Gå til innhold

Hvordan gå ned 20 kg til sommeren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Carabilla skrev (20 timer siden):

Så ikke på datoen jeg 🤭

Men så lenge tråden er gammel så må du ha søkt opp.

Anonymkode: de9f7...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men så lenge tråden er gammel så må du ha søkt opp.

Anonymkode: de9f7...1e5

Nei, den dukket opp på nytt emne...så desverre så jeg ikke at tråden var gammel.

Men labkarbo funker bra for mange det, meg inkl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (11 timer siden):

Nei, den dukket opp på nytt emne...så desverre så jeg ikke at tråden var gammel.

Men labkarbo funker bra for mange det, meg inkl.

En tråd dukker ikke opp på forsiden med mindre noen har skrevet et nytt innlegg.

Anonymkode: de9f7...1e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanino
AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 4.13):

Hva er beste måten å gå ned i vekt på? Trenger å gå ned 20 kg. 

Jeg liker å være aktiv ute i naturen, gå tur, sykle, gå på ski, eller gjøre yoga hjemme. 

Jeg er veldig motivert til å drikke sitronvann og spise salat. Har hørt at frukt er veldig bra å spise da det renser godt opp i kroppen og fjerner fett. 

Anonymkode: a0522...001

Beste måten er og tenke kalorier inn og kalorier ut. Du må forbrenne mer enn hva du putter i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig gått ned 25 kg, de første 20 var unnagjort på 5 mnd (de neste 5 var trege, tok 4 mnd). 
Hadde et ganske ekstremt kaloriunderskudd i starten altså, det var nok ikke så sunt rett og slett (var ikke med vilje). Så 20 kg til sommeren er litt voldsomt tror jeg, det er bedre å tenke litt mindre og gjøre det på en sunn måte. 
Men etter at jeg sjekket kosten på Lifesum og skjønte hvor ekstremt lite kalorier jeg fikk i meg har jeg skjerpet det. Nå er jeg flinkere på å få i meg minst det jeg trenger for å opprettholde livsfunksjoner, så jeg ikke blir syk/skadet. 
Nå faster jeg, bruker 8:16. Og i spisevinduet blir det maks 2 måltider. Passer fortsatt på at det er sunt og fornuftig, ikke noe overspising. Men jeg hadde uansett aldri klart det, jeg blir veldig fort mett. Tenker over kalorier. 
Også trener jeg 3-5 ganger i uken, og når jeg først er der blir det nesten alltid 2 timer i slengen. Intervall, styrke, høy puls. 

Anonymkode: 4a814...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...