Snipa Skrevet 25. januar 2023 #541 Del Skrevet 25. januar 2023 Moth-Ear-Earth skrev (1 time siden): Lol,folk blir alltid så satt ut når ei ku går til angrep. Det er en veldig kjent sak at kuer kan angripe og løpe på folk. De kan sparke også. De hadde hund med seg, kyr liker ikke hunder. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 25. januar 2023 #542 Del Skrevet 25. januar 2023 Snipa skrev (1 minutt siden): De hadde hund med seg, kyr liker ikke hunder. Kuer kan plutselig gå på og sparke mennesker uten andre dyr til stede også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 26. januar 2023 #543 Del Skrevet 26. januar 2023 LivLaga skrev (8 timer siden): Håper Jan Tore Kjær får bli igjen av utfordrerne. For det første fordi det er kjedelig å se ENDA en person som er stemplet som overfladisk influenser som skal bevise at de er sympatiske og har dybde. Det tilføyer ikke programmet noen ting for min del. For det andre er det mye mer interessant med en god blanding av folk, og det passer derfor godt at den nye deltakeren er litt oppi åra. For det tredje så tror håper jeg han kan bli en figur som kan sette Ørnulf litt på plass. Ørnulf er flink og alt det der, men han er nedlatende og dårlig til å se verdien i hva andre bidrar med. Null refleksjon over at de andre ikke bare kan drite i å mate dyr, lage mat, vaske opp eller gjøre andre ukesoppdrag for å hjelpe han akkurat i det sekundet han ber om hjelp. Jan Tore har jo mye ledererfaring han også og er vandt til å jobbe med lag og team, ser allerede at han har en helt annen tilnærming til ledelse enn Ørnulf. Tenker han kommer til og sette han på plass ja. Så han var irritert da uggluf ikke lot han fullføre og komme med innspill, men da var han ennå utfordrer og bet det i seg. Han ler 99% av tiden , men har også temperament. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 26. januar 2023 #544 Del Skrevet 26. januar 2023 Ikke gå på Tv2 play om dere ikke vil vite hvem som ryker ut av Farmen denne uka, tittelen på nyeste Torpet-episode avslører dette. 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 26. januar 2023 #545 Del Skrevet 26. januar 2023 Babyface skrev (9 minutter siden): Ikke gå på Tv2 play om dere ikke vil vite hvem som ryker ut av Farmen denne uka, tittelen på nyeste Torpet-episode avslører dette. 🙄 Nei, det gjør den ikke. De bare snakker om han der inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 26. januar 2023 #546 Del Skrevet 26. januar 2023 Babyface skrev (23 minutter siden): Ikke gå på Tv2 play om dere ikke vil vite hvem som ryker ut av Farmen denne uka, tittelen på nyeste Torpet-episode avslører dette. 🙄 Hvordan skulle utfordreren vite hvem som ryker flere dager før kamp 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 26. januar 2023 #547 Del Skrevet 26. januar 2023 Moth-Ear-Earth skrev (8 timer siden): Kuer kan plutselig gå på og sparke mennesker uten andre dyr til stede også. Og kuer er det dyret som tar nest flest liv i Norge 😳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 26. januar 2023 #548 Del Skrevet 26. januar 2023 Lurer på hvem Ørnulf velger som 2 kjempe. Aslak eller velger han Alex pga finger og at han maste mye på han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 26. januar 2023 #549 Del Skrevet 26. januar 2023 Krokenguri skrev (4 minutter siden): Lurer på hvem Ørnulf velger som 2 kjempe. Aslak eller velger han Alex pga finger og at han maste mye på han? Håper han velger Aslak, for da kan han slå ut Ørnulf i tønnesjakk ☺️ Velger han Aleks for at han stiller svakere pga en skade, er det smålig og feig gjort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 26. januar 2023 #550 Del Skrevet 26. januar 2023 Aurora virker som en hyggelig person, men kan ikke være den skarpeste kniven i skuffen akkurat. En trenger ikke å ha levd et langt liv for å vite hva Farin er. Det står jo til og med tydelig på en del sukker pakker som selges i butikken. Feks Brun Farin. Hun er jo faktisk 30 år. Synes det er ganske fair at utfordrerene må ut i en konkurranse enn at det kun er deltakerne som avgjør. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 26. januar 2023 #551 Del Skrevet 26. januar 2023 Krutthøna skrev (2 minutter siden): Håper han velger Aslak, for da kan han slå ut Ørnulf i tønnesjakk ☺️ Velger han Aleks for at han stiller svakere pga en skade, er det smålig og feig gjort. Tønnesjsakk, er der ny gren jeg har gått glipp av? Redd han går for smålig og feigt. Kan aleks briljere med øksekast tross skadet finger tro? Evt tautrekking.. han er vel godt trent? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 26. januar 2023 #552 Del Skrevet 26. januar 2023 Kvittre skrev (2 minutter siden): Tønnesjsakk, er der ny gren jeg har gått glipp av? Redd han går for smålig og feigt. Kan aleks briljere med øksekast tross skadet finger tro? Evt tautrekking.. han er vel godt trent? 🤔 Hadde ikke fått med meg det selv at det er en ny gren i år. Men det er visst det. https://www.tv2.no/underholdning/ny-tvekampgren-i-farmen-kjendis/15352906/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 26. januar 2023 #553 Del Skrevet 26. januar 2023 Krutthøna skrev (1 time siden): Håper han velger Aslak, for da kan han slå ut Ørnulf i tønnesjakk ☺️ Velger han Aleks for at han stiller svakere pga en skade, er det smålig og feig gjort. Ja,mulig han ikke tørå velge Aslak pga sjakk. Han tør neppe ta Jan Tore og Trond. Så da står det igjen , Alex og Kristoffer og evnt Aslak. Men Trond er forsåvit en av de han har hatt minst med å gjøre. Og muligens ikke helt fått med seg at han er flink i mye. Så hvis han velger, den som irriterer han mest, er det vel Alex, den han kjenner minst Trond, den han har størst sjanse mot er vel egentlig Kristoffer,siden Aslak garantert velger sjakk. Men egtwnker han unngår Trond og Jan Tore. Med mindre han vil ut med æren i behold da. Sagekonkuranse mot Trond eller Jan Tore, kunne vært gøy da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 26. januar 2023 #554 Del Skrevet 26. januar 2023 Synd Aurora røk ut. Først og fremst fordi hun Jeg synes hun virker som en veldig naiv, men snill person, en som lever litt i sitt eget univers med seg og sine krystaller og tarotkort. Måtte le litt av alle gullkorn hun serverte(ikke direkte sitat, etter husk): "jeg bæsjet meg ut med jeg stod og snakket med Trond”, "Trond er vel 70-80 år", haha 😂, "Hva er farin?", "Et dusin? Ingen aning, jeg bare stopper å klekke eggene når jeg hører Jan Tore er ferdig", "et snes, må kjenne litt på intuisjonen, sikkert noe lite og søtt, ja, sikkert 3 jordbær", "er så lei av sånne middelaldrende mannfolk, Jan Tore har jo så mye livserfaring, opplevd krigen og alt mulig". Jeg lurer på om hun spekulerer i å fremstå sånn av en eller annen grunn jeg ikke forstår, men håper hun bare er seg selv. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. januar 2023 #555 Del Skrevet 26. januar 2023 (endret) tøydokka skrev (4 timer siden): Synd Aurora røk ut. Først og fremst fordi hun Jeg synes hun virker som en veldig naiv, men snill person, en som lever litt i sitt eget univers med seg og sine krystaller og tarotkort. Måtte le litt av alle gullkorn hun serverte(ikke direkte sitat, etter husk): "jeg bæsjet meg ut med jeg stod og snakket med Trond”, "Trond er vel 70-80 år", haha 😂, "Hva er farin?", "Et dusin? Ingen aning, jeg bare stopper å klekke eggene når jeg hører Jan Tore er ferdig", "et snes, må kjenne litt på intuisjonen, sikkert noe lite og søtt, ja, sikkert 3 jordbær", "er så lei av sånne middelaldrende mannfolk, Jan Tore har jo så mye livserfaring, opplevd krigen og alt mulig". Jeg lurer på om hun spekulerer i å fremstå sånn av en eller annen grunn jeg ikke forstår, men håper hun bare er seg selv. Som nevnt tidligere, så vet jeg at hun har en litt spesiell humor. Så jeg blir ikke helt klok på henne. Ja, konkurransen viste jo at hun ikke hadde kunnskap om de de fleste mener man bør kunne. Men at Trond Moi er 70-80 år og at Kjær må ha levd under krigen er jeg sikker på var på tull 😁 Damen har vunnet Paradise Hotel, bare det krever faktisk litt strategi og planlegging. ( Hun var vel den første i programmet som slapp kula i finalen, og hun delte premien med Staysman om jeg husker rett). (Edit: hun var nr 2 som slapp kula, delte med Ann Mariell) Hun har også en podcast som heter fra Spøk til revolver, der ulike tema samt egne erfaringer i livet tas opp Nei, som sagt- jeg blir ikke helt klok på henne, men synes hun er litt morsom. Endret 26. januar 2023 av Zenhouse Rettelse 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudolf-75 Skrevet 26. januar 2023 #556 Del Skrevet 26. januar 2023 tøydokka skrev (45 minutter siden): Synd Aurora røk ut. Først og fremst fordi hun Jeg synes hun virker som en veldig naiv, men snill person, en som lever litt i sitt eget univers med seg og sine krystaller og tarotkort. Måtte le litt av alle gullkorn hun serverte(ikke direkte sitat, etter husk): "jeg bæsjet meg ut med jeg stod og snakket med Trond”, "Trond er vel 70-80 år", haha 😂, "Hva er farin?", "Et dusin? Ingen aning, jeg bare stopper å klekke eggene når jeg hører Jan Tore er ferdig", "et snes, må kjenne litt på intuisjonen, sikkert noe lite og søtt, ja, sikkert 3 jordbær", "er så lei av sånne middelaldrende mannfolk, Jan Tore har jo så mye livserfaring, opplevd krigen og alt mulig". Jeg lurer på om hun spekulerer i å fremstå sånn av en eller annen grunn jeg ikke forstår, men håper hun bare er seg selv. Hvorfor skulle hun spille dum i en konkuranse der verdien av premien er en bil på ca. en halv million kroner? Hva har hun å tjene på det? Nei, hun befinner seg nok på det nivået rent kunnskapsmessig og hun kunne like gjerne ryke ut såpass tidlig siden hun ikke ville hatt en nubbesjans i finalens kunnskapskonkurranse uansett. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. januar 2023 #557 Del Skrevet 26. januar 2023 Jeg håper Ørnulf ryker nå. Jeg klarer ikke å forstå hans humor, framtoning, mannsjåvinisme og sosiale antenner, en utrolig dårlig kombinasjon, opp mot hans rolle som konsernsjef. Etter hver episode så tenker jeg at jeg er glad jeg ikke jobber med eller for han. Spesiell kar. Jeg har fått nok av han nå. Skjønner ikke at deltakerne stemte på Jan Tore foran Aurora. Aurora er den aller svakeste konkurrenten av de to, og absolutt alle ville slått henne i en finale. Selv Aleks. Tenk Aleks og Aurora i finalen av Farmen Kjendis 2023. Den som hadde fått deltakerkniven ville ha vunnet 😄 Farmen har blitt en kamp mellom eldre og yngre der de yngre blir "umyndiggjort", overkjørt og blir møtt med hersketeknikker for den minste ting av de eldre. Dette overrasker meg. Men til nå synes jeg at det er de yngre, herav Sofie, Aleks, Ingrid og Christopher, som har kommet best ut av årets sesong. Har sansen for disse fire, og håper to av dem står i en finale. Og Ingrid er jo så søt 😊 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2023 #558 Del Skrevet 26. januar 2023 (endret) Zenhouse skrev (1 time siden): Som nevnt tidligere, så vet jeg at hun har en litt spesiell humor. Så jeg blir ikke helt klok på henne. Ja, konkurransen viste jo at hun ikke hadde kunnskap om de de fleste mener man bør kunne. Men at Trond Moi er 70-80 år og at Kjær må ha levd under krigen er jeg sikker på var på tull 😁 Damen har vunnet Paradise Hotel, bare det krever faktisk litt strategi og planlegging. ( Hun var vel den første i programmet som slapp kula i finalen, og hun delte premien med Staysman om jeg husker rett). Hun har også en podcast som heter fra Spøk til revolver, der ulike tema samt egne erfaringer i livet tas opp Nei, som sagt- jeg blir ikke helt klok på henne, men synes hun er litt morsom. Hun fremsto mye mer oppegående og reflektert i paradise hotel faktisk. Hadde et bredt vokabular og var opptatt av å være ordentlig. Selv om hun hadde sine blonde stunder der også. Dog var de andre veldig slemme med henne, og etterhvert Ann Mariell. Det var Vida som slapp kula først og delte med Staysman i sesongen før (Da Kristin og Dennis var med.) Aurora var nr 2 som slapp kula og hun delte med Ann Mariell. Hun sto mot Nikolai (østkantgutt) og de hatet hverandre. De slapp kula ca likt! Ble fotofinish. Sesongen med Aurora var gøy egentlig. Ikke alt for mye silikon, sex osv. Mer "normale" folk om det kan sies om Paradise Hotel. Opplever Aurora som ett godt menneske. Har også sett sesongen av charterfeber og tenker at hun og moren nok har et spesielt forhold. Moren virker litt krevende. Ser for meg at Aurora ikke har følt seg god nok i oppveksten. Endret 26. januar 2023 av shab 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. januar 2023 #559 Del Skrevet 26. januar 2023 shab skrev (2 timer siden): Hun fremsto mye mer oppegående og reflektert i paradise hotel faktisk. Hadde et bredt vokabular og var opptatt av å være ordentlig. Selv om hun hadde sine blonde stunder der også. Dog var de andre veldig slemme med henne, og etterhvert Ann Mariell. Det var Vida som slapp kula først og delte med Staysman i sesongen før (Da Kristin og Dennis var med.) Aurora var nr 2 som slapp kula og hun delte med Ann Mariell. Hun sto mot Nikolai (østkantgutt) og de hatet hverandre. De slapp kula ca likt! Ble fotofinish. Sesongen med Aurora var gøy egentlig. Ikke alt for mye silikon, sex osv. Mer "normale" folk om det kan sies om Paradise Hotel. Opplever Aurora som ett godt menneske. Har også sett sesongen av charterfeber og tenker at hun og moren nok har et spesielt forhold. Moren virker litt krevende. Ser for meg at Aurora ikke har følt seg god nok i oppveksten. Takk for rettelse! ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 26. januar 2023 #560 Del Skrevet 26. januar 2023 Hvorfor kjases det så mye med episoden med Trond og Ingrid i dag. Ting ble feil, og ble ordnet på en grei måte. Ting bare kokte litt i alle retninger på kort tid. Sånt skjer. I mediene skal det skrives som om Trond er en kjip fyr. Det e han jo ikke, og som Ingrid så fint sa det. Godt å se atsånne som han også kan trå litt feil av og til. Det føltes egentlig litt godt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå