Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Når/hvordan tror dere subwoolfers kommer til å avsløre sin identitet?

Anonymkode: c2271...534

Tror de kommer til å gjøre det når poengene blir delt ut fra seerne(ikke juryen). Hadde vært kult. Har sett en del videoer fra britiske youtubere, og de har fått med seg at det kan være Ben Adams. Det er sikkert ikke så mange som vet hvem Gaute er, så vil ikke bli sånn wooow-øyeblikk for andre enn oss nordmenn tror jeg. Derfor kan det være de gjør det på Instagram etter finalen. (Hvis det er de to da😅

Anonymkode: 9741d...ae6

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Se her a, såå søt han er :)

Anonymkode: f7f17...689

Det hele er en dårlig kopi av sam smith

Skrevet

Så på tv nå nettopp at TIX var inni gullkostymet til dj som er tredje mann i Subwoolfer.

Han ble filmet bakfra mens han tok av seg hjelmen og forsvant bak et hjørne i full fart, men det kan like gjerne være pr stunt?

• Liker 3
Skrevet
Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Så på tv nå nettopp at TIX var inni gullkostymet til dj som er tredje mann i Subwoolfer.

Han ble filmet bakfra mens han tok av seg hjelmen og forsvant bak et hjørne i full fart, men det kan like gjerne være pr stunt?

Ja, tenker også at det kan være et stunt...  Tix er ganske høy , er han ikke? DJ Astronaut har ikke virket sånn på meg, men det kan man kanskje ikke alltid se.. men føler det er et stunt.

• Liker 2
Skrevet
lurven skrev (30 minutter siden):

Det hele er en dårlig kopi av sam smith

Nehei, det er det ikke :)  og det intervjuet det er veldig fint, han er så ekte og herlig ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Tok og hørte på Ukraina.

En ganske middelmådig sang. Om den vinner er det på grunn av sympati stemmer. 

Anonymkode: 55d81...2eb

Digger Ukraina sin låt jeg. Blir bedre desto flere ganger jeg hører på den. Og fløytesoloen er jo bare episk! Får meg i godt humør! Om de vinner er det helt ok for meg. En stor f*ck you til Putin er det også.

Anonymkode: c3732...3cc

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Digger Ukraina sin låt jeg. Blir bedre desto flere ganger jeg hører på den. Og fløytesoloen er jo bare episk! Får meg i godt humør! Om de vinner er det helt ok for meg. En stor f*ck you til Putin er det også.

Det er også en stor f*ck you til alle andre artister som deltar. 

Anonymkode: c85b0...b67

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest lurven
Skrevet
Måneskinn skrev (16 minutter siden):

Nehei, det er det ikke :)  og det intervjuet det er veldig fint, han er så ekte og herlig ❤️

Ja nå tenkte jeg på sangen.  Har ikke sett intervjuet😀

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kunne vært enig med deg om sangen var dårlig. Men jeg synes den er skikkelig bra! Så derfor mener jeg det er velfortjent om de vinner med den. 

• Liker 3
Skrevet
lurven skrev (24 minutter siden):

Ja nå tenkte jeg på sangen.  Har ikke sett intervjuet😀

å ja 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kunne vært enig med deg om sangen var dårlig. Men jeg synes den er skikkelig bra! Så derfor mener jeg det er velfortjent om de vinner med den. 

Joda, men de vinner jo ikke pga sangen, og folk skjønner det! Mener du virkelig at deres låt er bedre enn nydelige "Brividi" til Italia? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda, men de vinner jo ikke pga sangen, og folk skjønner det! Mener du virkelig at deres låt er bedre enn nydelige "Brividi" til Italia? 

Ja, jeg liker den bedre. Musikk er jo subjektivt, og jeg liker bedre litt "upbeat" låter 😊 i mine ører er Ukrainas låt en verdig vinnerlåt.

• Liker 6
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Måneskinn skrev (1 time siden):

Ja, tenker også at det kan være et stunt...  Tix er ganske høy , er han ikke? DJ Astronaut har ikke virket sånn på meg, men det kan man kanskje ikke alltid se.. men føler det er et stunt.

Enig med dere. Tror ikke ett sekund på dette stuntet.

Er bare TIX som har fått for lite mediedekning i det siste.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ro deg ned..🤦‍♀️

Anonymkode: 42954...c2b

AnonymBruker
Skrevet

Alle vet at Ukraina vinner dette. Sympatistemmer har det vært til alle tider. Særdeles overraskende om de ikke vinner. De har også bookmakernes store favoritt. Får kun 1,60 i odds hos N-T. f.eks.

Anonymkode: 22da8...8d0

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som bar avslørt dette? Synes det er dårlig gjort. Det er litt sånn som å avsløre for barn at nissen ikke er ekte.🥺

Anonymkode: 30886...23e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er prippen men de danserne i åpningsummeret var jo ganske sparsommelig kledd. Rumpe i beste sendetid!! 

Anonymkode: c2ecc...5b8

• Liker 4
Skrevet

Men når Tix leste opp stemmene fra Oslo på MGP finalen, var ikke astronauten i et annet bilde da da?? Sikkert noen som er gode på å grave opp sånne klipp, det er ikke jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tix er vel i Mexico  ennå vel.  Og  dette  ble avvist i Dagbladet. 

Anonymkode: 004df...1fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig jeg er prippen men de danserne i åpningsummeret var jo ganske sparsommelig kledd. Rumpe i beste sendetid!! 

Anonymkode: c2ecc...5b8

Jeg skjønner hva du mener (kan godt hende jeg også da er prippen), men er det ikke alltis slik i ESC?

Anonymkode: 97d51...fb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...