Gå til innhold

Anbefal en deodorant


Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Gjest KATTAstrofe
jeg bruker SterilanCrystal. den som ikke skal gi hvite merker.

Det gjør den, men det tror jeg egentlig alle deoer gjør.. :)

Sterilan Crystal var en bra deo, men den lagde gråblå merker under armene når jeg brukte hvite topper :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker en fra Estèe Lauder. Tror den heter Body Power (orker ikke gå på badet for å sjekke). Hvit med turkis-blå kork.

Den beste jeg har prøvd. Koster ca 160,- men har den jo ganske lenge så jeg synes det er en god investering. Holder meg tørr og luktfri i 24 timer.

Synes noen deo'er virkelig lukter litt ehh... deo. Kjærsten min synes nivea deo'en er verst. Jeg får ikke legge meg inntil han hvis jeg har tatt på den.. Ellers har jeg også brukt Sterilan Crystal, men den svir litt under påføring... Litt for sterk for min "sarte" hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar litt tid å tørke? :klø: Jeg liker disse nettopp fordi jeg synes de tørker relativt raskt, og det er faktisk det viktigste kriteriet for meg når jeg kjøper deo.

derfor bruker jeg kun "sprutedeo" klarer ikke roll-on. jeg dør den dagen de slutter å lage sprutedeo. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes helt klart at Vichy sine deoer er de beste! Er litt fattig for tiden og har derfor ikke råd til å bruke 100 kr på deo nå, så måtte bytte. Kjøpte Eucaderm sin og den er så sinnsykt dårlig! Så styr unna den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluppet opp for den jeg bruker som jeg kjøpte i USA (får ikke tak i den i Norge). Vet ikke hva som er bra her, så hva bruker du? :sjenert:

Hva heter den du brukte som er kjoept i USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Vichy 48 hrs.

Svetter endel så denne er superbra! :tommel:

Brukte Biotherme cremedeodorant før og var fornøyd med den men syns den ble for dyr når jeg ikke hadde tilgang på tax-free lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett fpr å reagere på deo, og begynne å klø. Derfor sverger jeg til Bocage fra Lancôme, den er helt super. Og effektiv også..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke at folk gidder å bruke mye penger på en deo.. jeg bruker den lilla (lille skrift) fra sterilan. så bruker jeg heller penger på gode parfymer.. + syns den er helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne fra Biotherm mange av dere bruker?

Deo Pure Antiperspirant Roll-On

Jeg har ikke noe god erfaring med denne, synes den lukter litt muffins i utgangspunktet+ at lukten setter seg skikkelig i klærne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det denne fra Biotherm mange av dere bruker?

Deo Pure Antiperspirant Roll-On

Jeg har ikke noe god erfaring med denne, synes den lukter litt muffins i utgangspunktet+ at lukten setter seg skikkelig i klærne....

Dette var meg, trodde jeg var innlogget....men nei... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke at folk gidder å bruke mye penger på en deo..

Enig med deg. Så fremt man ikke har et unormalt problem med svette tror jeg de fleste av oss hadde klart oss helt fint med en helt vanlig deodorant kjøpt på Rimi. Men hva folk velger å bruke pengene sine på er ikke min sak. Jeg bruker forøvrig Nivea, veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lilleulv
Enig med deg. Så fremt man ikke har et unormalt problem med svette tror jeg de fleste av oss hadde klart oss helt fint med en helt vanlig deodorant kjøpt på Rimi. Men hva folk velger å bruke pengene sine på er ikke min sak. Jeg bruker forøvrig Nivea, veldig bra.

jeg har ikke unormale problemer med svette, men jeg føler meg absolutt ikke komfortabel med en rimi-deodorant (har prøvd de fleste der). vichy eller dermalogica på til for å være HELT tørr og fresh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med den yerka-deoen som man bare trenger smøre på et par ganger i uka? Jeg syntes den var genial til å begynne med, men så sluttet den å funke, eller jeg reagerte på den eller noe, og vond lukt satte seg skikkelig i klærne. Det går ikke bort selv når jeg vasker klærne! Og nå synes jeg ingen deoer virker lenger, men skal forsøke Biotherm siden den blir så varmt anbefalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den også da jeg bodde i usa, de er helt fantastisk gode! Jeg bruker til vanlig sterilan og er veldig fornøyd. Jeg kjøpte for ikke så lenge siden sterilan aloe vera. Jeg syntes det luktet så rart av meg og jeg skjønte ikke hva det var. Typen sa det samme. Så fant jeg ut at det var den nye deoen så lukten utrolig sterkt av roselukt ( det var vel ale veraen) må si at den gikk rett i bosset!! :overrasket: men ellers så liker jeg dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...