Gå til innhold

Føner du eller lufttørker du håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Børster gjennom det og fletter det mens det er vått. Så er håret ikke i veien. Beholder fletten til morgenen etter så har jeg fint fall i håret neste dag.

Anonymkode: c1eb2...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lufttørker.  Har ikke føner heller når jeg tenker meg om.

Anonymkode: 43f53...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50/50. Lufttørker jeg får jeg svake bølger, noen ganger liker jeg det. Føner med lav varme og varmebeskyttende, tar 5 minutter og håret blir heeelt rett, liker det også. Variasjon! :)

Anonymkode: 04a22...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier som oftest å føne. Jeg bruker føner sammen med hårprodukter for å style håret. I tillegg synes jeg det er litt slitsomt å vente i flere timer på at håret skal bli ordentlig tørt. Selv når jeg vasker håret på kvelden og lar det lufttørke en stund, må jeg som oftest trå til med føner for å få det helt tørt før jeg legger meg. Personlig synes jeg hårføner er en fantastisk oppfinnelse 😄

Anonymkode: 72d29...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føner så godt som alltid. Hater når håret er vått og vil ha tørt fortest mulig. Dessuten blir det mer rett, samlet og glansfull når jeg føner det. Får også et lite løft fra hodebunnen. Føninga sliter lite på håret da jeg bruker kaldeste luft og  varmebeskyttende krem. Lar jeg det lufttørke legger det seg rart, blir mer flatt og småhår som stikker ut her og der. Jeg har halvlangt med fall i. Ser 100 x bedre ut med føner hår, så takk gud for føner. 🙏 Har løpt ut med vått hår jeg også og følte meg halvferdig ut. 

Anonymkode: b687d...3ba

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føner alltid. Mitt hår lufttørker ikke. Etter 12 timer er fremdeles hodebunnen kliss våt og det kløøøøør!

Anonymkode: 0d776...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldg langt og tykt hår med mye fall så jeg føner det aldri, ser ut som ei heks med nyfønet hår. 

Anonymkode: aaa94...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufttørker. Er det kuldegrader ute og håret ikke er tørt når jeg må gå føner jeg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (På 27.1.2022 den 12.24):

Lufttørker. Jeg har krøller, og de er ikke glad i hårføneren.

Jo! Men med diffuser (stort munnstykke) og føne nedenifra og opp. Og uten å gre det samtidig. 

Anonymkode: cee2d...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker om kvelden, så tørker det i løpet av natta.

Anonymkode: ff5b4...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2022 den 13.56):

Hvor lenge tar det før det tørker med kald luft? 

Anonymkode: 7ae20...890

Det går ganske kjapt. Jeg har sånn rundbørste som føner håret samtidig som man grer det. 

Anonymkode: cee2d...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har veldg langt og tykt hår med mye fall så jeg føner det aldri, ser ut som ei heks med nyfønet hår. 

Anonymkode: aaa94...e06

Du må gre det når du føner det. Evt få frem krøllene med curly girl method ✌🏼

Anonymkode: cee2d...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surrer det i håndkle/turban i 20-30 min, før jeg lar resten lufttørke. Må jeg ut i minusgrader så tar jeg på meg lue.

Føner kanskje 1-2 ganger i året.

Har langt, tykt og bølgete hår.

Anonymkode: 095f3...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Før brukte jeg aldri å føne håret mitt, helt til nå. Nå føner jeg det så og si nesten alltid etter dusj. Har langt, tykt hår. 

Jeg hater virkelig når håret legger seg flatt, og liker at det er volum. Derfor føner jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lufttørker. Har aldri eid hårføner. 

Jeg har langt, tykt hår, og å føne ville både tatt fryktelig lang tid, og slitt veldig på håret. 

Anonymkode: 762ed...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at flesteparten svarer at dere lufttørker. Jeg gjør det selv, men syns aldri jeg ser folk på butikken, for eksempel, med vått hår, så jeg hadde konkludert at alle andre damer føner håret, haha! Er mulig det bare er at jeg har hinsides tykt hår, så det tørker ganske sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lufttørket til jeg ble 36, og oppdaget at jeg hadde krøller. Nå må jeg delvis føne (pixie diffuse med diffuserdelen) for å få krøllene fine. Føner en del i starten, lufttørker et par timer på hjemmekontor, føner litt igjen. Dersom jeg bare lufttørker så blir krøllene dradd og tunge.

Anonymkode: 406b5...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...