Gå til innhold

KJENDISER -In real life 🤩


Nor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna skrev (På 21.2.2022 den 14.07):

Og Vera Micaelsen i Oslo en del år før hun døde.

 

 

 

Jeg kjøpte leiligheten til Vera Michalsen i 2002-2003. Hyggelig dame, men omstendighetene under salget var jo litt kjipt, mener det var skilsmisse. 
Har ellers møtt flere kjendiser en jeg kan nevne, jobbet i utelivsbransjen og hotell, da ser du masse kjendiser av diverse slag. Jeg kan ikke si at jeg har noen spesielle historier. Mange Amerikanske kjendiser synes det er rart at ikke alle kjenner de igjen eller anerkjenner at de er kjendiser. Ser at Skavlan er nevnt flere ganger som gretten type, stemmer godt med min erfaring også..

Endret av K.B.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt Mira på foreldremøter og hun tok hele rommet på en rar måte. En gang snakket hun ekstremt lenge og høylydt om slankeshaken sin, en annen gang flørtet hun intenst med en pappa som var til stede. Virket ikke i vater. Litt irriterende, til vi skjønte at det er ordentlig synd på henne. Hun har det ikke bra. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt masse kjendiser via jobb og relasjoner i flere år, både i inn- og utland. De aller fleste er som oss «vanlige dødelige», hyggelige og imøtekommende mennesker. Men, noen kan virke arrogante fordi de rett og slett er sjenerte og ikke ønsker oppmerksomhet, mens andre, som kan virke hyggelige på skjermen er helt motsatt - uspiselige. 
Nå begynner jeg å bli såpass «voksen» at jeg husker de som ikke lengre er blant oss også, og det eksisterte divanykker den gangen og, ikke bare nå. Forskjellen på mange kjendiser er at nå behøver de ikke være dyktige på særskilt mye annet enn å delta på et reality-program så er de «der», med sin status og flyte videre på gjenbruk av profiler i produksjonene, mens tidligere måtte man helst ha et eller annet talent, det være seg i idrett, film, musikk eller anker/programleder på TV. 
Jeg kunne nevnt et og annet her, men avventer litt….og så har vi ektefeller til kjendisene eller andre familiemedlemmer - som ønsker særbehandling fordi de er kona/partner/datter/sønn av xxx xxxxx og der finnes det mange historier. De som jobber på hotell får også med seg en del og det er noen som tjener ekstra på å bidra via ‘telegrafen’ til media, men myyyee kommer ikke i media heller. Eller, media publiserer det ikke i Norge. Det hadde de gjort i UK, hvor pressen er nådeløs og langt verre enn i USA også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Lassebassen til fru Carro. Så like sur ut som vanlig der han vurderte meg opp og ned 😄

Var på et av senterne i Sarpsborg.

Endret av Korsihalsen
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han duden som er samme med Janne Formoe hvert år. Er veldig hyggelig, men litt too much for min smak 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (16 minutter siden):

Han duden som er samme med Janne Formoe hvert år. Er veldig hyggelig, men litt too much for min smak 

Jan Fredrik? Han er superhyggelig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på "Rockepresten" Bjørn Eidsvåg på en togstasjon da jeg gikk på ungdomsskolen, han var veldig høy! Og veldig hyggelig, fikk et bilde sammen med engangskamera jeg hadde 😂 ble aldri fremkalt da.. 🤔

Møtte på de to "raske menn" ( ikke Calle) og han ene oppførte seg ikke bra, (han mørke, ikke han som er programleder i "Skal vi danse".) han var arrogant og litt sånn " vet du ikke hvem jeg er" fordi det var kø ( restaurant på Flesland hvor jeg jobbet) 

Møtte "Lothepus" på samme sted, han var godt i gassen og ba meg høytlydt om å bli med til Danmark 😂 Samboeren bare lo.. 

Har også møtt alle i "Karate Kid" - den nye, da jeg var på premieren i Fredrikstad. Fikk tatt Will Smith I hånda😍 han hadde enormt fin utstråling. Masse masse andre også, Jackie Chan, Jaden Smith ( med søster og mor) og endel andre norske kjendiser. ( A1 gruppa, Tone Damli, Mira Craig, osv.. Ingen andre enn Will og Jackie gjorde inntrykk egentlig.. Harald Scwartz har jeg truffet på tidligere, veldig hyggelig fyr! 

 

Hege Schøyen, hun var også arrogant og ufyselig ( ikke mot meg, men andre) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trubadur skrev (9 minutter siden):

Jan Fredrik? Han er superhyggelig!

Ja, enig, bare så "mye hygge" at jeg krymper litt. Hehe, fine kvaliteter det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/23/2022 at 9:52 AM, Hasselnøtter said:

Jeg har aldri hørt om noen av disse. 

Har møtt mange, de aller fleste meget hyggelige. Den en som skilte seg ut var Erik Bye. Konstant småfull i en uke, ubehagelig mot alle unge jenter han traff. 

Kanoner innenfor litteraturvitenskap og postmoderne filosofi. Derrida regnes som dekonstruksjonens far.

 

 

postmodernistisk) filosofi.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig poenget med å svare i denne tråden når dere ikke skriver hvilke kjendiser det er snakk om og hvordan de er? Er jo det trådstarter spørr om.

"Jeg møter hundrevis av kjendiser i jobben min 😎 kan ikke si hvem pga jobben min 😎"

Er jo ikke det vi vil lese. Og det er fullstendig uinteressant hvor du jobber hen og hvilken ukjent kjendis du bor i samme blokk med. 

 

Jeg har møtt Christer Falck. Veldig hyggelig og lavmælt faktisk, hadde jeg aldri trodd.

Mest negative tror jeg må ha vært han med krøller som spiller piano i Beat for Beat. Greit at det er lov å ta seg et glass for mye, men måten han som godt voksen mann oppførte seg mot unge damer som kunne vært dattera hans syntes jeg var ufyselig. 

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ed Sheran er kul og høflig!

Lizzie er superskjønn.

Kjersti Grini var ikke hyggelig.

Odd Bjørn Hjelmeseth er like morsom i virkelighet.

Anders Danielsen Lie meget høflig og hyggelig.

John Hammersmark er fantastisk

Eirik Kristoffersen (forsvarssjef) er en meget dyktig og fin fyr. Mange fine samtaler med han.

Jon Gerhard Reischelt har vært enestående mer enn en gang for meg.

T.J Linnard er råartig 😍

Anders Baasmo Christiansen er en jordnær og herlig fyr!

Noen litt perifere kjendiser og noen skikkelige kjendiser. Møtt noen flere og, men får lage ett innlegg senere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Korsihalsen skrev (På 30.10.2023 den 15.38):

Så Lassebassen til fru Carro. Så like sur ut som vanlig der han vurderte meg opp og ned 😄

Var på et av senterne i Sarpsborg.

?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

Fordi?

Fordi hele hennes væremåte og måten hun snakket på til meg/oss på var bare utrivelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italiobrothers, han med briller var sånn på ordentlig skikkelig hyggelig! Høflig, oppmerksom og veldig veldig ålreit. 
Møtt dr alban, litt sur han. 
Broilers var faktisk ålreite, Stian thorbjørnsen gjorde veldig lite ut av seg, men ålreit. 
vokalisten i vassendgutane var frekk og ukoselig. 
Ole Ivars-gjengen, ufyselige og grisete, rett og slett. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (På 30.10.2023 den 15.38):

Så Lassebassen til fru Carro. Så like sur ut som vanlig der han vurderte meg opp og ned 😄

Var på et av senterne i Sarpsborg.

Lassebassen? Fru Carro?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...