AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #121 Skrevet 1. mai 2022 Norge går soleklart videre sammen med Hellas, Ukraina, Albania, Litauen, Nederland, Moldova, Portugal og Østerrike. Hvem som tar den siste finalebilletten tror jeg står mellom Sveits, Armenia og Island. Anonymkode: 4d68d...efc 4
Måneskinn Skrevet 1. mai 2022 #122 Skrevet 1. mai 2022 Polarisstella skrev (8 timer siden): Utrolig hvor forskjellig vi oppfatter personer og settinger. For meg er Kevin Vågenes befriende ærlig, morsom og uten politisk korrekthet. I mine øyne og ører er langt fra klysete og spydig. syns han var skrekkelig negativ i fjor 😕 litt for mye av det gode. Men i år syns jeg han er mer balansert og det han er "negativ" på kommer frem på en morsommere måte. Var tilstede på opptakene og han er jo en veldig fin fyr 3
Polarisstella Skrevet 1. mai 2022 #123 Skrevet 1. mai 2022 Måneskinn skrev (4 timer siden): syns han var skrekkelig negativ i fjor 😕 litt for mye av det gode. Men i år syns jeg han er mer balansert og det han er "negativ" på kommer frem på en morsommere måte. Var tilstede på opptakene og han er jo en veldig fin fyr Jeg synes han kom inn som et friskt pust i programmet i fjor, så ble veldig glad han dukket opp i år også. Ja, Kevin Vågenes er absolutt en fin fyr 🙂 5
Novellemonster Skrevet 2. mai 2022 #124 Skrevet 2. mai 2022 Eurovision neste uke 😍 Så hyped nå 🥰 Har sett litt av sceneprøvene til Subwoolfer og dette blir garantert finaleplass 3 1
Highhopes Skrevet 2. mai 2022 #125 Skrevet 2. mai 2022 Novellemonster skrev (19 minutter siden): Eurovision neste uke 😍 Så hyped nå 🥰 Har sett litt av sceneprøvene til Subwoolfer og dette blir garantert finaleplass Det ser helt fantastisk ut! Gleder meg utrolig mye nå! 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #126 Skrevet 2. mai 2022 Novellemonster skrev (20 minutter siden): Eurovision neste uke 😍 Så hyped nå 🥰 Har sett litt av sceneprøvene til Subwoolfer og dette blir garantert finaleplass Håper ikke det..i fjor hadde vi en tragisk fallen engel og i år dette.Men elsker å se på Eurovisjon alikevel.🙂 Anonymkode: 2e880...dc0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #127 Skrevet 3. mai 2022 Digger Kevin Vågenes og dør av den måten han sier "Neij!" 😂 Anonymkode: 4ed66...c96 13
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #128 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 1.5.2022 den 0.53): Kevin Vågenes i Adresse Torino minner meg om en bølle på ungdomsskolen. Mye av det han sier er ganske slemt og nedlatende, og så sitter de andre og ler. Gjør til stemmen og bare "neeej" på en skikkelig klysete måte. Jeg er ofte enig i det han skal frem til, men det går da an å være litt mindre spydig? Anonymkode: 855d0...a2a Så heter han jo Kevin også da. Det er det «nye» Ronny. Da Ronny ble ut tok Kevin over. Så ikke rart han fremstår som litt bøllete. Anonymkode: 7062d...958
mingus Skrevet 4. mai 2022 #129 Skrevet 4. mai 2022 Vet jeg er nesten et år etter alle andre, men vi ser endelig Squid Game for første gang her i heimen, jeg synes noen av de der amerikanerne som kommer for å se på når de skal over den glassbroen var mistenkelig like Subwoolfer! Tilfeldig?! Gule dyrefjes i dress 😄 Er det sånn de trekker ekstra seere, etter en populær tvserie? For sangen er jo ikke så veldig bra..
tussi84 Skrevet 4. mai 2022 #130 Skrevet 4. mai 2022 jeg tror at ut i fra det jeg har hørt så kommer disse bidragene til å gå videre fra semifinale 1: 1. Ukraina 2. Hellas 3.Nederland 4. Norge 5. Albania 6. Moldova 7. Armenia 8. Østerrike 9. Lithauen 10. Portugal Fra 2 semifinale: 1. Sverige 2. Kypros 3.Australia 4.Serbia 5. Malta 6. Tsjekkia 7. Aserbajdsjan 8. Romania 9. Finland 10. Polen
Ariannah Skrevet 4. mai 2022 #131 Skrevet 4. mai 2022 Wee jeg gleder meg sånn! Favorittene her er nå 1) Albania 2) Ukraina 3) Estonia 1
NordicViking Skrevet 5. mai 2022 Forfatter #132 Skrevet 5. mai 2022 Norge gis 93% sjanse til å kvalifisere seg til finalen via semifinale 1. (Link)
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #133 Skrevet 6. mai 2022 Fy søren de folka på Adresse Torino er helt håpløse dommere. Alle sammen. Hånlige. Gir enten bare 1, 10 eller 12 i poeng. Og låter som bare er litt bra for dem er automatisk 12 lol. De bruker ikke musikalske uttrykk for å forklare seg. Eurovision er en musikk og sang konkurranse. Anonymkode: f2a94...7cf
Måneskinn Skrevet 6. mai 2022 #134 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fy søren de folka på Adresse Torino er helt håpløse dommere. Alle sammen. Hånlige. Gir enten bare 1, 10 eller 12 i poeng. Og låter som bare er litt bra for dem er automatisk 12 lol. De bruker ikke musikalske uttrykk for å forklare seg. Eurovision er en musikk og sang konkurranse. Anonymkode: f2a94...7cf Syns jo Sandeep var god da - han kan jo mye om musikk og snakker i musikalske termer, syns også Margaret bidro veldig godt. Men ellers må vi huske på at dette er jo også et underholdningsprogram og skal fenge massene, og ikke bare for oss fans 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #135 Skrevet 6. mai 2022 Måneskinn skrev (7 timer siden): Syns jo Sandeep var god da - han kan jo mye om musikk og snakker i musikalske termer, syns også Margaret bidro veldig godt. Men ellers må vi huske på at dette er jo også et underholdningsprogram og skal fenge massene, og ikke bare for oss fans Overhodet ikke enig. Forventet enda mer av de som faktisk jobber med musikk. Han hadde ikke peilig i det hele tatt. Changing the goalpost. Det er alt de gjør; for hvert eneste bidrag. Så inkonsekvent og useriøst som det kan bli. Skuffende da jeg liker å bedømme og analysere og lære om musikk. Anonymkode: f2a94...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #136 Skrevet 7. mai 2022 Det eneste spørsmålet er hvem som blir nummer 2 etter Ukraina. Anonymkode: 55d81...2eb 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #137 Skrevet 7. mai 2022 Er Adresse forsinka? Anonymkode: 4ed66...c96
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #138 Skrevet 7. mai 2022 Pizzaen blir kald 😠 Anonymkode: 4ed66...c96
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #139 Skrevet 7. mai 2022 Det er helt feil at Ukraina skal vinne Melodi Grand Prix bare fordi det er krig i landet! Man skal ikke blande politikk inn i musikkonkurranser og heller ikke gi sympati stemmer. Sangen til Ukraina er jo ikke noe spesiell, og hadde aldri kommet høyt opp på bettinglistene hvis det ikke hadde vært krig i landet! Anonymkode: f6b26...046 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #140 Skrevet 7. mai 2022 Jeg hadde blitt flau hvis jeg hadde deltatt i en konkurranse og fått sympatistemmer, aldri verden om jeg hadde følt meg som en ekte vinner da. Anonymkode: eb028...988 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå