Gå til innhold

Eurovision 2022 Torino

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere fine i år. Frankrike, Latvia, Romania, England, Italia, Tsjekkia, og selvfølgelig Norge. Den svenske er jo veldig opphypet, men syns den er sånn helt grei.. De andre nordiske var dårlig i år.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjer det noe mgp-moro på lørdag?:hoppe:

Anonymkode: 4ed66...c96

AnonymBruker
Skrevet

Blir spennende å se hvor Norge havner til slutt. Har ligget jevnt på 7-8 plass eurovision odds listen. De fikk virkelig publikum med seg på en Eurovision konsert i Barcelona. 

Anonymkode: 91bcc...a91

• Liker 3
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Liker den greske 💛

Den går på repeat her. 

Anonymkode: 1bb5a...c1a

AnonymBruker
Skrevet

Vinneren er jo allerede avklart.

Anonymkode: 55d81...2eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, det er fryktelig kjedelig. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tja.. det er det delte meninger om... Tenker du på Ukraina? Mange som vil stemme på den i sympati - men skal man stemme på låta, så er det ikke den beste. Fengende refreng og relativt ok sceneshow, men det holder nok ikke i lengden. 

Selv med krig i bakgrunnen bør man tenke med hodet og stemme på låta som er best. Og det er flere gode kandidater. Italia, San Marino, Frankrike, for å nevne noen.  Føler mer det er et åpent år enn at svaret allerede er gitt. 

• Liker 1
Skrevet
Måneskinn skrev (5 timer siden):

Tja.. det er det delte meninger om... Tenker du på Ukraina? Mange som vil stemme på den i sympati - men skal man stemme på låta, så er det ikke den beste. Fengende refreng og relativt ok sceneshow, men det holder nok ikke i lengden. 

Selv med krig i bakgrunnen bør man tenke med hodet og stemme på låta som er best. Og det er flere gode kandidater. Italia, San Marino, Frankrike, for å nevne noen.  Føler mer det er et åpent år enn at svaret allerede er gitt. 

Jeg tror du tar feil, selv om jeg skulle ønske du hadde rett. Eurovision er høyst politisk, og sympatistemmene kommer til å sørge for at Ukraina vinner uansett. 

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision 

• Liker 2
Skrevet
Meadow skrev (7 timer siden):

Jeg tror du tar feil, selv om jeg skulle ønske du hadde rett. Eurovision er høyst politisk, og sympatistemmene kommer til å sørge for at Ukraina vinner uansett. 

Jeg bryr meg sjelden om oddsen, selv om jeg vet at den ofte  har rett... 😋

Eurovision kan nesten ikke unngå å være politisk , selv om det prøver å ikke være det.  

Skrevet
Meadow skrev (På 26.2.2022 den 2.28):

Jeg gleder meg til Adresse Torino på nrk, noen som vet når det begynner?

(Kan vi forresten diskutere det i denne tråden istedet for at noen lager ennå en?) 

Det ser ut til at første episode går fredag 29. april klokken 20:05 på NRK1.  (Link)

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
NordicViking skrev (3 timer siden):

Det ser ut til at første episode går fredag 29. april klokken 20:05 på NRK1.  (Link)

Så lenge til!! Men det blir stas 😁

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Meadow skrev (På 8.4.2022 den 0.41):

Åhh, det der gjør at jeg hvert eneste år lover meg selv og ikke se på lenger. 
Men jeg gjør det uansett 😅

Anonymkode: 879a9...7ab

Skrevet

Noen som hører hvem DJ Astronaut kan være utifra stemmen? 

Skrevet

Malta har byttet sang! De var visstnok ikke helt fornøyd med den sangen som vant, og valgte derfor å bytte den ut. (Link)

Det er fremdeles Emma Muscat, men denne gang med sangen 'I am what I am'.

...

• Hjerte 1
Skrevet

Synes det norske bidraget er elendig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
On 4/15/2022 at 9:07 PM, Highhopes said:

Noen som hører hvem DJ Astronaut kan være utifra stemmen? 

Tror ikke han sang på ekte.

Skrevet
Tone83 skrev (4 timer siden):

Tror ikke han sang på ekte.

Så grusom autotune 🤢

• Liker 2
Skrevet

Spania stiller sterkt i år🤩💃

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vist Spania sin er en sterk sang, da lurer jeg på hvor dårlige de andre sangene er.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Gleder meg litt til å se selv om jeg alltid hater musikken og Norge sin er iallfall dritt! Har ikke hørt noen av de andre. Men det er gøy å se på for det om da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...