Hyacinth Skrevet 1. november 2023 #101 Del Skrevet 1. november 2023 garfunkel skrev (På 31.10.2023 den 9.40): Mest negative tror jeg må ha vært han med krøller som spiller piano i Beat for Beat. Greit at det er lov å ta seg et glass for mye, men måten han som godt voksen mann oppførte seg mot unge damer som kunne vært dattera hans syntes jeg var ufyselig. Å det var litt skuffende 😭 Alltid tenkt han virker så jovial og koselig. Er mange som nok burde holde seg unna alkohol. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 2. november 2023 #102 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Honey Dew skrev (20 timer siden): Lassebassen? Fru Carro? Fotballfrue og fotballfrue-mannen. Endret 2. november 2023 av Isola2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 2. november 2023 #103 Del Skrevet 2. november 2023 garfunkel skrev (På 31.10.2023 den 9.40): Hva er egentlig poenget med å svare i denne tråden når dere ikke skriver hvilke kjendiser det er snakk om og hvordan de er? Er jo det trådstarter spørr om. "Jeg møter hundrevis av kjendiser i jobben min 😎 kan ikke si hvem pga jobben min 😎" Er jo ikke det vi vil lese. Og det er fullstendig uinteressant hvor du jobber hen og hvilken ukjent kjendis du bor i samme blokk med. Jeg har møtt Christer Falck. Veldig hyggelig og lavmælt faktisk, hadde jeg aldri trodd. Mest negative tror jeg må ha vært han med krøller som spiller piano i Beat for Beat. Greit at det er lov å ta seg et glass for mye, men måten han som godt voksen mann oppførte seg mot unge damer som kunne vært dattera hans syntes jeg var ufyselig. Oppmerksomhetsyken tror jeg vi kalte det før. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 2. november 2023 #104 Del Skrevet 2. november 2023 Honey Dew skrev (20 timer siden): Lassebassen? Fru Carro? Orka ikke at de skulle finne seg i googel universet 😄 Men det er de i Særp. Tuneflua og fruen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 2. november 2023 #105 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Tough cookie skrev (På 31.10.2023 den 21.22): ? Old fotballfrue. Nå navfrue. Eller de som er fra østfold, fru tuneflue. Endret 2. november 2023 av Korsihalsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha Skrevet 2. november 2023 #106 Del Skrevet 2. november 2023 Stian Blipp- overlegen oppførsel, men sikkert lei av oppmerksomheten. Alex rosen- utrolig frekk mot ansatte ved matbestilling, stod bak i køen, barna var visst så sultene og de skulle tydeligvis ha prioritet på søndag som er takeawaydag, fremfor alle de andre barnefamiliene. Else kåss Furuset- var like herlig i virkeligheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 2. november 2023 #107 Del Skrevet 2. november 2023 Korsihalsen skrev (51 minutter siden): Old fotballfrue. Nå navfrue. Eller de som er fra østfold, fru tuneflue. Nav? Hvem er på nav av de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 4. november 2023 #108 Del Skrevet 4. november 2023 Har truffet noen mest via jobben. Erik Thorsvedt - veldig hyggelig Brynjar Meling - utrolig høflig og jordnær. Varm utstråling. Han ble jeg mest overasket over 😅 Morten Harket - virket litt små arrogant. Noen lokal kjendiser - alle veldig hyggelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 4. november 2023 #109 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Jeg har vært noen fester med Adam og Tore, og på en fest med Zelda Ekiz. Jeg har sett mange kjendiser i Sverige men det teller kanskje ikke 😅 Den største kjendisen jeg har sett uten at det har vært via et tv-show eller konsert er Chace Crawford da jeg var i NY. Gikk forbi han på gata og de satt opp innspilling for GG 😍 trodde jeg skulle dø redigert: Loreen teller kanskje, og Carola? Og Titio… de har hytter i nabolaget her jeg bor Endret 4. november 2023 av Olive_North Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 4. november 2023 #110 Del Skrevet 4. november 2023 Valyria83 skrev (38 minutter siden): Har truffet noen mest via jobben. Erik Thorsvedt - veldig hyggelig Brynjar Meling - utrolig høflig og jordnær. Varm utstråling. Han ble jeg mest overasket over 😅 Morten Harket - virket litt små arrogant. Noen lokal kjendiser - alle veldig hyggelige. Kan skrive under på Erik Thorstvedt og Brynjar Meling. Nå avdøde Per Inge Torkelsen var også veldig hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 4. november 2023 #111 Del Skrevet 4. november 2023 Satt ved siden av Ole klemetsen på flyet til Alicante en gang. Virket nå forsåvidt hyggelig nok. Tok ikke opp min del av setet,maste ikke på meg eller andre passasjerer. Litt i overkant ivrig med å komme seg av flyet da men.. (Jeg lukter ikke dritt,så kan ikke ha vært pga meg) Ikke maste jeg heller. Traff Per Ingen Torkelsen på et kjøpesenter i Stavanger. Sa bare Hei Per Inge. Han nikket og smilte. Virker like hyggelig som han har gitt meg inntrykk for å være. RIP. Lene Marlin,før hun ble superkjent og fikset tenna. Var hyggelig,men virket fryktelig sjenert. (Noe jeg også var forsåvidt) m.fl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 4. november 2023 #112 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg kjenner 2 stk som har møtt Jacob Oftebro og fra det de har fortalt høres han ut som en tvers igjennom GOD mann. Vil ikke utlevere de, da de selv var i veldig vanskelige og tunge situasjoner, men Jacob stilte opp for disse fremmede menneskene som om det skulle være den største selvfølgelighet. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. november 2023 #113 Del Skrevet 4. november 2023 Terje Strømdahl - Veldig hyggelig. Morten Harket - Litt «verdensfjern» men høflig. Sivert Høyem: Trivelig mann, men litt reservert. Lise Karlsnes: Veldig dritings. Arne Moslåtten i Hellbillies: Kjempekoselig. Anne B. Ragde: Støyende og tar enormt stor plass i verden. Litt «harry». Maria Mena: Hyggelig, jordnær og morsom. Erlend Loe: Sur og tverr. Usympatisk. Margaret Berger: Blid og hyggelig. Jan Fredrik Karlsen: Overjovial og spinnvill, vedder på han har ADHD. Men morsom! Kurt Nilsen: Jordnær og ganske sjenert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 4. november 2023 #114 Del Skrevet 4. november 2023 Har sett kun disse to influencerne i virkeligheten: Sophie Elise - dette var på tiden da hun var sammen med Kasper, hun stod utenfor Jan Thomas studio i en svær lilla fuskepelskåpe. Hun så veldig usikker og "liten" ut, som om hun ikke følte seg komfortabel med seg selv. Så ellers helt lik ut som i sine sosiale medier på den tiden, altså totalt annerledes enn hun ser ut nå. Caroline Berg Eriksen - Jobbet i klesbutikk på et kjøpesenter før og så henne der flere ganger. Ser VELDIG annerledes ut enn i sine sosiale medier, hun så helt normalvektig ut og ikke syltynn som i sine egne bilder. Ansiktet så helt annerledes ut uten filter, så hadde aldri kjent henne igjen hvis ikke hun hadde hatt med barna sine som var lett gjenkjennelige. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 4. november 2023 #115 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Sinccis skrev (1 time siden): Har sett kun disse to influencerne i virkeligheten: Sophie Elise - dette var på tiden da hun var sammen med Kasper, hun stod utenfor Jan Thomas studio i en svær lilla fuskepelskåpe. Hun så veldig usikker og "liten" ut, som om hun ikke følte seg komfortabel med seg selv. Så ellers helt lik ut som i sine sosiale medier på den tiden, altså totalt annerledes enn hun ser ut nå. Caroline Berg Eriksen - Jobbet i klesbutikk på et kjøpesenter før og så henne der flere ganger. Ser VELDIG annerledes ut enn i sine sosiale medier, hun så helt normalvektig ut og ikke syltynn som i sine egne bilder. Ansiktet så helt annerledes ut uten filter, så hadde aldri kjent henne igjen hvis ikke hun hadde hatt med barna sine som var lett gjenkjennelige. Jeg så CBE på en flyplass for noen år siden, og reagerte på det samme. Hun så slank, men normalvektig og frisk ut i virkeligheten, langt fra den senete og redigerte personen på bloggen. Var helt merkelig, for hun var så mye mer attraktiv i virkeligheten og det er så sprøtt at hun prøver å se ut som en syk Barbie når hun er finere irl. 🤷 Endret 4. november 2023 av Akvarium85 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 4. november 2023 #116 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg er ikke enig, har sett henne en del ganger og synes hun ser helt lit ut som på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 4. november 2023 #117 Del Skrevet 4. november 2023 LoveMoschino skrev (13 minutter siden): Jeg er ikke enig, har sett henne en del ganger og synes hun ser helt lit ut som på bilder Hvilke bilder? De hun selv legger ut (og filtrerer og redigerer halvt ihjel) eller de andre legger ut av henne? For på de andre legger ut ser hun ut som en annen kvinne enn på dem hun/de selv publiserer. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 4. november 2023 #118 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg har møtt mange kjendiser, aldri tenkt så mye over det. De er jo vanlige folk 😅 Men jeg skal innrømme at det var stas å møte Justin Bieber, for stemningen rundt var så elektrisk. Han var veldig hyggelig og superhøflig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 4. november 2023 #119 Del Skrevet 4. november 2023 Tja ganske mange. Vært interiørkonsulent for flere. Og jobbet i bar og arrangert noen konserter med noen av de.de aller fleste opplever jeg som svært hyggelige. Og kan godt trekke frem tix, petter katastrofe og vidar vila som særdeles hyggelige å ha på besøk. Spesielt tix var en helt annen fyr enn jeg trodde, og stemte lite i mitt intrykk av tv versjonen. Ikke det ar jeg hadde noe dårlig intrykk fra før, men svært høflig og hyggelig å prate med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #120 Del Skrevet 5. november 2023 hahaha skrev (På 2.11.2023 den 18.52): Stian Blipp- overlegen oppførsel, men sikkert lei av oppmerksomheten. Alex rosen- utrolig frekk mot ansatte ved matbestilling, stod bak i køen, barna var visst så sultene og de skulle tydeligvis ha prioritet på søndag som er takeawaydag, fremfor alle de andre barnefamiliene. Else kåss Furuset- var like herlig i virkeligheten. Jeg møtte på Stian Blipp selv for 2 år siden i forbindelse med 30 årsfeiringen min, han gratulerte meg med dagen 😄 virket hyggelig, jeg tror jeg ble starstruck da for jeg fyrste helt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå