Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I dag feirer grekerne nei-dagen Okhi, da fascisten Meaxas sa nei til fascisten Mussolini. Vi, som kvasigrekere, feirer selvsagt også. Riktignok med mer franskinspirert mat, men bresert lam passer alltid bra når man vil ha noe ekstra godt.

20241028_184018.thumb.jpg.1911125c4405338e2b9e8e6c28b0b0c4.jpg

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (2 timer siden):

Kremet rustikk potetstappe med pølsebiter, asbergesbønner og den nye Heinz ketshup pickels

29oktober24.jpg

Det så veldig godt ut :spise:. Tror jeg må lage det samme snart. Hvordan var den ketchupen?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perine skrev (53 minutter siden):

Det så veldig godt ut :spise:. Tror jeg må lage det samme snart. Hvordan var den ketchupen?

Takk! Jeg er veldig glad i god potetstappe laget fra bunn🤩

Ketchupen smakte nok så mye pickel, var ok til pølsene, men må teste den mer ut. Søster likte den veldig godt!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (4 minutter siden):

Takk! Jeg er veldig glad i god potetstappe laget fra bunn🤩

Ketchupen smakte nok så mye pickel, var ok til pølsene, men må teste den mer ut. Søster likte den veldig godt!

Takk for svar. Jeg hadde ikke hørt om den. Det er jo litt gøy med nye smaker også :) og helt enig om ordentlig hjemmelaget potetstappe, nam...

Endret av Perine
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (4 timer siden):

Kremet rustikk potetstappe med pølsebiter, asbergesbønner og den nye Heinz ketshup pickels

29oktober24.jpg

*Kremt* Aspargesbønner eller brekkbønner (det er visst en hårfin forskjell: https://www.frukt.no/ravarer/gronnsaker/erter-og-bonner/aspargesbonner/). Ser uansett godt ut, men jeg klarer meg godt uten den nye ketsjupen (jeg får heller ha sylteagurk ved siden av).

EDIT: Så nå at det var deg med noen "rare ord" innimellom. Håper du ikke tar det ille opp. 🙂

Endret av Pawn Hearts
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pawn Hearts skrev (19 timer siden):

*Kremt* Aspargesbønner eller brekkbønner (det er visst en hårfin forskjell: https://www.frukt.no/ravarer/gronnsaker/erter-og-bonner/aspargesbonner/). Ser uansett godt ut, men jeg klarer meg godt uten den nye ketsjupen (jeg får heller ha sylteagurk ved siden av).

EDIT: Så nå at det var deg med noen "rare ord" innimellom. Håper du ikke tar det ille opp. 🙂

Neida, jeg tar ikke sånt ille opp 👍

Men jeg mener det sto asbergesbønner på posen, skal sjekke senere 🙂

Oppdatert! Nå har jeg tatt bilde av posen, det står asbergesbønner på.

29asberfesbønner.jpg

Endret av elien
oppdatert
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (På 29.10.2024 den 16.45):

29oktober24.jpg

Åååh! Det så utrolig godt med potetmos og stekte pølsebiter🥳.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...