AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #41 Skrevet 9. februar 2022 Dum jente skrev (2 timer siden): Problemet her er at vi prata igjennom snap. Men jeg har noe bevis ja. Å bassenget og tven står jo i mitt navn. Er bare så ergerlig at han skal begynne å tulle sånn. Gud veit hva han sier rundt omkring… Du trenger ikke å bevise at det var en gave. Det er han som sier det var lån, da må han bevise det. Anonymkode: a690e...5c1 2
sjonkelrolf Skrevet 9. februar 2022 #42 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han må bevise det, det er han som har bevisbyrden. Du har bevisene klare, tingene står i ditt navn, ferdig for din del. Om han mener at han eier noe som står i ditt navn, så må han bevise det. Altså må han fremskaffe bevis på at dette på en eller annen måte er ett lån. At han har betalt det er IKKE nok. Anonymkode: 22850...68a Sikkert riktig. Poenget mitt er at TS likevel må forholde seg til eventuelle ubehageligheter som denne fyren måtte finne på. For hvis ingen av dem vil gi seg vil det være en konflikt som vedvarer, i hvert fall for en stund. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #43 Skrevet 9. februar 2022 Dum jente skrev (1 time siden): Ja. Jeg kan… men når han har gitt det til meg så vil jeg ikke levere det tilbake. Det er mye penger å jeg lever nesten på fattiggrensa så di tingene betyr jo mye for meg. Du kan da selge bassenget. Det er uansett en utgiftspost. Men han vil ikke få de tingene tilbake. Han har frivillig betalt for det. Anonymkode: a690e...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #44 Skrevet 9. februar 2022 Dum jente skrev (5 timer siden): Takk. Godt å se at mange er enige. Men hva med at han tar det videre? Han har en svak sak da det er en gave. Det som er gitt bort, er gitt bort. Det er også grenser for hvor mye tid og ressurser forliksrådet gidder å bruke for en gave på mellom 20 000-30 000 i et brudd. Dersom dere hadde hatt en spesifikk samboerkontrakt, eller ekteskapskontrakt som spesifiserte tingene en eide, og ville ta med seg med underskrifter fra begge parter hadde det vært noe annet. Det han prøver på nå er en smålig hevn. Anonymkode: 48490...437 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #45 Skrevet 9. februar 2022 Dum jente skrev (3 timer siden): Ja. Jeg skjønner det nå. Men gjort er desverre gjort. Å jeg har lært🙂 Hvem gjorde det slutt da? Dumpet du han etter å ha mottatt dyre gaver, eller var det han som dumpet deg? Dersom du har lært kan du vel returnere tingene han har kjøpt? Anonymkode: 59f8a...6b8 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #46 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvem gjorde det slutt da? Dumpet du han etter å ha mottatt dyre gaver, eller var det han som dumpet deg? Dersom du har lært kan du vel returnere tingene han har kjøpt? Anonymkode: 59f8a...6b8 Så han skal få belønning for å oppføre seg som en bølle og true eksen sin? Anonymkode: fa059...29c 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #47 Skrevet 9. februar 2022 Juridisk sett har du ditt på det rene. Personlig hadde jeg uansett valgt å gi tilbake gjenstander av en viss verdi, selv om det var en gave. Anonymkode: d28c0...474 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #48 Skrevet 9. februar 2022 Hvordan skjedde dumpinga. hvem dumpa hvem? Anonymkode: 48e37...99e
Dum jente Skrevet 9. februar 2022 #49 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvordan skjedde dumpinga. hvem dumpa hvem? Anonymkode: 48e37...99e Han kontaktet meg mindre å mindre å sa han var usikker. Da dumpa jeg han.. så vi var nok ganske enige. 1
Dum jente Skrevet 9. februar 2022 #50 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så han skal få belønning for å oppføre seg som en bølle og true eksen sin? Anonymkode: fa059...29c Hvorfor skal jeg returnere gaver?
Dum jente Skrevet 9. februar 2022 #51 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvordan skjedde dumpinga. hvem dumpa hvem? Anonymkode: 48e37...99e Han kontaktet meg mindre å mindre. Han sa tilslutt at han var usikker. Da dumpa jeg han… forholdet ble dårligere etter at han banka bikkja mi å hunden ble redd han i ettertid..
sjonkelrolf Skrevet 9. februar 2022 #52 Skrevet 9. februar 2022 Dum jente skrev (2 minutter siden): Han kontaktet meg mindre å mindre. Han sa tilslutt at han var usikker. Da dumpa jeg han… forholdet ble dårligere etter at han banka bikkja mi å hunden ble redd han i ettertid.. Ble dårligere etter at han banka bikkja di? Burde ikke det vært mer enn nok grunn til å kaste ham på huet og ræva ut straks?!!!! 4
moroklompen Skrevet 9. februar 2022 #53 Skrevet 9. februar 2022 Iom du betalte 2500 kr på tv selv, så er det strengt tatt ikke en gave. Jeg hadde tilbudt han å hente bassenget (det trenger du da virkelig ikke), som ett kompromiss. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #54 Skrevet 9. februar 2022 Vis ham hvor inderlig lite du bryr deg , og gi ham tingene tilbake. Forlang de 2500 du selv betalte for TV-en tilbakebetalt. Anonymkode: 6fb58...1e6 2
Dum jente Skrevet 9. februar 2022 #55 Skrevet 9. februar 2022 sjonkelrolf skrev (Akkurat nå): Ble dårligere etter at han banka bikkja di? Burde ikke det vært mer enn nok grunn til å kaste ham på huet og ræva ut straks?!!!! Gikk 2 måneder desverre.. han nekta på det… men inrømte det litt i en setting på slutten av forholdet.. at han hadde lufta han når jeg var på jobb.. en rottweiler skjelver ikke å stikker av når det kommer folk.. det har hunden aldri gjort så han må ha tatt han kraftig. . så jeg burde ha skjønt de før.. har vært teit hele forhold egentlig… 🙈
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #56 Skrevet 9. februar 2022 Dum jente skrev (51 minutter siden): Hvorfor skal jeg returnere gaver? Jeg synes ikke du skal returnere noe. Anonymkode: fa059...29c 2 1
Gjest someone_here Skrevet 9. februar 2022 #58 Skrevet 9. februar 2022 Dum jente skrev (8 timer siden): Tven står i mitt navn på power. Bassenget står på mitt navn da det ble bestilt på mitt navn. Men det ble betalt med kortet hans?
Dum jente Skrevet 9. februar 2022 #59 Skrevet 9. februar 2022 someone_here skrev (Akkurat nå): Men det ble betalt med kortet hans? Ja. Men har meld der det står gaver. Ikke tven men bassenget.
Dum jente Skrevet 9. februar 2022 #60 Skrevet 9. februar 2022 someone_here skrev (8 minutter siden): Er du den nye Simon? ???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå