Granneman82 Skrevet 11. juli #341 Del Skrevet 11. juli Birdo skrev (8 timer siden): Det er da ganske vanlig fir jevnaldrende unger😅😅 Poenget er jo at det er helt hinsides å introdusere sønnen både for en ny mann OG et nytt "stesøsken" når hun bare har kjent mannen i noen måneder.......... Tina prøver tydeligvis krampaktig å overbevise seg selv (og oss?) om at dette er så flott så..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. juli #342 Del Skrevet 11. juli Granneman82 skrev (39 minutter siden): Poenget er jo at det er helt hinsides å introdusere sønnen både for en ny mann OG et nytt "stesøsken" når hun bare har kjent mannen i noen måneder.......... Tina prøver tydeligvis krampaktig å overbevise seg selv (og oss?) om at dette er så flott så..... Hun og han har møttes IR bare noen få dager.....🙉... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 11. juli #343 Del Skrevet 11. juli Moongirl skrev (28 minutter siden): Hun og han har møttes IR bare noen få dager.....🙉... Nettopp, og det gjør det bare enda verre.... 😵 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 21. juli #344 Del Skrevet 21. juli Det har blitt for mye reklame . Liker følge henne , men i det siste kjedelig . Reklame fra snap , hun reklamerer , blir for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 21. juli #345 Del Skrevet 21. juli Synes det har vert det en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 22. juli #346 Del Skrevet 22. juli Anelyy skrev (13 timer siden): Synes det har vert det en stund. Må vel ha penger til leilighet på Nordstrand, ække billig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 31. juli #347 Del Skrevet 31. juli Noen som fikk med seg hva den nye ideen hennes var? Hun postet en eller anne søknad som hun og søsteren søkte sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 31. juli #348 Del Skrevet 31. juli Just now, Anelyy said: Noen som fikk med seg hva den nye ideen hennes var? Hun postet en eller anne søknad som hun og søsteren søkte sammen? Det var angående huskjøp sammen. Tina vil hjelpe søsteren inn på boligmarkedet🤍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 31. juli #349 Del Skrevet 31. juli Sophie1988 skrev (1 time siden): Det var angående huskjøp sammen. Tina vil hjelpe søsteren inn på boligmarkedet🤍 Fin tanke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. juli #350 Del Skrevet 31. juli Anelyy skrev (1 time siden): Noen som fikk med seg hva den nye ideen hennes var? Hun postet en eller anne søknad som hun og søsteren søkte sammen? Kjøpe hus med søsteren,søsteren skal bo i utleiedel/kjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 31. juli #351 Del Skrevet 31. juli Juhu25 skrev (20 minutter siden): Fin tanke det Så har hun barnevakt i huset vettu... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. juli #352 Del Skrevet 31. juli Syns hun er veldig god på fremstille ting bedre enn de er,feks dette med å "hjelpe" søsteren inn i boligmarkedet. Ved å kjøpe sammen,hjelper hun også seg selv til å kjøpe hus i Oslo. Hvorfor ikke bare si det som det er? Samme med "workwife",som er sjefen hennes,men i Tinas SoMe blir fremstilt som kollega? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 31. juli #353 Del Skrevet 31. juli J.. skrev (27 minutter siden): Syns hun er veldig god på fremstille ting bedre enn de er,feks dette med å "hjelpe" søsteren inn i boligmarkedet. Ved å kjøpe sammen,hjelper hun også seg selv til å kjøpe hus i Oslo. Hvorfor ikke bare si det som det er? Samme med "workwife",som er sjefen hennes,men i Tinas SoMe blir fremstilt som kollega? Hun har da mange ganger sagt at Ina er sjefen hennes?😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 31. juli #354 Del Skrevet 31. juli Moongirl skrev (5 timer siden): Så har hun barnevakt i huset vettu... Heldig med barnevakt da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 31. juli #355 Del Skrevet 31. juli Stort hus eller med utleie del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 5. august #356 Del Skrevet 5. august Har noen her prøvd de produktene hun jobber med innen hud ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 5. august #357 Del Skrevet 5. august 20 minutter siden, Juhu25 said: Har noen her prøvd de produktene hun jobber med innen hud ? Jeg har prøvd Gemology rens, serum og ansiktskrem nå i rundt et år, og det har vært helt fantastisk for min vanskelige dermatitt-hud! Jeg fant ingenting som fungerte før jeg prøvde dette. Etter noen måneder så huden min nesten helt fin ut igjen😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 5. august #358 Del Skrevet 5. august Juhu25 skrev (1 time siden): Har noen her prøvd de produktene hun jobber med innen hud ? Prøvd serum fra gemology de har vært bra, maskaraen er fram til jeg prøvde en ny fra isadora vært eneste som sitter på vippene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. august #359 Del Skrevet 5. august Juhu25 skrev (2 timer siden): Har noen her prøvd de produktene hun jobber med innen hud ? Bruker Brow Oilen daglig og elsker resultatet! Har prøvd serum og krem i sånn tester, og likte de godt. Diamantparfymen lukter helt MAGISK - elsker den! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 5. august #360 Del Skrevet 5. august Sophie1988 skrev (2 timer siden): Jeg har prøvd Gemology rens, serum og ansiktskrem nå i rundt et år, og det har vært helt fantastisk for min vanskelige dermatitt-hud! Jeg fant ingenting som fungerte før jeg prøvde dette. Etter noen måneder så huden min nesten helt fin ut igjen😊 Har lest den er bra for problem hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå