slutten av opptredenen i finalen og det hadde vist seg at det var Ylvis og Alan Walker som dtod på scenen så hadde vi nok tjent noen ekstrapoeng. 

Anonymkode: 09604...f0a

Han ene må jo være Ben Adams. Stemmen er så lik. Instagram skal ha det til at Kevin Haugan fra snøfall(der jeg kjenner han fra ihvertfall 😅) er en av de. Kevin kommenterer en del som blir lagt ut av subwolfer og folk skriver at det er han, og han legger veldig opp til at det stemmer..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper norge taper. Skjønner ikke hvordan dere greier gjette hvem det er når syngingen er så dårlig og bearbeidet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Håper norge taper. Skjønner ikke hvordan dere greier gjette hvem det er når syngingen er så dårlig og bearbeidet.

De synger jo bra😅 alle synger live, det er en av reglene..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De sier hele tiden (adresse Torino) at det er et balladetungt år, men hva er isåfall ballader? Jeg har hørt gjennom alt og sitter ikke igjen med et inntrykk av at det er så mange, jeg synes det er stor variasjon og mye moro. Men i mitt hode er også "ballade" det treeegeste og dølleste i verden. Tenker på bidragene til først og fremst Sveits, Australia og Italia, synes personlig disse er skikkelig kjedelige. Ikke dårlige, men veldig lite underholdende.

Noen som vet hva som definerer en ballade? Telles bidragene til for eksempel England, Litauen, Sverige, Hellas, Polen eller Portugal? Er bare nysgjerrig på hvilke sanger de referer til når de sier det er så mange.

Anonymkode: 855d0...a2a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...