Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Søren au, der glemte jeg Lettermann og Oprah ja..... Vi får håpe det var gøy for dere ja!! ;)

Men jeg skulle egentlig bare inn og høre om det ble en fin morgen idag (eller igår når du leser dette..) på det nyvaskede badet ditt :)

Ha en fin fredag - så er det helg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg som lovet å komme sterkere tilbake.. sitter med hodepine og orker ikke gjøre noe.. Skulle rydda opp etter tacoen, men får vente til i mårra gett.

:sjenert: Skriver mer i mårra jeg snupper..

Det er jo heeeelt stille på kg i dag jo :overrasket: Ingen nye innlegg å lese i dagbøkene jo... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring men hodepinen din. Jeg har skrevet innlegg i min dag bok som du kan lese.

God helg og god natt :klem:

Endret av fluesopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Det er jo heeeelt stille på kg i dag jo  :overrasket:  Ingen nye innlegg å lese i dagbøkene jo...  :ler:

Det var masse nye innlegg i boka mi :sjenert: .

Håper du er kvitt hodepinen :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæi Cheri.

Må vel inn hit og hilse pent på dæi siden du skrev så lang å fin hilsen til NiNJa og mæi. Det var koselig. Jæi har 3 jentepuser som nabo men pleier ikke å leike så mye med de. De er endel større enn mæi sjønner du.

Jæi har aldri smaka tunfisk. Skal spørre mamma om jæi kan få smaka det av ho en dag. Høre gått ut. :sikle:

Ellers så liker jæi åsså å drikke vann i dusjen. Jæi er alltid på badet om mårran når mamma og pappa steller seg. Digg å ligge på det varme badegulvet. Men mamma syns det er litt ekkelt at jæi drikker vannet i dusjen så hu pleier å lukke døra inn til dusjen når hu er ferdig..... :tristbla:

Skal bli koselig å bli kjent med dæi.

Klemz fra SoFUs.

Hæj SoFUs!

Va hygli at du skrev tilbake til mæj! Akkurat nå så har jæj vært ute i ræjnet. Jæj skynta meg inn ijen. Nå går jæj runt posæne til mamma fordi jæj vet det ær tunfsk oppi der!

Så jæj må skrive mer til dæj senære. Må bare ha tunfisk jæj! Håper du får smake du å!

Cheri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivea: :sur: Dumt du glemte det da.. Jeg elsker det nyvaskede, ryddige og flotte badet mitt!! Det er på ca 18 m2, med dusjhjørne m. sota glass, hvit baderomsinnredning, hvite fliser m. et gråskjær som er fasettslipte, og mørke grå fliser på gulv, med to forskjellige str på flisene. Som detaljer har jeg stæsj i knall rosa! Har knall rosa håndklær, en blomst, en fillerye og en kommode. :ler: Ja jeg malte den gamle brune ekle kommoden i skul for samboeren.. Plutselig stod det en KNALL rosa kommode på badet. :sjenert:

Hannen: :klem:

Charmina: Håper du har en strålende helg du og snuppa!!!

Miiip: Ja det var deilig med trening. Jeg har jo aldri trena på studio, og det er mange år siden jeg trena i det hele tatt. Så nesten flaut at jeg merker forskjell etter tre ganger.. Hehe.. Jeg har gått opp litt i vekt etter jeg stompa røken, så problemområdet er mage rumpe lår...

La Traviata: Koselig at du stakk innom! God helg til deg og!! :klem:

Skytte: God helg du også!!

Fluesopp: Takk for det. Kjenner resten etter hodepinen, men er bedre altså. Vært og shoppa :sjarmor: og det hjelper alltid.

Hannen: Det er alltid innlegg i boka di!! Særlig nå i disse julekaketider. Jeg har handla inn til julekaker idag jeg. Får vel sette igang i kveld tenkte jeg..

Alle: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jobba fullt hele uka, så igår var jeg sliten! fikk trena da, det var deilig.. På kvelden lagde jeg taco og vi kosa oss, sambo og jeg.. Er så koselig når han holder seg våken!

Idag har jeg shoppa :sjarmor: . Det er alltid like deilig! Sambo har en liten lønn denne mnd fordi han har to mnd innestående, og i oktober hadde han to uker ferie.. Men jeg har fått en god lønning da! Så da fikk jeg kjøpt to radiatorovner, et par gensere, en turkis tepperye, ting til å bake julekaker og sånn.

Her er bakelista;

- Ristopper

- Rom kuler

- Gættekællær

- Berlinerkranser

- Kransekakestenger

- Fløtekarameller

- Pepperkaker

- Delfiakake

- Brente mandler, hvis jeg får tid...

Aldri laga delfiakake og fløtekarameller før da :overrasket: Så det blir spennende :hoppe:

Nå sitter jeg i godstolen og er tom for energi da... Pleier å ha julerengjøring, men tror jeg ikke det blir noe av det i år.. Jobber hele neste uke også, og blir over hos mamma et par dager den uka.. Så plutselig er det jul!

Kom litt i julestemning jeg nå, etter å ha skrevet den lista..

:nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
- Gættekællær

Hva er det egentlig?

Måtte bare innom med en klem på lørdagskvelden. Håper hodepinen din er vekke i dag!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig?

Måtte bare innom med en klem på lørdagskvelden. Håper hodepinen din er vekke i dag!

Klem fra Charmina :klem:

Skrivefeil hos meg "gøttekællær" heter det

- eller "kakemenn"¨på bokmål.. Det vet du hva er??

Klem tilbake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen skjedd masse på kort tid!! :) Alltid hyggelig å stikke innom her..

Det badet ditt hørtes utrolig lekkert ut!! Kult med rosa til, feeet kommode!!! :smoke:

Godt å høre det er flere som vekta har gått litt feil vei på etter å ha stumpa røyken, ja... Du må gjerne sende litt treningsvibber, til meg, jeg har vært heeelt anti-trening de siste månedene, har ikke hatt minste lyst til noen ting sånt.. Bare gått litt turer. Men håper jo treningslysten kommer sigende da!!!

Håper du har en fin kveld og helg!! Du sover vel søtt nå, tenker jeg..

Takk for koselig hilsen i boka mi forresten!!

:klem: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...