AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2181 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje det er stemningendring fra alle de kjønnsløse mennene i kjoler som har sunget om å være seg selv nå siden Conchita Wurst i 2014😆 Anonymkode: 54f92...44e Tenk om det hadde vært en mann som sang og danset i det antrekket og hele stasen hadde sprettet ut! Anonymkode: 7062d...958
Gjest Adobyen Skrevet 15. mai 2022 #2182 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes verken den var bra eller noe av det andre du nevner. Men smaken er som baken... og det forklarer vel det meste i dette tilfellet. Anonymkode: 0e39d...975 Ha ha, veldig treffende kommentar 😂😅
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2183 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er nok ikke det, gitt… Jeg syns det er både Harry, vulgært og tacky å spille så jævlig på sex. Låta i seg selv var jo ikke dårlig, men når man ikke har god nok stemme må man vel spille på andre strenger… Anonymkode: 7062d...958 Det å danse så bra og synge er faktisk veldig vanskelig. Anonymkode: 54f92...44e 2 1
Gjest Warrior Skrevet 15. mai 2022 #2184 Skrevet 15. mai 2022 NymeriaRhoynar skrev (1 time siden): Jeg drar på togtur med den gjengen der når som helst Absolutt fortjent for Ukraina. Samtidig synes jeg Norge fikk for lite poeng fra juryene. Og ikke kan det skyldes at dommerne var for høykulturelle heller all den tid Spania fikk 12-ere i bøtter og spann. Det der var smålig. Skjønner ikke poenget med de jury stemmene jeg. At Spania kunne få så mange 12’ere og Norge så lite poeng fra de er uforståelig, men Norge får alltid lite poeng fra juryen. Synes det må være kun folket som bestemmer. Ikke noe jury. Norge hadde jo vunnet i 2019 hadde det ikke vært for jury stemmene. Er i alle fall glad folkets stemmer fikk den beste til å vinne i går (Ukraina).
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2185 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det å danse så bra og synge er faktisk veldig vanskelig. Anonymkode: 54f92...44e Ja, selvfølgelig, men hadde ikke sangen og dansen vært like bra om hun hadde en cm stoff på hver side av rassen? Anonymkode: 7062d...958 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2186 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, selvfølgelig, men hadde ikke sangen og dansen vært like bra om hun hadde en cm stoff på hver side av rassen? Anonymkode: 7062d...958 Jo, men showet hadde ikke vært så provoserende og pirrende. Jeg synes det er helt greit å spille på sex. Alle mennene i kjole i Grand prix gjør jo noe med både stemning og helheten i showene. Anonymkode: 54f92...44e 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2187 Skrevet 15. mai 2022 Chanel er en dyktig vokalist og danser så hun hadde ikke trengt å vise rumpeballene for låta står sterkt som den er. Den matadorjakka var rå og hadde vært like kul med et skjørt eller shorts over. Når det er sagt så sier jeg meg enig med de som mener at det ikke er krise. Vi så rumpeballer men lite annet. De som snakker om å se hjem til Madrid, og pølseporten og klitoris på utstilling må bør ta seg en anatomitime. Anonymkode: 4d68d...efc 6
jukkapalme Skrevet 15. mai 2022 #2188 Skrevet 15. mai 2022 Stakkars meg, den finske FirstPrice-liksomrocken nekter å forlate hjernen min! I natt da jeg la meg hadde jeg en salig blanding av minst 10 av låtene på hjernen, holdt på å bli sprø, haha 10
Gjest FunnyBoy123 Skrevet 15. mai 2022 #2189 Skrevet 15. mai 2022 Bare meg eller var absolutt alle land utrolig dårlige og kjedelige i år? Var jo bare sånne deprimerende triste sanger. Kom heller ikke som et sjokk at Ukraina vant.
Jobbermedbarn Skrevet 15. mai 2022 #2190 Skrevet 15. mai 2022 Warrior skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke poenget med de jury stemmene jeg. At Spania kunne få så mange 12’ere og Norge så lite poeng fra de er uforståelig, men Norge får alltid lite poeng fra juryen. Synes det må være kun folket som bestemmer. Ikke noe jury. Norge hadde jo vunnet i 2019 hadde det ikke vært for jury stemmene. Er i alle fall glad folkets stemmer fikk den beste til å vinne i går (Ukraina). Jeg synes forsåvidt det er greit med jurystemmer også, men føler at de ikke er så objektive, de lar seg blende av landet, spes Sverige. Jeg er 100% sikker på at hadde Keeino SITS representert Sverige i 2019 hadde de vunnet. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett på fremførelsen til Keeino fra 2019, alt klaffet, juryen var helt på bærtur rett og slett. 11
Gjest Warrior Skrevet 15. mai 2022 #2191 Skrevet 15. mai 2022 Ludovica- skrev (31 minutter siden): Jeg våknet med den franske på hjernen idag og fortsatt overasket over at den fikk så lite poeng. Ser veldig mange reagere på twitter og instagram etc over at Ukraina vant, så at de vant bidrar ennå mer til at folk tenker det har en politisk agenda osv. Personlig likte jeg jo sangen, men det blir sånn seier med "bismak". Jeg syns og Spania kunne fortjent seier. Hun sang bra, hun hadde et kult liveshow og eide den scenen. Må ikke alltid være veldig nyskapende, men en typisk latino pop sang man kan danse til er noe som ofte funker og jeg er sikker på at det blir en sånn sang som blir spilt på radio og utesteder utover sommeren. Syns det er litt smålig med alle kommentarene om "rumpevrikking" osv bare fordi man ikke liker sangen. Virker som folk sliter skikkelig med pene damer som er litt sensuelle. Eller så er det kanskje bare i Norge man er sånn. Kult show ja og flott dansing, men det var det eneste som var bra. Sangen til Spania var ikke noe bra synes jeg i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2192 Skrevet 15. mai 2022 Warrior skrev (1 minutt siden): Kult show ja og flott dansing, men det var det eneste som var bra. Sangen til Spania var ikke noe bra synes jeg i alle fall. Det er jo en veldig sjanger-type låt. Latinoinspirert med reggatonrytme i refreng. Absolutt ikke for alle. Jeg liker det til trening, men sitte å høre på...njaaa Anonymkode: 54f92...44e 1
Ludovica- Skrevet 15. mai 2022 #2193 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er nok ikke det, gitt… Jeg syns det er både Harry, vulgært og tacky å spille så jævlig på sex. Låta i seg selv var jo ikke dårlig, men når man ikke har god nok stemme må man vel spille på andre strenger… Anonymkode: 7062d...958 Var jo ikke noe galt med stemmen hennes. Jeg syns ikke det er noe problem å spille litt på sex, og hvertfall ikke til den sjangeren av musikk. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Chanel er en dyktig vokalist og danser så hun hadde ikke trengt å vise rumpeballene for låta står sterkt som den er. Den matadorjakka var rå og hadde vært like kul med et skjørt eller shorts over. Når det er sagt så sier jeg meg enig med de som mener at det ikke er krise. Vi så rumpeballer men lite annet. De som snakker om å se hjem til Madrid, og pølseporten og klitoris på utstilling må bør ta seg en anatomitime. Anonymkode: 4d68d...efc Ikke sant. Hun kunne fint hatt på seg noe annet, men ganske sikker på at det ville blitt kritikk uansett hva hun tok på seg så lenge hud synes kombinert til dansen. Warrior skrev (16 minutter siden): Kult show ja og flott dansing, men det var det eneste som var bra. Sangen til Spania var ikke noe bra synes jeg i alle fall. Nei men det er jo en smakssak Folk liker forskjellig musikk og det er ikke noe nytt.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2194 Skrevet 15. mai 2022 Husker ikke hvilket land, men de var jo ganske lettkledde de danserne til han mannlige vokalisten som tydelig ikke kunne danse?🤷♀️ Han var kjempe stiv! De kvinnelige danserne så ut som de hadde på seg rød latex drakt med åpning på sidene😂 du så rett hjem når de rista på rumpa eller bare snudde ryggen mot kamera😂 vi holdt på å le oss ihjel her hjemme i sofaen Anonymkode: 42954...c2b
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2195 Skrevet 15. mai 2022 Når skal Subwoolfer avsløre hvem de er? Altså, vi vet jo at det er Ben og Gaute, men hvem er DJ-en? Og så er jeg i tillegg interessert i å se intervjuer med Ben og Gaute angående dette prosjektet. Anonymkode: 8c8cb...53b 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2196 Skrevet 15. mai 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Når skal Subwoolfer avsløre hvem de er? Altså, vi vet jo at det er Ben og Gaute, men hvem er DJ-en? Og så er jeg i tillegg interessert i å se intervjuer med Ben og Gaute angående dette prosjektet. Anonymkode: 8c8cb...53b Skal vi gjette på at de tar det i forbindelse med neste sesong av Maskorama? Vil få seertallene i været tenker jeg. Anonymkode: 0e39d...975 2
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #2197 Skrevet 15. mai 2022 Warrior skrev (1 time siden): Skjønner ikke poenget med de jury stemmene jeg. At Spania kunne få så mange 12’ere og Norge så lite poeng fra de er uforståelig, men Norge får alltid lite poeng fra juryen. Synes det må være kun folket som bestemmer. Ikke noe jury. Norge hadde jo vunnet i 2019 hadde det ikke vært for jury stemmene. Er i alle fall glad folkets stemmer fikk den beste til å vinne i går (Ukraina). Spanias bidrag var jo mye bedre enn Norges bidrag, også musikalsk
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2198 Skrevet 15. mai 2022 Takk Gud for at rumpeballer ikke vant! Anonymkode: 4ed66...c96 9 1
Gjest Albbas Skrevet 15. mai 2022 #2199 Skrevet 15. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Ikke alle liker å få nakne rumper slengt opp i trynet. Spesielt ikke på et familieshow. Og det showet hennes var ikke sensuelt, det var vulgært. Det går en hårfin grense mellom sensuell og vulgær, den har hun brutt så det holder. Jeg er ikke av den pripne typen, men jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes noe så vulgært og tacky er kult. Låta hadde jo ikke vært noe dårligere om hun ikke kjørte ræva opp i kamera så man kunne se hele pølseporten eller hva en bruker litt lenger opp i tråden kalte det Jeg hadde ikke reagert om hun hadde på en body med stoff over ræva eller en superkort kjole. Anonymkode: 7062d...958 Beklager, men når du drar "familieshow" som argument er du prippen. 🤭 Barn er jo de som bryr seg aller minst om en rumpeball eller to på avveie. Men låta var ganske kjedelig, jeg husker ingenting annet enn dansingen. 2 hours ago, FunnyBoy123 said: Bare meg eller var absolutt alle land utrolig dårlige og kjedelige i år? Var jo bare sånne deprimerende triste sanger. Kom heller ikke som et sjokk at Ukraina vant. Enig. Var mer jeg likte i fjor, men i år havnet nesten ingenting på spillelista. Og Norge fortjente absolutt ikke flere poeng, vi kjente et klovnete, kjedelig bidrag. 😴
Tough cookie Skrevet 15. mai 2022 #2200 Skrevet 15. mai 2022 Måneskinn skrev (4 timer siden): Ikke sjokkert over Tyskland, den var virkelig ikke god. Men derimot hadde jeg de tre andre nevnte land mye lenger opp på listen. Litt rart at Frankrike ikke kom høyere,men men. Hvordan fagjuryene kunne rose Spania med så mange tolvere er meg uforståelig. Ikke det at låta ikke er bra, men den er jo hverken nyskapende eller dyp i teksten eller noe. Så der må jeg si at juryen skuffa meg litt.. Hun oste sex og det er grunnen🤷♀️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå