Gå til innhold

Anbefal en deodorant


Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Har sluppet opp for den jeg bruker som jeg kjøpte i USA (får ikke tak i den i Norge). Vet ikke hva som er bra her, så hva bruker du? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billig: HTH, LdB (begge får du hos Vita). Lukter mildt, inneholder ikke alkohol.

Medium: Vichy uten parfyme (apotek)

Dyr: Biotherm

Jeg har hud som ikke tåler alt, men disse tåler jeg veldig bra uten å klø. Og de funker, uten at jeg er noen supersvetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den fra Biotherm veldig godt.  Man kan også bruke den rett etter barbering uten at det svir i det hele tatt.

Det kan du med alle de jeg anbefaler, også (jeg barberer hver morgen). Det som avgjør om en deo svir eller ikke, er som oftest om den inneholder alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka
Jeg bruker også den fra Biotherm og er kjempe kjempe fornøyd med den :)

Jeg også, den hvite med grønn kork. Elsker den. Eneste som fungerer bra på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biotherm er kjempe bra,ja. Men synes den er for dyr til å kjøpe ofte...

Bruker derfor Nivea eller Sterilan som fungerer kjempe bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fra Biotherm dere snakker om, er det den med lysegrønn kork? Den synes jeg ikke noe om.

Jeg bruker en spray jeg kjøper i Spania (Sanex), og H&M sine egne til 19,50. De er råbra. Tar litt tid å tørke, men så varer de hele dagen uten at man lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Sterilan 24H. Jeg har også hud som ikke tåler all verden, og jeg svetter litt.. Denne fungerer fint. Tror den heter Optimal den jeg bruker.. Har ikke prøvd noen av de andre fra Sterilan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M sine egne til 19,50. De er råbra. Tar litt tid å tørke, men så varer de hele dagen uten at man lukter svette.

Tar litt tid å tørke? :klø: Jeg liker disse nettopp fordi jeg synes de tørker relativt raskt, og det er faktisk det viktigste kriteriet for meg når jeg kjøper deo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar litt tid å tørke? :klø: Jeg liker disse nettopp fordi jeg synes de tørker relativt raskt, og det er faktisk det viktigste kriteriet for meg når jeg kjøper deo.

Mulig det er jeg som er utålmodig? ;)

Jeg tenker på disse i mange forskjellige farger, bl.a. rosa og tukis. :) Jeg elsket den hvite, men den er gått ut av produksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivea, billig og god, funker godt på meg som fort blir varm under armen:)

Og så er det greit når jeg kan kjøpe det på butikken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er jeg som er utålmodig? ;)

Jeg tenker på disse i mange forskjellige farger, bl.a. rosa og tukis. :) Jeg elsket den hvite, men den er gått ut av produksjon...

Jepp, det er de jeg også mener. Men når det gjelder deo er jeg utrolig utålmodig, så hadde den tørket sakte så hadde jeg tiltet. (Kanskje det er rett og slett er en av oss som har snåle armhuler? ;) Eller så er du rett og slett enda mer utålmodig enn meg :overrasket: )

Endret av Nilma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tar litt tid å tørke? :klø: Jeg liker disse nettopp fordi jeg synes de tørker relativt raskt, og det er faktisk det viktigste kriteriet for meg når jeg kjøper deo.

Enig, i tillegg til at de holder svettelukten borte da.

Selv liker jeg Cliniderms, men den tror jeg har gått ut av produksjon. En deo med navn 24 timer (et eller annet) fra Apoteket skal visstnok ha samme effekt, så den blir den neste jeg kommer til å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Very Victoria

Jeg bruker Biotherm sin stick deo (hvit med lysegrønn kork) men liker også Spin fra Dorothy Gray (også hvit med grønn kork). Den fås på Cubus og koster ca. 70 kr.

Butikkdeo bruker jeg aldri. De inneholder alt for mye parfyme og jeg begynner å svi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...