Gå til innhold

En av jentene fra kollektivet har ny kjæreste. Vi hører stønning opptil flere ganger om dagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng med 6 jenter som bor i et hus sammen, vi studerer alle sammen og kjenner hverandre fra før. En av damene her har fått seg kjæreste som hun er veldig glad i. Det er et gammel trebygg og ikke spesielt god isolering. Jeg har rom next to hennes rom, og jeg hører ofte stønning av når de dyrker sex sammen. De kan fx begynne kl 02 om natta på en lørdagsspalte kveld, og deretter igjen kl 8 søndag morgen. De er gudskjelov for det meste hos ham, fordi han er i jobb og har egen leilighet, men når de er her pleier jeg å bli skikkelig forbanna
 

Det er veldig plagsomt. Men jeg synes det er flaut å ve dem dempe seg. Så jeg foretrekker å ikke si noe, men jeg er snart der jeg vurderer å flytte, evt en periode hjem til foreldra og deretter finne et annet sted å bo

 

 

jente 21

Anonymkode: 6956d...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan jo være en god løsning. 
Eller at du skaffer deg ørepropper. 
Og/eller at du gjør henne oppmerksom på hvor lytt det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunk i veggen, eller stønn tilbake 🤷‍♀️ da vil de nok føles seg litt dumme. 

Anonymkode: 46799...14c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kollektiv. Da er man faktisk nødt til å respektere dem man deler hus med. Hvis stønninga deres ødelegger for søvn og generell livskvalitet så er det helt klart et problem. Uansett er det jo ganske ubehagelig å være vitne til andres privatliv. Føler jo nesten at man trenger seg på selv om man bor der. 

Syns det er innafor å ta det opp. Dette går jo utover alle sammen. Selvfølgelig trenger de ikke slutte å ha sex MEN det er faktisk ikke så vanskelig å stønne litt lavere om man ikke klarer å la vær å gi fra seg lyd. 

Er ikke noe forskjell på å klage på støy fra en fest som varer litt for lenge som støyen fra dem midt på natta. Støy er støy. Kleint, ja, men nødvendig. 

Jeg kunne ha godtatt det noen ganger men flere ganger om dagen, flere ganger i uka er litt vell mye å ignorere. 

Tror de aller fleste ikke vil bli hørt av andre under akten men at de kanskje bare glemmer at huset er lytt. Gi dem en vennlig påminnelse 

Anonymkode: b8b75...20c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si noe om hvor lytt det er i forbifarten til en av de andre mens hun venninna er i nærheten?

Eventuelt sett på musikk hver gang det skjer.

Anonymkode: b38cb...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde stønna tilbake, ekstremt overdrevent for å illustrere, haha. 

Anonymkode: 4088e...542

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det sånn når jeg bodde i kollektiv før. Likte å onanere til lydene, hi hi..

Anonymkode: 04969...6f0

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis huset er såpass lytt at du hører dem selv om de ikke er unormalt høylytte, så synes jeg ikke du har noe du skulle ha sagt. De må jo få lov til å ha sex når de vil. Sånn er det å bo med andre mennesker 🤷‍♀️

Anonymkode: c30b4...a50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg hører noen på 21 år si "de dyrker sex sammen".

Anonymkode: 23c82...138

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si i fra eller du kan skaffe deg ørepropper. Men å bli sint synes jeg er unødvendig. Kan hende de ikke vet de bråker. Det er også de som ikke greier å være stille når man får orgasme og må bruke puter osv for å dempe seg. Synes det å bli sint for dette er litt som å bli sint for at naboen ler. Såpass bør man unne andre mennesker.

Anonymkode: 6a921...978

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunk på døra og spør om Å bli med . Enten får du nei og de roer seg eller så får du en gøy kveld 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du kan si i fra eller du kan skaffe deg ørepropper. Men å bli sint synes jeg er unødvendig. Kan hende de ikke vet de bråker. Det er også de som ikke greier å være stille når man får orgasme og må bruke puter osv for å dempe seg. Synes det å bli sint for dette er litt som å bli sint for at naboen ler. Såpass bør man unne andre mennesker.

Anonymkode: 6a921...978

Jeg skjønner tanken din, men det er jo bare ekkelt. Det er det samme som at noen stønner mens de bæsjer. Ja, jeg unner dem å bæsje, men jeg vil ikke høre stønnelyder når bæsjen plopper ut av ræven deres, eller at det var så deilig å bli kvitt bæsjen. Eller at det er en sprengferdig kvise som poppes også skal man liksom stønne hele kåken full fordi trykket lettes. Noen ganger tåler man det, men hvis noen hele tiden skal "referere" til aktivitetene sine er det gørr. De eneste som får bråke slik er små barn som ingen krever voksenkompetanse av. 

Anonymkode: 511c9...7a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner tanken din, men det er jo bare ekkelt. Det er det samme som at noen stønner mens de bæsjer. Ja, jeg unner dem å bæsje, men jeg vil ikke høre stønnelyder når bæsjen plopper ut av ræven deres, eller at det var så deilig å bli kvitt bæsjen. Eller at det er en sprengferdig kvise som poppes også skal man liksom stønne hele kåken full fordi trykket lettes. Noen ganger tåler man det, men hvis noen hele tiden skal "referere" til aktivitetene sine er det gørr. De eneste som får bråke slik er små barn som ingen krever voksenkompetanse av. 

Anonymkode: 511c9...7a8

Det er ikke helt det samme som å stønne når man bæsjer. Noen greier ikke stoppe stønne under sex. De får det ikke til. Orgasme kan gjøre at man mister samvittighet og selvbevissthet og kobler helt ut. Det virker som du har lite empati og forståelse for at andre kan ha det annerledes enn deg. Det er kanskje ikke så rart når du er 21, men du kan ta mitt ord for dette, eller lese om det selv på nettet.

Jeg stønner aldri når jeg bæsjer, eller popper kviser. Om jeg kommer seint hjem fra ferie lister jeg meg gjennom oppgangen. Men når jeg har sex er det veldig, veldig vanskelig å stoppe lyder. Vi bruker puter, musikk og har andre løsninger. Det er utrolig flaut og ubehagelig for meg, samtidig har jeg ikke lyst til å stoppe å ha orgasmer.

Anonymkode: 6a921...978

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ikke helt det samme som å stønne når man bæsjer. Noen greier ikke stoppe stønne under sex. De får det ikke til. Orgasme kan gjøre at man mister samvittighet og selvbevissthet og kobler helt ut. Det virker som du har lite empati og forståelse for at andre kan ha det annerledes enn deg. Det er kanskje ikke så rart når du er 21, men du kan ta mitt ord for dette, eller lese om det selv på nettet.

Jeg stønner aldri når jeg bæsjer, eller popper kviser. Om jeg kommer seint hjem fra ferie lister jeg meg gjennom oppgangen. Men når jeg har sex er det veldig, veldig vanskelig å stoppe lyder. Vi bruker puter, musikk og har andre løsninger. Det er utrolig flaut og ubehagelig for meg, samtidig har jeg ikke lyst til å stoppe å ha orgasmer.

Anonymkode: 6a921...978

Men orgasme har man ikke hele tiden mens man har sex…

Anonymkode: 6956d...a1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men orgasme har man ikke hele tiden mens man har sex…

Anonymkode: 6956d...a1a

Noen har faktisk veldig mange orgasmer. Jeg vet ikke med din venninne, men jeg får som regel orgasmer under hele akten. Den første kan komme så tidlig som noen sekunder etter penetrasjon, og det kan komme flere i minuttet. Alle har vi ulike kropper.

Anonymkode: 6a921...978

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Du kan jo si at det er veldig lytt og at man hører alt. Eventuelt kan du demonstrere litt og sette på høy musikk når de setter i gang. Kanskje ikke så lurt klokka 2 om natten da men. 

Husker jeg var på besøk hos noen der det var veldig lytt og der var det noen som var veldig høylytte. Det var nesten litt kleint og litt komisk fordi vi liksom skulle prate vanlig over bråket. 

Uansett, man må ikke ta i alt man kan når det er midt på natten liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er ikke helt det samme som å stønne når man bæsjer. Noen greier ikke stoppe stønne under sex. De får det ikke til. Orgasme kan gjøre at man mister samvittighet og selvbevissthet og kobler helt ut. Det virker som du har lite empati og forståelse for at andre kan ha det annerledes enn deg. Det er kanskje ikke så rart når du er 21, men du kan ta mitt ord for dette, eller lese om det selv på nettet.

Jeg stønner aldri når jeg bæsjer, eller popper kviser. Om jeg kommer seint hjem fra ferie lister jeg meg gjennom oppgangen. Men når jeg har sex er det veldig, veldig vanskelig å stoppe lyder. Vi bruker puter, musikk og har andre løsninger. Det er utrolig flaut og ubehagelig for meg, samtidig har jeg ikke lyst til å stoppe å ha orgasmer.

Anonymkode: 6a921...978

Forskjellen er jo at du MÅ bæsje. Du må ikke ha sex. 

Anonymkode: 511c9...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Noen har faktisk veldig mange orgasmer. Jeg vet ikke med din venninne, men jeg får som regel orgasmer under hele akten. Den første kan komme så tidlig som noen sekunder etter penetrasjon, og det kan komme flere i minuttet. Alle har vi ulike kropper.

Anonymkode: 6a921...978

#snikskryt. Neida😄

Anonymkode: b38cb...364

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...