Cid Skrevet 5. november 2023 #121 Del Skrevet 5. november 2023 Ane Rikke skrev (3 timer siden): Jeg har møtt mange kjendiser, aldri tenkt så mye over det. De er jo vanlige folk 😅 Men jeg skal innrømme at det var stas å møte Justin Bieber, for stemningen rundt var så elektrisk. Han var veldig hyggelig og superhøflig. Møttes dere og pratet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 5. november 2023 #122 Del Skrevet 5. november 2023 Ja😊 Han overtok hotellrommet mitt fordi.. han var han. Da var det ikke så viktig at jeg alltid fikk det samme rommet på jobbreise:) Det forstod jeg godt, men han var ganske flau.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #123 Del Skrevet 5. november 2023 Ane Rikke skrev (3 minutter siden): Ja😊 Han overtok hotellrommet mitt fordi.. han var han. Da var det ikke så viktig at jeg alltid fikk det samme rommet på jobbreise:) Det forstod jeg godt, men han var ganske flau.. Artig minne da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 5. november 2023 #124 Del Skrevet 5. november 2023 Cid skrev (26 minutter siden): Artig minne da 😅 Absolutt:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 5. november 2023 #125 Del Skrevet 5. november 2023 Kristian Valen (i storhetstiden) - arrogant, frekk og ufin mot jenter. Manageren hans var også samme type. Frithjof Wilborn - sur og uhøflig (noe som overrasket veldig). Sturla Berg-Johansen (før skandalene)- høy på seg selv (og muligens andre ting) og forventet spesialbehandling. Lillebjørn Nilsen - dritings og frekk. Den mannen må ha/ha hatt et alkohol/rus-problem. Samboeren svinset rundt og prøvde å tilrettelegge alt for han, samt dekke over oppførselen hans. Guri Schanke - divaoppførsel, men blid hvis hun fikk det som hun ville. Jan Teigen - kravstor og tverr, men han bar også preg av å ha smerter så jeg setter det på den kontoen. Lene Kongsteien - høflig, men avmålt. Virker ikke glad i oppmerksomhet. Jan Eggum - hyggelig Elisabeth Andreassen - hyggelig Marit Larsen - søt og blid Jan Endresen - hyggeligste og blideste kjendisen jeg har møtt. Virket skikkelig ekte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 5. november 2023 #126 Del Skrevet 5. november 2023 Møtte på Jan Tore Sanner på gata for noen år siden. Jeg skjønte de var en delegasjon fra Høyre der de kom ut fra en kafe, og kommenterte det. Han var utrolig fin. Gikk litt til siden fra de andre, og vi tok en prat. Han virket som han faktisk brydde seg om folk, og spurte hvordan det gikk med meg, og litt ulikt om meg og mitt. Traff også Dagrun Eriksen på bussen en gang. Satt ved siden av henne. Helt vanlig dame, og hun var den gangen i «storpolitikken». Hun småpratet og var veldig vennlig og naturlig. Jeg var også borti Mette-Marit for mange år siden. Jeg hadde et verv, og deltok på noe. Traff hennes på felles toalett etterpå der hun hadde byttet til mer hverdagstøy etter hun hadde gjort sitt og skulle videre. Hun hadde selvsagt gjort det i en av båsene, må bare si det. Igjen helt naturlig og veldig dame. Litt reservert i situasjonen som er naturlig på et toalett. Truffet litt ulike, men det er de jeg kommer på nå som jeg har truffet i mer vanlige situasjoner. Folk er folk er min erfaring. Noen er mer høylytte, andre ikke. Noen mer åpne, andre mer reserverte. Osv osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 8. november 2023 #127 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg har snakket med Mia Gundersen. Og jeg sitter igjen med kun smil etter å ha møtt henne. Hun var sprudlende, kjempehyggelig og morsom å snakke med 😍 Hun fortalte noen morsomme historier og vi lo og lo sammen etter bare noen minutter med prating. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 8. november 2023 #128 Del Skrevet 8. november 2023 Møtte nåværende kong Charles, den gangen prins, i Tyrkia for lenge siden. Smilende og hyggelig. Møtte Gro Harlem Brundtland mens hun var statsminister og tok en kaffe med henne. Interessert i alle rundt seg. Fikk motorstopp en gang for lenge siden, og den som stoppet var Jahn Teigen. Veldig hyggelig. Studerte sammen med Märtha Louise på 90 tallet. Hun var den gang veldig hyggelig og jordnær. Jonas Gahr Støre traff jeg for halvannet år siden og fikk et varmt og godt inntrykk av ham. Ina Wroldsen ser jeg til stadighet, da hun bor i mitt område. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spamalot Skrevet 9. november 2023 #129 Del Skrevet 9. november 2023 Gro Harlem Brundtland - sympatisk og hyggelig. Espen Lind - jordnær og varm Anniken Huitfeldt - veldig søt og sjarmerende Chris Martin og Magne Furuholmen - møtte de samtidig, sabla fine fyrer begge to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 9. november 2023 #130 Del Skrevet 9. november 2023 Ane Rikke skrev (På 5.11.2023 den 2.21): Ja😊 Han overtok hotellrommet mitt fordi.. han var han. Da var det ikke så viktig at jeg alltid fikk det samme rommet på jobbreise:) Det forstod jeg godt, men han var ganske flau.. Det er mulig jeg er stokk dum, men jeg forstår ikke? Er dette første du skriver, eller er det en oppfølgingskommentar til noe du har skrevet tidligere som jeg ikke har sett? 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 9. november 2023 #131 Del Skrevet 9. november 2023 Janzypants skrev (9 minutter siden): Det er mulig jeg er stokk dum, men jeg forstår ikke? Er dette første du skriver, eller er det en oppfølgingskommentar til noe du har skrevet tidligere som jeg ikke har sett? 😂 Det er svar til kommentaren om Bieber rett over antar jeg😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 9. november 2023 #132 Del Skrevet 9. november 2023 Admdir skrev (45 minutter siden): Det er svar til kommentaren om Bieber rett over antar jeg😊 Ja, ser det når du sier det, men jeg må innrømme at jeg ikke ble noe klokere 😂 Tok han bare over hotellrommet sånn uten videre? At han er han, betyr jo i grunn ingenting dersom du hadde leid rommet? 🙈😅 (Ikke du som i den jeg siterer, men den som skrev kommentaren jeg lurte på😂) @Ane Rikke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 9. november 2023 #133 Del Skrevet 9. november 2023 Jeg møtte Kim Kardashian for en del år siden. Tror dette må ha vært før TV-serien kom? Eller ikke. Samme det. Jeg kjente egentlig bare til henne ved navn og en viss filmsnutt jeg hadde sett på et sted som heter Internett🤫😅 På samme Internett hadde jeg også klart å avtale en date i London. I løpet av dagen ville hun gjerne gå og se om hun fikk et glimt av Kim K, da hun skulle lansere en parfyme, og hadde noe opplegg rundt det. Daten var tydeligvis stor fan. Vi kom oss ganske nærme der hun stod, og akkurat da daten var og så etter et toalett, gikk KK og ei jeg tror var søstra(?) rundt og snakket med folk, deriblant meg, og jeg fikk en flaske parfyme. De var hyggelige, men det måtte de vel også være i den situasjonen. Daten kom etterhvert tilbake og holdt på å ta livet av seg da jeg fortalte om det😂 Men hun fikk jo parfymen da, og var overlykkelig over å ha noe som Kim Kardahian hadde tatt på😂 Daten endte forøvrig godt. Kjempegodt, faktisk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #134 Del Skrevet 9. november 2023 Spamalot skrev (2 timer siden): Gro Harlem Brundtland - sympatisk og hyggelig. Espen Lind - jordnær og varm Anniken Huitfeldt - veldig søt og sjarmerende Chris Martin og Magne Furuholmen - møtte de samtidig, sabla fine fyrer begge to Jeg så henne helt tilfeldig på en matvarebutikk for noen år siden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 9. november 2023 #135 Del Skrevet 9. november 2023 Janzypants skrev (6 timer siden): Ja, ser det når du sier det, men jeg må innrømme at jeg ikke ble noe klokere 😂 Tok han bare over hotellrommet sånn uten videre? At han er han, betyr jo i grunn ingenting dersom du hadde leid rommet? 🙈😅 (Ikke du som i den jeg siterer, men den som skrev kommentaren jeg lurte på😂) @Ane Rikke Jeg fikk beskjed fra resepsjonen, da 😂 Sikkerhetsfolkene ville ha en etasje for seg selv (og det skjønner jeg godt, for hotellet var omringet av jenter), så jeg ble flyttet en etasje ned:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #136 Del Skrevet 9. november 2023 Ane Rikke skrev (3 timer siden): Jeg fikk beskjed fra resepsjonen, da 😂 Sikkerhetsfolkene ville ha en etasje for seg selv (og det skjønner jeg godt, for hotellet var omringet av jenter), så jeg ble flyttet en etasje ned:) Så du da han var med på Senkveld og endte opp med å ta over programmet?:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 9. november 2023 #137 Del Skrevet 9. november 2023 Ane Rikke skrev (10 timer siden): Jeg fikk beskjed fra resepsjonen, da 😂 Sikkerhetsfolkene ville ha en etasje for seg selv (og det skjønner jeg godt, for hotellet var omringet av jenter), så jeg ble flyttet en etasje ned:) da forstår jeg 😅😂 takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 10. november 2023 #138 Del Skrevet 10. november 2023 Traff på Abid Raja for et par uke siden. Overrasket over at han var så høy 😂 Han var veldig oppmerksom på alle rundt seg, var smilende og blid, og en kompis som snakket med han sa han var kjempehyggelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 11. november 2023 #139 Del Skrevet 11. november 2023 Jeg endte opp i en situasjon hvor jeg delte et lite privatfly med blant annet Jens Stoltenberg mens han var statsminister. (Bergen - Oslo). Han var veldig «polert», i mangel på bedre ord. Fremstod veldig høflig, vennlig og en slags forventet profesjonalitet ved seg. Samtidig som han virket som en veldig varm og inkluderende person, men en ro i seg. Behagelig! Toby Keith: nach etter konsert. Mye mer rolig o»ordentlig» enn jeg så for meg. Tror han knapt tok en øl iløpet av hele kvelden. Veldig hyggelig, stilte spørsmål og virket oppriktig interessert i å snakke med oss som var der. Lene Alexandra og Triana Inglesias: litt stille og reservert, gjorde ikke mye ut av seg. Kanskje særlig Triana er litt tilbaketrukket i settinger med mange fremmede mennesker. Barack Obama: Nå hadde jeg på ingen måte en lang samtale med han 😅 Men jeg var på Nobelprisutelingen i 2009, og i etterkant av seremonien var det mingling utenfor Rådhussalen. Jeg fikk tatt han i hånden og hilst, og han hadde bare en helt utrolig karisma. I den grad man kan si «aura» så var det noe av det mektigste inntrykket jeg har fått av noe. Merkelig følelse, men han bare tok rommet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 14. november 2023 #140 Del Skrevet 14. november 2023 Valyria83 skrev (På 4.11.2023 den 16.24): Har truffet noen mest via jobben. Erik Thorsvedt - veldig hyggelig Brynjar Meling - utrolig høflig og jordnær. Varm utstråling. Han ble jeg mest overasket over 😅 Morten Harket - virket litt små arrogant. Noen lokal kjendiser - alle veldig hyggelige. Indeed 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå