Gå til innhold

Hvor mange julegaver har du kjøpt så langt?


Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Ingen. Skal bare kjøpe til noen få, så jeg drøyer det til julestæsjet er oppe i gater og butikker. Synes faktisk det er litt koselig, jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen. Det er 2 måneder til jul!

Jeg kan gjerne begynne å tenke, men handler ikke inn en eneste gave før et stykke ut i november, tidligst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som syntes det er tidlig: det er to aspekter som driver meg (og sikkert flere) til å handle så tidlig: fordele kostnader og slippe stresset slik at man kan gi gjennomtenkte gaver.

Og - hvis man allerede har fått ønskelister fra folk, kan man jo kanskje få tak i det på tilbud (det er jo mye tilbud nå fremover..).

Men jeg syntes også at det er tidlig.. Det er bare det at det er så mye som skal gjøres før jul - bake, kjøpe inn gaver, kjøpe julepynt, planlegge og kjøpe mat.. Vil så gjerne kunne kose meg i julen uten å være utslitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Jeg har kjøpt 10 julegaver men har mange igjen. Jeg gjør regning med å være ferdig med alle gavene innen 1. desember. I desember er det bare lange køer, lite service og dårligere utvalg. Det stresset der vil jeg unngå så godt jeg bare kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
Dere som syntes det er tidlig: det er to aspekter som driver meg (og sikkert flere) til å handle så tidlig: fordele kostnader og slippe stresset slik at man kan gi gjennomtenkte gaver.

Nettopp derfor jeg liker å være tidlig ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare kjøpe til noen få, så jeg drøyer det til julestæsjet er oppe i gater og butikker. Synes faktisk det er litt koselig, jeg. :sjenert:

Ååh, det synes jeg og. :) Blir i skikkelig julestemning av det.

Jeg har bare begynt tidlig fordi jeg fant de perfekte gavene til de i familien min og ville ikke ta sjansen på at de kanskje ble borte om et par mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Gjett hva! Jeg er så og si ferdig med julegavene! Enkelt i år pga Vendelin... det blir noen forstørrelser av et fint bilde av henne :) Anbefaler FotoKnudsen.no, veldig fine bilder og SINNSYKT kjapp levering! Bestilte to forstørrelser (for å se hvordan de ble, stoler ikke helt på min egen fotografiekspertise) på tirsdag kveld, og de lå i posten i dag!

Nå mangler jeg bare rammer og gavepapir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt fire til nå, så det er et langt stykke igjen.

Må nok begynne å tenke på pakker til Adventskalenderen snart. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 4 1/2 så langt. Bestemte meg for å produsere litt eget(hekle) i år.

Har kontroll på en til, men siden den skal bestå av mat kan jeg av naturlige årsaker ikke kjøpe den på ei stund ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som syntes det er tidlig: det er to aspekter som driver meg (og sikkert flere) til å handle så tidlig: fordele kostnader og slippe stresset slik at man kan gi gjennomtenkte gaver.

Definitivt. Verste jeg vet er å vase rundt blant en million mennesker i desperat jakt på julegaver lille julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*opptelling*

Jeg har kjøpt fjorten :)

Men nå er jeg nede i tretten, fordi jeg skulle i bursdag i går, og ikke greidde å finne presang. Så da fikk hun julegaven sin i går istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt fem og driver og lager en nå. Vet hva resten skal få sånn ca, så har full kontroll føler jeg. Også venter jeg litt på novemberlønna også før jeg får fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissekonekyss: Hipp hurra, jeg er så og si helt i havn med alle julegavene :gave: Jeg har noen få ekstra gaver igjen, så når vi kommer til advent skal jeg lene meg godt tilbake og bare N Y T E adventstiden : Iår har jeg stålkontroll på hele julen.......tror jeg :nisse:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...