Gå til innhold

Hvor mange julegaver har du kjøpt så langt?


Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Pr i dag 26. oktober : Hvor mange julegaver har du vel i havn?? Jeg har 3,5 innkjøpt og ideer til to til. Føler jeg har kontroll i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kjøpt noen ennå, men jeg driver på med produksjonen. 3 julegaver ferdige, masse flere å lage og kjøpe... Men det er under kontroll, foreløpig. Kommer alltid i havn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen ennå.

Er fortsatt på planleggingsstadiet.

Blir nok ikke handlet en eneste presang før jeg er ferdig med eksamen i midten av desember.

Har heldigvis ikke mange presanger å handle. Det blir under ti stykker inkl. de jeg handler sammen med kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Har bestilt til Bjørnemannen og Vendelin, bestilt prøver til besteforeldre og oldeforeldre (forstørra bilder av Vendelin... bruker ikke så mye penger på dem i år, siden det kan skje mer på julaften som koster penger ;) ).

Så da har vi igjen søstera til Bjørnemannen og et vennepar, egentlig. Føler virkelig at jeg har full kontroll i år! *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har naturligvis stålkontroll, har kjøpt inn mange, og har tenkt ut så godt som alle. Men i dag fikk jeg ekstra jobb, jeg skal handle inn til min tantes grandnieser og -nevøer i tillegg. Det betyr fem ekstra gaver som jeg må fixe. Men to av barna er mine, og da kan jeg kjøpe sunne og fornuftige ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Av 22 gaver så er 17 ferdig handlet og pakket.

3 av de 5 gjenstående vet vi ikke hva skal være, mens de siste 2 venter vi på at lønnen skal komme før vi får handlet dem.

Så jeg føler vi har kontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 15 gaver og har ca 20 igjen.. puh! Det er de enkleste og rimeligste som er kjøpt.. Gruer meg til de siste: vet ikke hva som skal kjøpes og det blir dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 4, men har ikke kontroll på hvor mange jeg har igjen.

Men jeg har en lang liste med forslag, så det skal nok gå bra.

Gleder meg til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...