Gå til innhold

KJENDISER -In real life 🤩


Nor

Anbefalte innlegg

Letharia skrev (4 timer siden):

Vita og Wanda, boksignering på et kjøpesenter. Hyggelige damer. Jeg hadde ikke kjøpt boken deres, men hilste likevel da jeg fikk litt vondt av de siden ingen sto i kø der 😅

Møtte også Isabel Raad på boksignering, ingen i kø der heller gitt, så jeg hilste og hun var hyggelig som forventet. 

Det kan virke som at boksignering generelt er noe som interesserer folk lite. Jeg så Unni Lindell hadde boksignering utenfor en bokhandler på et veldig folksomt kjøpesenter, men det var ingen som gikk bort til henne. Hver gang jeg gikk forbi satt hun der mutters alene 🙈.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så Lene Orvik på Gran Canaria for en del år siden og i Nice. Like smekker som i virkeligheten 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt på og snakket med Linni Meister. Hun var veldig koselig og virket snill og varm. Hun hadde eksakt samme stemme som på tv😄og så helt lik ut.

Har sett Lindmo i byen, holdt på å hilse , men kom på at hun kjenner jeg jo ikke. Så ut som seg selv.

Vært på fest med Thorbjørn Harr for veeeldig mange år siden, veldig hyggelig fyr.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pianobar
Pølsevann skrev (59 minutter siden):

Ikke mer? Jeg hadde gjetta 178. :klo: Kanskje hun bare var veldig høyreist av seg? 

Så du på skoene hennes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som er kjendis, men jeg tenker ikke over at det er kjendis , siden hun egentlig bare er en venninne for meg.. så ble ganske artig i bryllupet vårt når folk ble så overrasket med at hun var der… jeg hadde ikke tenkt på at andre syns det var rart.. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange, både norske og utenlandske. Kan bl.a nevne Ylvis-brødrene, Peter Stordalen og Gunhild Stordalen, Jahn Eggum og Kaia Hususe, Jahn Teigen, Joanna Lumley, Arnold Schwarzenegger og mange flere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

millelele skrev (9 minutter siden):

Det kan virke som at boksignering generelt er noe som interesserer folk lite. Jeg så Unni Lindell hadde boksignering utenfor en bokhandler på et veldig folksomt kjøpesenter, men det var ingen som gikk bort til henne. Hver gang jeg gikk forbi satt hun der mutters alene 🙈.

Har opplevd akkurat det samme med Unni Lindell for 15 år siden. Jeg syntes nok skikkelig synd på henne siden jeg husker det så godt enda 🤔😅

Så Lene Orvik komme ut av samme hotell som meg selv en søndag morgen for noen år siden. Hun med plettfritt antrekk og full makeup, meg not so much. Heller litt bustete på håret, i joggebukse og bakfull 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Letharia
millelele skrev (19 minutter siden):

Det kan virke som at boksignering generelt er noe som interesserer folk lite. Jeg så Unni Lindell hadde boksignering utenfor en bokhandler på et veldig folksomt kjøpesenter, men det var ingen som gikk bort til henne. Hver gang jeg gikk forbi satt hun der mutters alene 🙈.

Ja kan virke sånn 🤷‍♀️ Men kommer vel litt an på hvem det er som har boksignering tror jeg. Når Sophie Elise hadde boksignering virket det som mange flokket seg rundt, var der ikke selv men så på hennes SOME at det var en del der. 
Fant en artikkel om det her:
https://www.moss-avis.no/nyheter/blogg/moss/folk-strommet-til-for-a-mote-sophie-elise/s/5-67-356264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et ublidt møte med Isabel raad i kø på Gardermoen for noen år siden. Hun var ganske frekk og ufin. Litt digg når jeg da sto i køen på business class og hun på økonomi, så jeg feide gjennom mens hun sto og sto i kø…

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Terje Sporsem har danset sammen på et ellers tomt dansegulv. Til « Everybody walk the dinosaur». Trivelig😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mange.. men de største er nok 50 cent, koselig fyr. Madcon, en av de var kjempekoselige. Vinnie fra paperboys, han satt egentlig bare der mens damene svirret rundt han. Ida Maria, ikke så hyggelig, men tror det var da hun slet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letharia skrev (19 minutter siden):

Ja kan virke sånn 🤷‍♀️ Men kommer vel litt an på hvem det er som har boksignering tror jeg. Når Sophie Elise hadde boksignering virket det som mange flokket seg rundt, var der ikke selv men så på hennes SOME at det var en del der. 
Fant en artikkel om det her:
https://www.moss-avis.no/nyheter/blogg/moss/folk-strommet-til-for-a-mote-sophie-elise/s/5-67-356264

Ja, det har kanskje noe med fanbasen å gjøre også. De litt yngre har vel en større tendens til å gjøre det de kan for å møte idolene sine 😅.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Letharia
millelele skrev (Akkurat nå):

Ja, det har kanskje noe med fanbasen å gjøre også. De litt yngre har vel en større tendens til å gjøre det de kan for å møte idolene sine 😅.

Ja, du har et poeng der 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Vegard Harm og Funkygine en gang, han var veldig høy og hun veldig lita og veldig gravid😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevner de positive møtene bare: 

Dronning Sonja er fantastisk, samme med Wenche Myhre, Nils Nordin og kone, Petter Stordalen, Marte Krogh, Marilyn Manson, Pharell Williams, Janne Formoe, Lilli Bendriss, og Ole Paus.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

moroklompen skrev (12 minutter siden):

Nils Nordin

Nils faktisk, han het jo det i Mot i Brøstet, men Sven på ordentlig 😛

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (31 minutter siden):

Nils faktisk, han het jo det i Mot i Brøstet, men Sven på ordentlig 😛

 

Haha 😅😱😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jimmy Carr så slankere og generelt «friskere» ut i virkeligheten enn på skjermen. Utveksla noen ord med ham og!

 

Mona Grudt snakka jeg såvidt med på doen på et kjøpesenter, men kobla ikke før etterpå at det var henne. Utrolig nydelig og i godt humør!

 

Så Pilotfrue og mannen på Gardermoen en gang.  Synes hun så søtere ut i virkeligheten enn på bloggen. 
 

Også så jeg en annen fyr på Gardermoen en gang, Espen Hilton eller hva han het. Hvor har han blitt av? 😮

Endret av Rubella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...