Gå til innhold

En av jentene fra kollektivet har ny kjæreste. Vi hører stønning opptil flere ganger om dagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi er en gjeng med 6 jenter som bor i et hus sammen, vi studerer alle sammen og kjenner hverandre fra før. En av damene her har fått seg kjæreste som hun er veldig glad i. Det er et gammel trebygg og ikke spesielt god isolering. Jeg har rom next to hennes rom, og jeg hører ofte stønning av når de dyrker sex sammen. De kan fx begynne kl 02 om natta på en lørdagsspalte kveld, og deretter igjen kl 8 søndag morgen. De er gudskjelov for det meste hos ham, fordi han er i jobb og har egen leilighet, men når de er her pleier jeg å bli skikkelig forbanna
 

Det er veldig plagsomt. Men jeg synes det er flaut å ve dem dempe seg. Så jeg foretrekker å ikke si noe, men jeg er snart der jeg vurderer å flytte, evt en periode hjem til foreldra og deretter finne et annet sted å bo

 

 

jente 21

Anonymkode: 6956d...a1a

Spør om du kan bli med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil heller flytte fra dine fem venninner isteden for å kvinne deg opp og si i fra?! Hva studerer du? Håper ikke det er innen noe der du må ha egne meninger og synspunkter. 

Anonymkode: b5ea9...c3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi er en gjeng med 6 jenter som bor i et hus sammen, vi studerer alle sammen og kjenner hverandre fra før. En av damene her har fått seg kjæreste som hun er veldig glad i. Det er et gammel trebygg og ikke spesielt god isolering. Jeg har rom next to hennes rom, og jeg hører ofte stønning av når de dyrker sex sammen. De kan fx begynne kl 02 om natta på en lørdagsspalte kveld, og deretter igjen kl 8 søndag morgen. De er gudskjelov for det meste hos ham, fordi han er i jobb og har egen leilighet, men når de er her pleier jeg å bli skikkelig forbanna
 

Det er veldig plagsomt. Men jeg synes det er flaut å ve dem dempe seg. Så jeg foretrekker å ikke si noe, men jeg er snart der jeg vurderer å flytte, evt en periode hjem til foreldra og deretter finne et annet sted å bo

 

 

jente 21

Anonymkode: 6956d...a1a

Det kan jo hende at typen til denne dama har en kompis som du selv hadd kunnet prøvd å få med på date. Det måtte jo vært både trivelig og gøy. Man ser det jo fra en annen synsvinkel når man er forelsket selv. Da kan jo lydene de der laget være som musikk i dine ører!

Men slik som du beskriver situasjonen her og nå, så er det jo som om hun dama har en potetchips-pose som hun koser seg med når dere ser film, uten å dele med de andre. Problemet da er jo egentlig det at hun kan kose seg med potetchips, men det eneste som du sitter igjen med, det er knitringa fra posen, samt lukta av chipsen…

Anonymkode: e0d5e...45d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send henne en snap neste gamg det skjer pg skriv «Jeg hører dere 😅😅» 

Anonymkode: f841b...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er årsaken til at det finnes stereoanlegg, store høytalere og rock. Fyr på med U2 - In The Name Of Love eller B52s - Loveshack og skru opp til 11. 

Julius Fucik - Entry Of The Gladiators er også knall; melodien jeg selv mistet jomfrudommen til. Kan aldri glemme den, husker fremdeles skjegget hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Send henne en snap neste gamg det skjer pg skriv «Jeg hører dere 😅😅» 

Anonymkode: f841b...f37

Synes det var beste tipset 😄

Holdt på å skrive her i tråden at det bare er å si ifra, men så er det ikke nødvendigvis så enkelt i virkeligheten. Jeg bodde i kollektiv med ei som hadde med en ny fyr hjem hver eneste helg og måtte høre på dem, og jeg var ganske drittlei. Var ikke sånn at man fikk lyst til å onanere nei. Noen ganger stod det harry cowboystøvler i gangen og en Audi quattro utenfor, og jeg var ikke akkurat tent på hun jeg bodde med heller. Snap hadde vi ikke dengang, men høres perfekt ut til dette formålet. 😅

Anonymkode: efe3e...077

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det høylydt puling døgnet rundt er det selvfølgelig lov til å si fra, men skal man bo i kollektiv må man faktisk akseptere at man både mister deler av sin egen private sfære og kommer tettere på andre.

Selv om sexlyder i seg selv kanskje er greit å ta opp, så sklir dette fort ut. Spiselyder, dolyder, synging i dusjen osv. Listen over irritasjonsmomenter blir fort lang når man bor tett på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha faen så ekkelt. Støtter den med å dunke i veggen og stønne så jævlig høyt tilbake bare på faen🤷‍♀️

Anonymkode: 5f51b...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utløs brannalarmen. Hver gang. Alle må da ut. Hele kollektivet møtes altså hver gang etter de 2 har pult. Like trivelig hver gang.

Anonymkode: e0d5e...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Jdz said:

Hvis det høylydt puling døgnet rundt er det selvfølgelig lov til å si fra, men skal man bo i kollektiv må man faktisk akseptere at man både mister deler av sin egen private sfære og kommer tettere på andre.

Selv om sexlyder i seg selv kanskje er greit å ta opp, så sklir dette fort ut. Spiselyder, dolyder, synging i dusjen osv. Listen over irritasjonsmomenter blir fort lang når man bor tett på hverandre.

Enig. 

En venn av meg har faktisk fått kjeft for å spise for høyt, siden en annen hadde soverom rett ved kjøkkenet. Merk at det ikke var snakk om høylydt matlaging, det var selve tyggingen av knekkebrød tidlig om morgenen han reagerte på. Jeg er sååå glad jeg er ferdig med kollektiv-livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å ligge og stønne etter kl 9 og kl 02 om natta. Respektløst å hyle og skrike midt på natta når folk sover.

Endret av KrXs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig å forstyrre andre med høylydt sex… hører til sjeldenheten å ikke klare å dempe stønnene under orgasme og samtidig ha orgasme hele tiden. Siden kjæresten har eget sted passer det å gå dit når de vil ha sex. Jeg ville sagt i fra på en fin måte

Anonymkode: b44e3...883

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Forskjellen er jo at du MÅ bæsje. Du må ikke ha sex. 

Anonymkode: 511c9...7a8

Dette er feil, noen ganger har jeg mer behov for et knull,enn å drite!

Anonymkode: 58da5...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er et kollektiv. Da er man faktisk nødt til å respektere dem man deler hus med. Hvis stønninga deres ødelegger for søvn og generell livskvalitet så er det helt klart et problem. Uansett er det jo ganske ubehagelig å være vitne til andres privatliv. Føler jo nesten at man trenger seg på selv om man bor der. 

Den andre siden av saken med å bo i et kollektiv er jo nettopp det at du kommer tett inn på de andre beboerne. Du må nesten forvente en del støy. Det blir litt som folk som flytter inn i sentrumsleiligheter, for så å klage på nattelivet/utelivet. Noen ganger ligger det jo i kortene hvordan ting er. 

Anonymkode: 76e80...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette er feil, noen ganger har jeg mer behov for et knull,enn å drite!

Anonymkode: 58da5...268

Lyst og behov er to forskjellige ting. Om du unngår å drite, kommer det ut til slutt, for det må ut. Ellers kan man i verste fall dø... Det gjør man ikke i mangel på sex. Man har ikke behov for et knull, men man har lyst. Selv om du er mann! Sånn er det bare. 

Anonymkode: 4937d...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...