Gå til innhold

KJENDISER -In real life 🤩


Nor

Anbefalte innlegg

Var på samme fly som Mira Craig en gang, hun var utrolig frekk med de ansatte på flyet som bare prøvde å hjelpe henne med å få en altfor stor koffert i hyllen over der man sitter. Hun var veldig høylytt og aggressiv og ropte typ:gjør jobben deres til flyvertinnene

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dorthe Skappel på ferje over til Koster. Veldig "down to earth" i både væremåte og utseende. Veldig naturlig pen dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på flere kjendismøter 😇

Jobbet på en Burgercafé og en dag kom Sigvart Dagsland inn. Han ble stående å se forvirret på skiltene med de forskjellige hamburgertypene, før han spurte: "Har dokker bollar med krem?"😄

Kan også legge til at Håkon Magnus var innom en natt sammen med en livvakt for å kjøpe seg løvstek/pommes frites med dressing, og en annen natt kom en stupfull Morten Abel inn som prøvde å gestikulere at han ønsket en Hawaii burger😃

Møtte også Håkon Magnus på en konsert på Hulen i Bergen, og under konserten kom han bort til meg og spurte om jeg hadde lighter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært backstage og på Nach med Tommy Tee, Lars Vaular og Leo Ajkic. Det var hyggelig! Lars var riktignok veldig på en snurr da, så snakket mest med de andre. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (På 21.2.2022 den 20.21):

Nevner de positive møtene bare: 

Nils Nordin og kone

Da jeg leste "Nils" Nordin kom jeg på Liv Thorsen ("Elna" fra "Mot i Brøstet").
Hun var en venninne av min far, og var en utrolig hyggelig og morsom dame.  :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Fyrstikk- skrev (På 21.2.2022 den 15.10):

Jeg har truffet J. Hillis Miller, Jacques Derrida, Julia Kristeva og Gayatri Spivak.

Hillis var en lun kjernekar, Derrida var helt grei nok, Kristeva var noe arrogant og nedlatende, og Spivak til tider humørsyk og lite konstruktiv. 

:) 

Jeg har aldri hørt om noen av disse. 

Har møtt mange, de aller fleste meget hyggelige. Den en som skilte seg ut var Erik Bye. Konstant småfull i en uke, ubehagelig mot alle unge jenter han traff. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morten Hegseth handler endel på jobben min da den ikke ligger så altfor langt unna hytten hans. Han er så insane høy😂 Og veldig hyggelig! 
 

Ellen Dorrit Petersen ser jeg stadig vekk, både på jobben min og div butikker. Utrolig pen dame, og en veldig hyggelig kunde. 
 

Satt bortenfor Northug da han filmet TV-serien sin for noen år siden, han virket bare brydd av oppmerksomhet. 
 

Spist burger med Karpe på en Esso-stasjon i Råde midt på natten, for mange år siden😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en lignende tråd her tidligere. Og jeg har nok svart der også. 

Jeg har truffet ganske mange kjendiser opp igjennom årene. Noen av dem A-kjendiser. Felles for 99,5% av dem er at de har vært hyggelige folk. Jordnære, vennlige. 

Ett unntak: Fredrik Skavlan (Sorry Fredrik, men du gjorde et veldig dårlig inntrykk) 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Harald Heide Steen jr spurte hvordan det gikk da jeg tryna inn i en stolpe på flyplassen en gang som barn 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt :

Leo Ajkic, veldig godt inntrykk.

Trude og Jørgine Vasstrand, veldig hyggelige.  

Rolv Wesenlund.  Veldig morsom. 

Jens Stoltenberg: veldig jovial og interessant. 

Melina Johnsen: Full og brautende.

Thomas Numme : blid, hyggelig og veldig "vanlig".

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinna mi er kjendis. Jeg kan ikke fordra henne. Hun er så høy på seg selv og nedlater seg ikke å snakke med meg.  Når jeg har prøvd å ha en samtale med henne, går hun bare. Hun velger med omhu hvem som skal være med på bilder og hvilke antrekk de har for at bildene skal være instavennlige.

Jeg prøver å unngå henne og egoet sitt så godt det lar seg gjøre

  • Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (På 21.2.2022 den 23.04):

Jimmy Carr så slankere og generelt «friskere» ut i virkeligheten enn på skjermen. Utveksla noen ord med ham og!

 

Mona Grudt snakka jeg såvidt med på doen på et kjøpesenter, men kobla ikke før etterpå at det var henne. Utrolig nydelig og i godt humør!

 

Så Pilotfrue og mannen på Gardermoen en gang.  Synes hun så søtere ut i virkeligheten enn på bloggen. 
 

Også så jeg en annen fyr på Gardermoen en gang, Espen Hilton eller hva han het. Hvor har han blitt av? 😮

Han bor i samme blokk som min far. Trivelig fyr! 

