Gå til innhold

Føner du eller lufttørker du håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lufttørker, eier ikke hårføner en gang. Har veldig tykt og glansfullt hår siden jeg hverken føner eller bruker noe hårprodukter. 

Anonymkode: 9d2fc...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elder Millennial

Lufttørker det stort sett alltid. Har ikke tålmodighet til å tørke det med hårføner😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går med det i håndkleturban en halvtimes tid... bjorver det sammen i en bun på toppen halvvått, og det tørker i strikken.

Anonymkode: b5278...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å bruke tid på å føne det, det lufttørker jo av seg selv 😊

Anonymkode: df4b3...6e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føner håret, syns det blir fort skitten igjen hvis det lufttørker 

Anonymkode: 1c726...023

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lufttørker håret alltid og frisøren skryter over hvor sunt og pent hår jeg har.

Anonymkode: 7ee85...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føner det (ikke høyeste varmen og med varmebeskyttelse). Det er bedre for håret å bli tørt kjapt, og håret mitt holder seg finere til neste vask når jeg føner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufttørker om jeg dusjer på kvelden, føner om jeg må dusje på dagen (lufttørkee så godt jeg kan) Håret blir mye mer glansfullt av å lufttørke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lufttørker. 

Føhner kun i nødsfall. 

Anonymkode: 4389e...c56

samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å føne håret er dritkjedelig, tar for lang tid, og gir egentlig ikke like pent resultat, synes det ser for matt og fluffy ut. Når jeg lufttørker ser håret mye mer glansfult ut og kjenner ut som silke.

Pluss at jeg jevnlig striper håret og bruker ofte rettetang eller krølltang så jeg vil ikke ha mer slitasje på håret

Anonymkode: 327da...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har veldig langt hår, nesten ned til rompa, og det er ganske tykt. Vasker håret ca to ganger i uka, og oftest på kvelden sånn at det rekker å lufttørke før jeg skal legge meg. Tar ca to timer før det blir tørt nok til å legge meg. Sover med slakk flette hvis det er bare ca 20% igjen til håret er helt tørt. De få gangene jeg må vaske håret på morgenen og skal ut (spesielt på denne tiden av årstiden) føner jeg det med kald luft eller det på laveste med varmenivå. Tar bare ca 15 minutter og så er det nesten helt tørt. Bruker ikke noe ekstra i håret når jeg føner det. Synes håret mitt får en nydelig glød og mye volum de få gangene jeg føner det, ser ut som jeg har vært hos frisøren og fått en superfin finish, men velger å ikke føntørke det oftere, fordi jeg liker at det ser sunt ut. Jeg har striper i håert (bleking/unaturlig) så for meg så vil jeg ikke at det skal slite mer på håret. Men å gå ut i kulda og sette det i strikk når en har tykt og laaangt hår ødelegger håret mer, er min personlige erfaring da 🙂

Anonymkode: 08d43...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufttørker 99 av 100 ganger. Bedre for håret mitt og det blir finere også da.

Anonymkode: 4736c...f0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Lufttørker alltid. Er alltid den som flyr ut døra med vått hår i kuldegrader ;) 

Anonymkode: 3c292...f72

Mee tooooo. 

Gøy med spikes. 

Anonymkode: abe36...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lufttørker i 99% av tilfellene. Har ikke tålmodighet til å styre med hårføner. Er sikkert 2-3 år siden jeg brukte føneren sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Lufttørker. Føner ødelegger håret, kaster bort tid, og bruker strøm. Tar opp plass på badet når den ikke er i bruk også. En av de mest unyttige oppfinnelsene ever.

Anonymkode: 74c2d...43e

Slenger meg på denne !

Anonymkode: 9e1e9...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufttørker alltid. Har ikke en gang føner.

Anonymkode: 2065a...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...