Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Kvittre skrev (29 minutter siden):

Om 50 år får de sikkert kjøpt coca cola på markedet. 

Ja, jeg er så avhengig av coca cola at jeg kunne ikke vært med på farmen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvittre skrev (1 time siden):

Noen tiår senere leier de inn polakker til å utføre ukesoppdragene.

• Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (3 minutter siden):

Noen tiår senere leier de inn polakker til å utføre ukesoppdragene.

Riktig 😅blir gøy for oldebarna våre og se hvordan vi levde da 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har utmerket seg mest redelig denne sesongen er Sofie og Christopher.

Den første finalebilletten tror jeg vil stå mellom mannfolka. Om det skulle bli slik at den siste finalebilletten blir utdelt i melkespann, ja da har jeg tro på Sofie. Men jeg tipper det er Trond som står igjen til slutt og er vinneren.

Min favoritt var Christopher ~ nå er det Sofie. Hadde vært så fortjent om hun vant.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kult når Erik vant Torpet Kjendis finalen. Heiet på ham, men hvorfor var konkurransen så kort? Bare tre trinn. Synd for Ingeborg. Finalen har alltid hatt mange flere spørsmål og poeng! Bare synd det var Ingrid som var storbonde når han kom inn på Farmen Kjendis. Det var jo sånn at flere av de andre hadde ikke vært i kamp!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lyst til å si at Ingrid var kjempefeig som valgte Erik som førstekjempe, når hun hadde så mange å velge. Fordi de andre hadde jobbet så hardt og fortjente det mer. Ja, de hadde jobbet hardt, men Erik hadde vært gjennom masse av kamper og hindere. Så skulle han være førstekjempe i uke 5 for andre gang.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (15 minutter siden):

Vi får vente og se, men jeg er helt sikker på at tv2 ønsker at Ørnulf vinner. 

Spoiler

Men det gikk ikke nei! Digg med Sofie i finale :) Ørnulf feila i semifinale - konkurransen som var laget ham. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Synd at Elin og Ørnulf  stemte som de gjorde og synd det var så mange matrelaterte spørsmål/oppgaver i kunnskapskonkurransen. Lurer på om Ørnulf hadde stemt det samme når han ser spillet til Trond på skjermen i ettertid. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (På 17.2.2023 den 16.00):

cola er eldre enn det 😃 fra wikipedia:

Drikken ble oppfunnet av apotekeren John Pemberton i 1886. I 1893 ble Coca-Cola registrert som varemerke, og drikken ble solgt på glass til 5 cent per stk. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smos1 skrev (23 minutter siden):

Vis skjult innhold

Synd at Elin og Ørnulf  stemte som de gjorde og synd det var så mange matrelaterte spørsmål/oppgaver i kunnskapskonkurransen. Lurer på om Ørnulf hadde stemt det samme når han ser spillet til Trond på skjermen i ettertid. 

Spoiler

Betyr det at Trond vant? 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Semifinale og finale, med vinner:

Advarsel, ikke trykk om du ikke vil vite hvem som vinner!!

Spoiler

Tørrmuring: Ørnulf med et bredt smil om munnen før konkurransen, siden han har tørrmuret gjennom hele oppholdet. Men Trond viser igjen sin seighet, og stikker av med en fortjent seier. 

Melkespann: Sofie og Ørnulf går inn i konkurransen med vidt forskjell utgangspunkt. Ørnulf farlig nær plata flere ganger, og det ender tilslutt med at han dunker borti en av kantene. Så HURRA, Sofie videre til finalen, mens Ørnulf ender opp som en svært dårlig taper! :D 

Finale: Mye smisking fra Trond i episodene, og det er ikke lett å se om det er genuint eller om det er et fasadespill når man vet at han har to ansikt.
Marit ga overraskende nok sin stemme til Trond. Og stemmene endte uavgjort, så ingen stemmekniv ble utdelt.

Trond fikk et forsprang fra spørsmål 2, som igjen gjorde at finalen ikke ble så spennende denne gang, særlig siden det kom flere konkurranser som omhandlet mat. Sofie slo bokstavelig talt godt ifra seg i finalen, men Trond er som kjent seig og fikk samtidig litt drahjelp i spørsmålene. 

Så Trond vinner. Jeg liker det egentlig ikke, og håpte så inderlig på Sofie. Men jeg finner en mager trøst i at Ørnulf ikke vant, så jeg lever greit med at Trond vinner. Sofie kan klappe seg godt på skuldra for å ha imponert med et flott opphold, og også en svært sterk 2. plass.

Sofie ble den moralske vinneren av Farmen Kjendis 2023, foran Trond som liksom skulle være moralens vokter. 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var spesielt med det lykkehjulet på siste Marked, de landet på rødt og fikk beste premie, akkurat som i vanlig Farmen i høst! De har kanskje solgt Cola på markedet i tidligere sesonger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grüner skrev (3 minutter siden):

Jeg tror Trond vinner, men håper på Sofie, for Trond har vært litt sleip.

Det har nok begge vært, de har begge spilt spillet 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik var ganske kul som valgte Trond til andrekjempe, mange ville nok syntes finaleuken ville være mindre skummel hvis han ikke var der. Har vært mye øksekast nå! Blir jo øksekast-gården. Trond valgte vel den grenen for å være raus, og få sympati i finalen. Men er jo en fin taktikk det, bare at de gode kastene hans gjør folk mistenksomme når han sier at han ikke har trent.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...