Endret av Purple Basil
læif
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse

Min nermeste nabo er kjendis, som bor vegg i vegg i blokk med familien sin. Gidder ikke å skrive hvem (i tilfelle noen i familien hans er her inne) men han er veldig kjent. Han er akkurat som en hvilken som helst nabo og veldig hyggelig. De er hyggelige hele familien 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

moroklompen skrev (På 21.2.2022 den 20.21):

Dronning Sonja er fantastisk, samme med Wenche Myhre, Nils Nordin og kone, Petter Stordalen, Marte Krogh, Marilyn Manson, Pharell Williams, Janne Formoe, Lilli Bendriss, og Ole Paus.

Det må ha vært litt av en fest!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg skrev (22 timer siden):

Svigerinna mi er kjendis. Jeg kan ikke fordra henne. Hun er så høy på seg selv og nedlater seg ikke å snakke med meg.  Når jeg har prøvd å ha en samtale med henne, går hun bare. Hun velger med omhu hvem som skal være med på bilder og hvilke antrekk de har for at bildene skal være instavennlige.

Jeg prøver å unngå henne og egoet sitt så godt det lar seg gjøre

Heter hun tilfeldigvis Vanessa?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (6 minutter siden):

Heter hun tilfeldigvis Vanessa?

Nei. Er det flere slike?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok samme vogn i undergrunnsbanen i Londom som Mika og livvakten hans da de var på brit awards et år. 

 

I 2013 kysset Stian Thorbjørnsen meg på munnen da han opptrådde på et russearrangement. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krokanrullene
Dolce skrev (På 23.2.2022 den 21.59):

Det har vært en lignende tråd her tidligere. Og jeg har nok svart der også. 

Jeg har truffet ganske mange kjendiser opp igjennom årene. Noen av dem A-kjendiser. Felles for 99,5% av dem er at de har vært hyggelige folk. Jordnære, vennlige. 

Ett unntak: Fredrik Skavlan (Sorry Fredrik, men du gjorde et veldig dårlig inntrykk) 

Enig. Møtte ham og Thomas Giertsen, sammen,gjorde et veldig dårlig inntrykk på meg og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (På 20.2.2022 den 12.56):

For oss som synes kjendiser er spennende 😊Ligger  trett og stygg med covid på sofaen og ser på TV. Undrer over om de flotte morsomme kjendisene er på butikken,  foreldremøte og som naboer?  Har sett  Vanessa Rudjord - stilig, men ser lukket ut Anne Brith Davidsen, smilende og søt. Vendela ( bor i nabolaget )  - magisk vakker og ikke mager. Flere erfaringer ? 

Jeg har sett en eneste kjendis i virkeligheten. For over tyve år siden, i 1997, sto jeg tyve meter fra Anthony Hopkins i Toronto filmfestival  i et par minutter. ........Vent, nå lyver jeg. Jeg satt også rett bak Gorbachev da han ble æresdoktor i Tromsø. Jeg var student. Kona satt på raden forran, og mannen tok aldri øynene vekk fra henne. En stund var jeg nervøs og trodde jeg han så på meg, men så fikk jeg øye på henne. Men etterpå stilte han seg ved døra og skulle hilse på absolutt alle. Da sprang jeg på dass og gjemte meg. Grunnen var at jeg hadde sett ham på CNN, og slike steder. Og når han plutselig sto der koliderte to verdener. Jeg hadde ikke noe å gjøre i hans verden. Gorbachev hadde en voldsom utstråling. Han var blid, og smilende og virket veldig ordentlig.

Jeg har sendt eposter i hytt og pine i jobb sammenheng, men disse er standardiserte og litt stive. Jeg har jo aldri møtt noen av de i den andre enden, stort sett.

Endret av Michaelhe
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt ganske mange pga. jobben i kultur/musikkbransjen jeg hadde tidligere, da ble det mange møter med virkelig kjente folk, type verdenskjente, og også norske store. Før utdannelsen min jobbet jeg endel som bartender på et sted hvor det gikk mange politikere, så de har jeg også møtt endel av. Bodde også i et område i Oslo lenge som hadde mange B-kjendiser så møtte mange på butikken i hverdagen. Har hatt Jon Almaas som nabo i samme bygg (som var bare hyggelig, møttes jo stort sett bare i døra).

Har noen ganger fått dårlige opplevelser på jobb, men helt ærlig ikke "mer enn forventet" -det er veldig mye rart som foregår, spesielt med de aller største, de lever jo ganske spesielle liv. Alt det fra jobben kan jeg vel fortsatt ikke snakke om, har skrevet under mange taushetsplikt-kontrakter og de varer jo i 15 og 30 år og slikt. Og der det ikke er noen kontrakt med i bildet, så får jeg automatisk en følelse av ønske om å verne privatlivet deres.

Endret av NenehGoji
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...