Frøkenfryden Skrevet mandag kl 19:10 #7761 Del Skrevet mandag kl 19:10 Min klassiske gulrot-potetsuppe. Men slang med en halv kålrot i dag. Gav så deilig lite hint av jul. ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 13 timer siden #7762 Del Skrevet 13 timer siden Kjaker fra søndag, "rev" kjøttet ifra hverandre og varmet opp på lav varme over litt tid, potetstappe og fra søndag varmet i mikroen, kokte nye brokkolini, og som vanlig sånt blir bare bedre annen gang! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 12 timer siden #7763 Del Skrevet 12 timer siden Naboen var innom med nydelig, selvfanget torsk i går. Vi hadde rester av salat (med olivenolje og balsamico) og sellerirot, så det ble en litt uortodoks kombinasjon – men veldig godt. Jeg tror det er første gang jeg har spist grønn salat til kokt torsk, men det passet overraskende bra. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10 timer siden #7764 Del Skrevet 10 timer siden Stappelapper. Søndagens potet-og sellerirotmos er blitt til lapperøre ved hjelp av egg, mel, parmesan og melk. Servert med spekeskinke, hamburgerrygg og salat🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7765 Del Skrevet 10 timer siden Belgfrukt og grønnsakskorma Anonymkode: d6351...cf4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå