Gå til innhold

KJENDISER -In real life 🤩


Nor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Truffet på flere litt sånn kort hils type/sett. 

Ellers er eg ikkje oppdatert på hvem som er kjendiser.

En artig kveld var når eg var på en liten fest med Kathrine Sørland.

Eg visste ikkje hvem det var da, men en venn av meg som bemerket det. Hun og resten av følget hennes var utrolig hyggelige ivertfall og en særdeles artig kveld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (På 22.2.2022 den 16.37):

Var på samme fly som Mira Craig en gang, hun var utrolig frekk med de ansatte på flyet som bare prøvde å hjelpe henne med å få en altfor stor koffert i hyllen over der man sitter. Hun var veldig høylytt og aggressiv og ropte typ:gjør jobben deres til flyvertinnene

Haha! Hun er litt diva ja. Men hun er sinnsykt fin da🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (På 5.11.2023 den 7.59):

Kristian Valen (i storhetstiden) - arrogant, frekk og ufin mot jenter. Manageren hans var også samme type.

 

Frithjof Wilborn - sur og uhøflig (noe som overrasket veldig).

 

Sturla Berg-Johansen (før skandalene)- høy på seg selv (og muligens andre ting) og forventet spesialbehandling. 

 

Lillebjørn Nilsen - dritings og frekk. Den mannen må ha/ha hatt et alkohol/rus-problem. Samboeren svinset rundt og prøvde å tilrettelegge alt for han, samt dekke over oppførselen hans. 

 

Guri Schanke - divaoppførsel, men blid hvis hun fikk det som hun ville.

 

Jan Teigen - kravstor og tverr, men han bar også preg av å ha smerter så jeg setter det på den kontoen.

 

Lene Kongsteien - høflig, men avmålt. Virker ikke glad i oppmerksomhet.  

 

Jan Eggum - hyggelig

Elisabeth Andreassen - hyggelig

Marit Larsen - søt og blid

Jan Endresen - hyggeligste og blideste kjendisen jeg har møtt. Virket skikkelig ekte

 

I dokumentaren om Lillebjørn Nilsen innrømmet han at han etter hvert utviklet et alkoholproblem. Det begynte med at han tok en konjakk før konsert for å roe nervene fordi han ble så nervøs før han skulle opptre, så ble det vel flere og flere av dem både før og etter konsert. Han har hatt kreft også. Mens de andre Gitarkameratene er spreke og fortsatt holder på til tross for at de er over 70, er Lillbjørn nærmest pleiepasient blitt. Han er dårlig til beins og bruker rullestol og kona må ordne alt det praktiske i heimen.

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett veldig mange norske kjendiser på gata, og hvis du regner med live konserter, har jeg sett mange utenlandske kjendiser også, men det er ikke så mange jeg har hatt noen samtale med, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Motorhead på nachtspiel i studentkollektivet etter konsert i Bergen på 90 tallet 🤩

Lemmy var brautende og ufin og hadde kun lyst å se tv, og klaget over at vi hadde kun tre kanaler og ikke cheddarost til ostesmørbrødet.

Trommisen var veldig hyggelig og lånte dusjen og hårføneren, men de er ikke norske kjendiser da, kun et av verdens mest berømte rockeband.

Sorry, måtte bare skryte litt 😉

Endret av Tough cookie
  • Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (På 22.11.2023 den 0.29):

Jeg har hatt Motorhead på nachtspiel i studentkollektivet etter konsert i Bergen på 90 tallet 🤩

Lemmy var brautende og ufin og hadde kun lyst å se tv, og klaget over at vi hadde kun tre kanaler og ikke cheddarost til ostesmørbrødet.

Trommisen var veldig hyggelig og lånte dusjen og hårføneren, men de er ikke norske kjendiser da, kun et av verdens mest berømte rockeband.

Sorry, måtte bare skryte litt 😉

Dette har du allerede skrytt om på første side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 22.11.2023 den 0.29):

Jeg har hatt Motorhead på nachtspiel i studentkollektivet etter konsert i Bergen på 90 tallet 🤩

Lemmy var brautende og ufin og hadde kun lyst å se tv, og klaget over at vi hadde kun tre kanaler og ikke cheddarost til ostesmørbrødet.

Trommisen var veldig hyggelig og lånte dusjen og hårføneren, men de er ikke norske kjendiser da, kun et av verdens mest berømte rockeband.

Sorry, måtte bare skryte litt 😉

Hvem er motorhead??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handmaid skrev (3 timer siden):

Hvem er 

Xmasclovn skrev (8 timer siden):

Dette har du allerede skrytt om på første side.

 

Har jeg?

😆 Dårlig hukommelse for tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (4 timer siden):

😔

Google.

Et av verdens mest kjente hardrock band fra England.

Vet ikke om de eksisterer lenger, siden frontfiguren Lemmy døde for noen år siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

Google.

Et av verdens mest kjente hardrock band fra England.

Vet ikke om de eksisterer lenger, siden frontfiguren Lemmy døde for noen år siden.

Det vet jeg VELDIG godt!! 

(Men kanskje du ikke mente å sitere?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (1 time siden):

Det vet jeg VELDIG godt!! 

(Men kanskje du ikke mente å sitere?)

Var det ikke du som spurte hvem Motorhead var?

Det var noen som spurte meg to ganger

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (12 minutter siden):

Var det ikke du som spurte hvem Motorhead var?

Det var noen som spurte meg to ganger

 

Nope, uttrykte en 😔 over spørsmålet hvem Motorhead er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (15 minutter siden):

Nope, uttrykte en 😔 over spørsmålet hvem Motorhead er. 

Visste ikke selv hvem det var før han Lemmy døde og jeg leste om det da, man kan ikke vite alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BuffyTheVampire skrev (På 10.11.2023 den 8.53):

Traff på Abid Raja for et par uke siden. Overrasket over at han var så høy 😂 Han var veldig oppmerksom på alle rundt seg, var smilende og blid, og en kompis som snakket med han sa han var kjempehyggelig. 

Jeg var på et veldig interessant foredrag med han, og stod og så på litt etterpå når han signerte bøker - da en dame fortalte at hun hadde bursdag den dagen, lyste han opp, og utbrøt: "Også velger du å tilbringe bursdagen din her med meg??" og kom rundt bordet med åpne armer og ga henne en kjempeklem. 😄 Han tok seg god tid til alle som ville få signert bok, og virket kjempehyggelig! Men jeg var også overraska over hvor høy han er! 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på julekonsert med Ulrikke Brandstorp - fantastisk flink til å se seg rundt i salen (kirken), virket som hun prøvde å «se» alle som var der. Tok seg også veldig god tid til å snakke med folk etter konserten! 
Hun har mye energi, men jeg synes hun bruker den på en fin måte. Var veldig tilstede under konserten! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...