Gjest Warrior Skrevet 15. mai 2022 #2161 Skrevet 15. mai 2022 Hurra jeg er så glad for at Ukraina vant Det var den beste sangen. De eneste sangene jeg likte var Ukraina og Norge. Så er glad en av favorittene vant. Det var så fortjent seier på grunn av det var den beste.
Blått Skrevet 15. mai 2022 #2162 Skrevet 15. mai 2022 Jeg er så EKSTREMT glad for at England ikke vant! For en grusom sang. Likte Ukraina sin veldig godt, men nå er jeg ekstremt glad i rap fra før av så har kanskje noe med den saken å gjøre ❤️ Veldig glad de vant! 1
mingus Skrevet 15. mai 2022 #2163 Skrevet 15. mai 2022 Jeg synes ikke synd på UK, Ukraina sin var faktisk mer gang i, og det sier jeg ikke fordi det er synd på dem fra før 🙂 skjønner ikke at Norge fortsetter å sende tull som bananulver, tix og hun fæle gauledama i gullkjolen... Keiino var det siste bra som ble sendt til finale som faktisk kunne vunnet. 1 1
Måneskinn Skrevet 15. mai 2022 #2164 Skrevet 15. mai 2022 Eloise12345 skrev (8 timer siden): Sjokket over at Tyskland, Island, Frankrike og Tsjekkia havnet helt nede på listen. Ikke sjokkert over Tyskland, den var virkelig ikke god. Men derimot hadde jeg de tre andre nevnte land mye lenger opp på listen. Litt rart at Frankrike ikke kom høyere,men men. Hvordan fagjuryene kunne rose Spania med så mange tolvere er meg uforståelig. Ikke det at låta ikke er bra, men den er jo hverken nyskapende eller dyp i teksten eller noe. Så der må jeg si at juryen skuffa meg litt.. 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2165 Skrevet 15. mai 2022 Just now, Måneskinn said: Hvordan fagjuryene kunne rose Spania med så mange tolvere er meg uforståelig. Ikke det at låta ikke er bra, men den er jo hverken nyskapende eller dyp i teksten eller noe. Så der må jeg si at juryen skuffa meg litt.. Synes verken den var bra eller noe av det andre du nevner. Men smaken er som baken... og det forklarer vel det meste i dette tilfellet. Anonymkode: 0e39d...975 10
Nymerïa Skrevet 15. mai 2022 #2166 Skrevet 15. mai 2022 Meadow skrev (1 time siden): Våknet med Hey Ho, lets go Folklore and rock n roll på hjernen i dag Jeg drar på togtur med den gjengen der når som helst Warrior skrev (17 minutter siden): Hurra jeg er så glad for at Ukraina vant Det var den beste sangen. De eneste sangene jeg likte var Ukraina og Norge. Så er glad en av favorittene vant. Det var så fortjent seier på grunn av det var den beste. Absolutt fortjent for Ukraina. Samtidig synes jeg Norge fikk for lite poeng fra juryene. Og ikke kan det skyldes at dommerne var for høykulturelle heller all den tid Spania fikk 12-ere i bøtter og spann. Det der var smålig. 14
Drizzt Skrevet 15. mai 2022 #2167 Skrevet 15. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tåpelig måte å dele ut stemmene på, håper de slutter med den. Og hvem er det egentlig som sitter i disse "fagjuryene"? Anonymkode: 493ee...f40 Hemmelige navn? Det er som regel påfallende at juryenes favoritter ikke er folkets favoritter. Husker dere den ukrainske Go-A som fikk veldig få poeng fra fagjury, men massevis av poeng fra folket? Da er fagjuryene i utakt med folket. Ansiktene til Frankrike og Sveits etter at Ukraina fikk så mange poeng fra folkestemmene 😂 Endret 15. mai 2022 av Drizzt 1
jukkapalme Skrevet 15. mai 2022 #2168 Skrevet 15. mai 2022 mingus skrev (46 minutter siden): Jeg synes ikke synd på UK, Ukraina sin var faktisk mer gang i, og det sier jeg ikke fordi det er synd på dem fra før 🙂 skjønner ikke at Norge fortsetter å sende tull som bananulver, tix og hun fæle gauledama i gullkjolen... Keiino var det siste bra som ble sendt til finale som faktisk kunne vunnet. Fæle gauledama i gullkjolen? Hvem er det?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2169 Skrevet 15. mai 2022 jukkapalme skrev (10 minutter siden): Fæle gauledama i gullkjolen? Hvem er det? Ulrikke sikkert Anonymkode: 4d68d...efc
jukkapalme Skrevet 15. mai 2022 #2170 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ulrikke sikkert Anonymkode: 4d68d...efc Å, hun hadde jeg nesten glemt siden det ble avlyst i 2020. Men noen gauledame er hun ikke, hun har jo en helt fantastisk stemme. Husker ikke låta da, men husker at jeg syntes den var litt kjedelig. Er ingen balladeperson. 5 1
Ludovica- Skrevet 15. mai 2022 #2171 Skrevet 15. mai 2022 Jeg våknet med den franske på hjernen idag og fortsatt overasket over at den fikk så lite poeng. Ser veldig mange reagere på twitter og instagram etc over at Ukraina vant, så at de vant bidrar ennå mer til at folk tenker det har en politisk agenda osv. Personlig likte jeg jo sangen, men det blir sånn seier med "bismak". Jeg syns og Spania kunne fortjent seier. Hun sang bra, hun hadde et kult liveshow og eide den scenen. Må ikke alltid være veldig nyskapende, men en typisk latino pop sang man kan danse til er noe som ofte funker og jeg er sikker på at det blir en sånn sang som blir spilt på radio og utesteder utover sommeren. Syns det er litt smålig med alle kommentarene om "rumpevrikking" osv bare fordi man ikke liker sangen. Virker som folk sliter skikkelig med pene damer som er litt sensuelle. Eller så er det kanskje bare i Norge man er sånn. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2172 Skrevet 15. mai 2022 Jeg gleder meg til å se hvordan Ukraina skal holde ESC i Mariupols krigsruiner (tydeligvis). Jeg synes Britannia fortjente seieren. Det var den eneste sangen som skilte seg ut for meg. Anonymkode: 7be0d...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2173 Skrevet 15. mai 2022 Ludovica- skrev (5 minutter siden): Jeg våknet med den franske på hjernen idag og fortsatt overasket over at den fikk så lite poeng. Ser veldig mange reagere på twitter og instagram etc over at Ukraina vant, så at de vant bidrar ennå mer til at folk tenker det har en politisk agenda osv. Personlig likte jeg jo sangen, men det blir sånn seier med "bismak". Jeg syns og Spania kunne fortjent seier. Hun sang bra, hun hadde et kult liveshow og eide den scenen. Må ikke alltid være veldig nyskapende, men en typisk latino pop sang man kan danse til er noe som ofte funker og jeg er sikker på at det blir en sånn sang som blir spilt på radio og utesteder utover sommeren. Syns det er litt smålig med alle kommentarene om "rumpevrikking" osv bare fordi man ikke liker sangen. Virker som folk sliter skikkelig med pene damer som er litt sensuelle. Eller så er det kanskje bare i Norge man er sånn. Det er mye sånn i Norge. Har tidligere vært i dansemiljø og hatt kjærester fra søreuropa. Pekefingermentalitet og kommentarer som "billig" og "horete" sitter løst fra norske kvinner. Anonymkode: 54f92...44e 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2174 Skrevet 15. mai 2022 Ludovica- skrev (4 minutter siden): Jeg våknet med den franske på hjernen idag og fortsatt overasket over at den fikk så lite poeng. Ser veldig mange reagere på twitter og instagram etc over at Ukraina vant, så at de vant bidrar ennå mer til at folk tenker det har en politisk agenda osv. Personlig likte jeg jo sangen, men det blir sånn seier med "bismak". Jeg syns og Spania kunne fortjent seier. Hun sang bra, hun hadde et kult liveshow og eide den scenen. Må ikke alltid være veldig nyskapende, men en typisk latino pop sang man kan danse til er noe som ofte funker og jeg er sikker på at det blir en sånn sang som blir spilt på radio og utesteder utover sommeren. Syns det er litt smålig med alle kommentarene om "rumpevrikking" osv bare fordi man ikke liker sangen. Virker som folk sliter skikkelig med pene damer som er litt sensuelle. Eller så er det kanskje bare i Norge man er sånn. Ikke alle liker å få nakne rumper slengt opp i trynet. Spesielt ikke på et familieshow. Og det showet hennes var ikke sensuelt, det var vulgært. Det går en hårfin grense mellom sensuell og vulgær, den har hun brutt så det holder. Jeg er ikke av den pripne typen, men jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes noe så vulgært og tacky er kult. Låta hadde jo ikke vært noe dårligere om hun ikke kjørte ræva opp i kamera så man kunne se hele pølseporten eller hva en bruker litt lenger opp i tråden kalte det Jeg hadde ikke reagert om hun hadde på en body med stoff over ræva eller en superkort kjole. Anonymkode: 7062d...958 20 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2175 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jahn Teigen. Anonymkode: 978be...395 Jahn Teigen er død. Anonymkode: 67ff4...2f8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2176 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke alle liker å få nakne rumper slengt opp i trynet. Spesielt ikke på et familieshow. Og det showet hennes var ikke sensuelt, det var vulgært. Det går en hårfin grense mellom sensuell og vulgær, den har hun brutt så det holder. Jeg er ikke av den pripne typen, men jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes noe så vulgært og tacky er kult. Låta hadde jo ikke vært noe dårligere om hun ikke kjørte ræva opp i kamera så man kunne se hele pølseporten eller hva en bruker litt lenger opp i tråden kalte det Jeg hadde ikke reagert om hun hadde på en body med stoff over ræva eller en superkort kjole. Anonymkode: 7062d...958 Jo, du er av den pripne typen Det er så overdrevet! Anonymkode: fbfd2...918 3 1
Ludovica- Skrevet 15. mai 2022 #2177 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke alle liker å få nakne rumper slengt opp i trynet. Spesielt ikke på et familieshow. Og det showet hennes var ikke sensuelt, det var vulgært. Det går en hårfin grense mellom sensuell og vulgær, den har hun brutt så det holder. Jeg er ikke av den pripne typen, men jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes noe så vulgært og tacky er kult. Låta hadde jo ikke vært noe dårligere om hun ikke kjørte ræva opp i kamera så man kunne se hele pølseporten eller hva en bruker litt lenger opp i tråden kalte det Jeg hadde ikke reagert om hun hadde på en body med stoff over ræva eller en superkort kjole. Anonymkode: 7062d...958 Jeg syns ikke det var vulgært. Og hun var da ganske tildekkende av klær, kun rumpa som syns. Jeg tålte å se sånt som barn også. Virkelig ikke så mye værre enn å være på en badestrand. 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2178 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke alle liker å få nakne rumper slengt opp i trynet. Spesielt ikke på et familieshow. Og det showet hennes var ikke sensuelt, det var vulgært. Det går en hårfin grense mellom sensuell og vulgær, den har hun brutt så det holder. Jeg er ikke av den pripne typen, men jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes noe så vulgært og tacky er kult. Låta hadde jo ikke vært noe dårligere om hun ikke kjørte ræva opp i kamera så man kunne se hele pølseporten eller hva en bruker litt lenger opp i tråden kalte det Jeg hadde ikke reagert om hun hadde på en body med stoff over ræva eller en superkort kjole. Anonymkode: 7062d...958 Kanskje det er stemningendring fra alle de kjønnsløse mennene i kjoler som har sunget om å være seg selv nå siden Conchita Wurst i 2014😆 Anonymkode: 54f92...44e 2
mingus Skrevet 15. mai 2022 #2179 Skrevet 15. mai 2022 jukkapalme skrev (19 minutter siden): Å, hun hadde jeg nesten glemt siden det ble avlyst i 2020. Men noen gauledame er hun ikke, hun har jo en helt fantastisk stemme. Husker ikke låta da, men husker at jeg syntes den var litt kjedelig. Er ingen balladeperson. Ballade = gauling for meg 😅 ja det var hun Ulrikke!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2180 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo, du er av den pripne typen Det er så overdrevet! Anonymkode: fbfd2...918 Er nok ikke det, gitt… Jeg syns det er både Harry, vulgært og tacky å spille så jævlig på sex. Låta i seg selv var jo ikke dårlig, men når man ikke har god nok stemme må man vel spille på andre strenger… Anonymkode: 7062d...958 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå