AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #181 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min favoritt i år er Moldova. Zdob si zdub er fantastiske med energi og scenetekke og har gjort det godt to ganger tidligere i 2005 og 2012 mener jeg å huske. Årets bidrag er humørfylt musikalsk lekent og veldig artig. Heia Moldova! Anonymkode: c2ecc...5b8 Kul sang. Minner meg om "Støveldancen" fra "The Julekalender" Anonymkode: f6b26...046
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #182 Skrevet 9. mai 2022 NordicViking skrev (1 time siden): Subwoolfer er også ute i Torinos gater og lager show. De har laget sin egen versjon av Jolene (Dolly Partons gamle slager). 🤣🤣 ... Stilig👌🇧🇻 Anonymkode: f6b26...046
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #183 Skrevet 9. mai 2022 Jeg har sett at scenen og sceneshowet er gult/blått under Norge sitt bidrag og Finland sitt bidrag (og sikkert flere, ihvertfall Ukraina ). Er dette skjult politikk? Eller tilfeldig? Anonymkode: 9741d...ae6
Måneskinn Skrevet 10. mai 2022 #184 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har sett at scenen og sceneshowet er gult/blått under Norge sitt bidrag og Finland sitt bidrag (og sikkert flere, ihvertfall Ukraina ). Er dette skjult politikk? Eller tilfeldig? Anonymkode: 9741d...ae6 Tror nok det er mer tilfeldig. Vi hadde jo en del gult i showet i Mgp også. Bananer er gule 😄 Jeg gleder meg SÅÅ til i kveld 😄 fulgte med på juryprøvene i går, og Norge gjorde en super innsats og fikk masse jubel i salen! Alle var med å danset og lagde god stemning. En annen kandidat som stiller sterkt nå er Hellas, der var det gåsehud så det holdt - det kan være en fin vinner. Det er ingen tvil hos meg om at Norge går til finalen, og slik det ser ut så kan det hende at vi får et litt sent startnummer, siden mange av nummer allerede er trukket i første halvdel. Så, ser for meg at vi kan starte litt sent, og det er jo veldig bra. Eller, det er kanskje mer psykologisk? Uansett, så har vi en bra låt som er noe utenom det vanlige. Gleder meg til showet i kveld og spent på hvordan det hele blir. Tenk,nå er vi i gang 😍 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #185 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ukraina sitt bidrag er faktisk bra, og det vet jeg at jeg ikke er alene om å mene. Anonymkode: 42954...c2b Men ingen vinnerlåt Anonymkode: c85b0...b67 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #186 Skrevet 10. mai 2022 Blir hun fra Makedonia disket eller er det fortsatt ukjent? Anonymkode: c85b0...b67
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #187 Skrevet 10. mai 2022 Tror faktisk ikke vi vinner om Ukraina ikke skulle vinne. Anonymkode: 42954...c2b
Måneskinn Skrevet 10. mai 2022 #188 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Blir hun fra Makedonia disket eller er det fortsatt ukjent? Anonymkode: c85b0...b67 Det ordna seg. Hun kom med en unnskyldning så da roet alt seg. For meg var det en storm i et vannglass... men liker ikke flagg på bakken altså, men tenker at det var nok ikke noe vondt bak det.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #189 Skrevet 10. mai 2022 Se her a, såå søt han er Anonymkode: f7f17...689 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #190 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen som så på i går? Subwoolfer tok mye plass, er tydelig at folk liker dansen deres🍌 Elsker attituden til Finland og Ukraina som spiller gratis gatekonserter i Torino! De har god sportsånd, er ydmyke og takknemlige for oppmerksomheten.🥰 Anonymkode: 30886...23e Så på hva da? Anonymkode: c2271...534
Jobbermedbarn Skrevet 10. mai 2022 #191 Skrevet 10. mai 2022 Måneskinn skrev (4 timer siden): Tror nok det er mer tilfeldig. Vi hadde jo en del gult i showet i Mgp også. Bananer er gule 😄 Jeg gleder meg SÅÅ til i kveld 😄 fulgte med på juryprøvene i går, og Norge gjorde en super innsats og fikk masse jubel i salen! Alle var med å danset og lagde god stemning. En annen kandidat som stiller sterkt nå er Hellas, der var det gåsehud så det holdt - det kan være en fin vinner. Det er ingen tvil hos meg om at Norge går til finalen, og slik det ser ut så kan det hende at vi får et litt sent startnummer, siden mange av nummer allerede er trukket i første halvdel. Så, ser for meg at vi kan starte litt sent, og det er jo veldig bra. Eller, det er kanskje mer psykologisk? Uansett, så har vi en bra låt som er noe utenom det vanlige. Gleder meg til showet i kveld og spent på hvordan det hele blir. Tenk,nå er vi i gang 😍 Gleder meg også veldig🎉 Hellas er min vinner fikk gåsehud etter å ha sett generalprøven i går på yt. Norge gjorde det jo også veldig bra🥳 Jeg vil i alle fall ha Hellas, Norge, Armenia, Albania, Ukraina og Nederland med videre🙌 Jeg tror også det betyr noe å komme i 2 halvdel i finalen da tror jeg det er stor sannsynlighet for at vi synger sist. Hvis vi trekker første halvdel er jeg redd for at vi starter det hele og det er ingen fordel! Husker hva som skjedde med Malta i fjor, de ble helt glemt av seerne. I år er jeg så sikker på at vi går videre at det kan bli en skikkelig nedtur hvis vi ikke gjør det😳 Men det gjør vi😅 1
Måneskinn Skrevet 10. mai 2022 #192 Skrevet 10. mai 2022 Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden): Gleder meg også veldig🎉 Hellas er min vinner fikk gåsehud etter å ha sett generalprøven i går på yt. Norge gjorde det jo også veldig bra🥳 Jeg vil i alle fall ha Hellas, Norge, Armenia, Albania, Ukraina og Nederland med videre🙌 Jeg tror også det betyr noe å komme i 2 halvdel i finalen da tror jeg det er stor sannsynlighet for at vi synger sist. Hvis vi trekker første halvdel er jeg redd for at vi starter det hele og det er ingen fordel! Husker hva som skjedde med Malta i fjor, de ble helt glemt av seerne. I år er jeg så sikker på at vi går videre at det kan bli en skikkelig nedtur hvis vi ikke gjør det😳 Men det gjør vi😅 Ja det blir spennende å se trekningen. Det eneste som er satt opp er Italia som skal ut som nr. 9. Tenker også at det blir en stor nedtur dersom vi ikke går videre- men jeg er såå sikker at jeg vurderer å sette penger på det 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #193 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen som så på i går? Subwoolfer tok mye plass, er tydelig at folk liker dansen deres🍌 Elsker attituden til Finland og Ukraina som spiller gratis gatekonserter i Torino! De har god sportsånd, er ydmyke og takknemlige for oppmerksomheten.🥰 Anonymkode: 30886...23e Igår? Hva skjedde igår og hvor?? Anonymkode: 4ed66...c96
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #194 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Igår? Hva skjedde igår og hvor?? Anonymkode: 4ed66...c96 Åpningen av Eurovision 😀 Anonymkode: 30886...23e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #195 Skrevet 10. mai 2022 Når/hvordan tror dere subwoolfers kommer til å avsløre sin identitet? Anonymkode: c2271...534
Gereon Rath Skrevet 10. mai 2022 #196 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når/hvordan tror dere subwoolfers kommer til å avsløre sin identitet? Anonymkode: c2271...534 Jeg håper at de aldri gjør det. La det forbli et mysterium. 6
Entern Skrevet 10. mai 2022 #197 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når/hvordan tror dere subwoolfers kommer til å avsløre sin identitet? Anonymkode: c2271...534 Når de vinner 😊
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #198 Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Når de vinner 😊 Så potensielt aldri? Anonymkode: c2271...534 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #199 Skrevet 10. mai 2022 Gereon Rath skrev (28 minutter siden): Jeg håper at de aldri gjør det. La det forbli et mysterium. Nei! Anonymkode: c85b0...b67
Entern Skrevet 10. mai 2022 #200 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så potensielt aldri? Anonymkode: c2271...534
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå