Huldra9 Skrevet 9. april 2022 #321 Del Skrevet 9. april 2022 29_j skrev (11 timer siden): Så dette er han hun holder på med? Hvorfor finner jeg ikke en morten på hennes IG ? Egentlig uvesentlig hvem hun holder på med nå. Opptaket er gjort ifjor sommer, og da var det Morten Morten hele tiden, både før og etter opptaket. De dro på ferie, fester, turer, hoteller osv. Men iogm at det nå virker som om hun ghoster han for oss, så er det nok fremdeles han. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. april 2022 #322 Del Skrevet 9. april 2022 29_j skrev (28 minutter siden): Og Morten er en kamerat av hennes eks? Stemmer. Hun har jo mange kompiser så ikke vet jeg om de er sammen. Noen som vet om Niklas har fått ny dame? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. april 2022 #323 Del Skrevet 9. april 2022 (endret) Husker jeg leste og så bilder i Se og Hør (tror jeg) i påsken/ sommer 2021 at Linni og Dennis var på hotellferie sammen med "kompisen " Morten og hans barn. Ut i fra bildene så de ut som de var mer enn venner. Morten er kompisen til eksen hennes Niklas. Endret 9. april 2022 av Tough cookie 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra9 Skrevet 10. april 2022 #324 Del Skrevet 10. april 2022 (endret) Xstrella skrev (17 timer siden): Stemmer. Hun har jo mange kompiser så ikke vet jeg om de er sammen. Noen som vet om Niklas har fått ny dame? Han hadde men det ble visst slutt. Virker som han sliter litt nedi Dublin nå Endret 10. april 2022 av Huldra9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. april 2022 #325 Del Skrevet 10. april 2022 Huldra9 skrev (8 timer siden): Han hadde men det ble visst slutt. Virker som han sliter litt nedi Berlin nå Hva gjør han der? Er han ikke 22-23 år? Tenker han klarer seg fint. Ung mann med hele livet foran seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 10. april 2022 #326 Del Skrevet 10. april 2022 Har fått et dårligere inntrykk av henne dessverre (hadde ikke dårlig inntrykk tidligere), snakker om at hun må ha masse sex, at pupper er viktig og i den nye serien hennes dele den greia igjen om at hun hadde sex med en fra Spice Girls for mange år siden. Altså det er jo greit nok, men virker bare trist måten hun deler så mye av dette med menn og alle andre for den saks skyld. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 10. april 2022 #327 Del Skrevet 10. april 2022 Frk.Show skrev (17 minutter siden): Har fått et dårligere inntrykk av henne dessverre (hadde ikke dårlig inntrykk tidligere), snakker om at hun må ha masse sex, at pupper er viktig og i den nye serien hennes dele den greia igjen om at hun hadde sex med en fra Spice Girls for mange år siden. Altså det er jo greit nok, men virker bare trist måten hun deler så mye av dette med menn og alle andre for den saks skyld. Etter hvordan sjekkeprogrammet hennes ble avsluttet så gidder jeg ikke å se det nye programmet hennes. Tidligere likte jeg henne veldig godt, men nå har jeg fått et annet inntrykk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra9 Skrevet 10. april 2022 #328 Del Skrevet 10. april 2022 Xstrella skrev (4 timer siden): Hva gjør han der? Er han ikke 22-23 år? Tenker han klarer seg fint. Ung mann med hele livet foran seg. Skal være Dublin🤪 det er pokerNM. Linni og Morten er jo også der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. april 2022 #329 Del Skrevet 10. april 2022 Frk.Show skrev (8 timer siden): Har fått et dårligere inntrykk av henne dessverre (hadde ikke dårlig inntrykk tidligere), snakker om at hun må ha masse sex, at pupper er viktig og i den nye serien hennes dele den greia igjen om at hun hadde sex med en fra Spice Girls for mange år siden. Altså det er jo greit nok, men virker bare trist måten hun deler så mye av dette med menn og alle andre for den saks skyld. Enig. Dama virker 17 år i hodet. Synes det er usmakelig hun får så mye tv tid. Er lei det fjeset alle steder. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 10. april 2022 #330 Del Skrevet 10. april 2022 Skal vi prøve å konkludere med hendeslesforløpet. Linni ble enige med Discovery+ om sjekkeprogram. Dette planlegges nok i god tid før innspilling og hun får føringer om å ikke date i mellomtiden. Samtidig blir hun veldig god «kompis» med Morten. Hun reiser til Kragerø for å gi gutta en «sjanse», men i bakhodet har hun hele tiden denne Morten, og sender derfor alle gutta hjem. Konklusjon: Linni burde vært ærlig og fortalt at hjertet hennes allerede er kapret, og avlyst programmet. Men hun er for glad i oppmerksomhet til å ta den voksne avgjørelsen, + hun er avhengig av TV-jobber, dette er karrieren hennes. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. april 2022 #331 Del Skrevet 10. april 2022 Centimeteren skrev (44 minutter siden): Skal vi prøve å konkludere med hendeslesforløpet. Linni ble enige med Discovery+ om sjekkeprogram. Dette planlegges nok i god tid før innspilling og hun får føringer om å ikke date i mellomtiden. Samtidig blir hun veldig god «kompis» med Morten. Hun reiser til Kragerø for å gi gutta en «sjanse», men i bakhodet har hun hele tiden denne Morten, og sender derfor alle gutta hjem. Konklusjon: Linni burde vært ærlig og fortalt at hjertet hennes allerede er kapret, og avlyst programmet. Men hun er for glad i oppmerksomhet til å ta den voksne avgjørelsen, + hun er avhengig av TV-jobber, dette er karrieren hennes. Er nok helt rett. Forkastelig. Stakkars menn som faktisk ble lurt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. april 2022 #332 Del Skrevet 10. april 2022 Mulig de får taushetsplikt eksene hennes der de ikke får lov til å si noe negativt om henne etter forholdet tar slutt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 10. april 2022 #333 Del Skrevet 10. april 2022 Frk.Show skrev (9 timer siden): Har fått et dårligere inntrykk av henne dessverre (hadde ikke dårlig inntrykk tidligere), snakker om at hun må ha masse sex, at pupper er viktig og i den nye serien hennes dele den greia igjen om at hun hadde sex med en fra Spice Girls for mange år siden. Altså det er jo greit nok, men virker bare trist måten hun deler så mye av dette med menn og alle andre for den saks skyld. Jeg kommer sikkert til å bli slakta for å si det, men jeg tror at barn som kommer fra en eldre norsk mann og en utenlands yngre mor fra utlandet KAN få et litt rart syn på ting og litt andre verdier. Og det er ikke hennes feil. Om man tenker over det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. april 2022 #334 Del Skrevet 10. april 2022 Thaila skrev (6 minutter siden): Jeg kommer sikkert til å bli slakta for å si det, men jeg tror at barn som kommer fra en eldre norsk mann og en utenlands yngre mor fra utlandet KAN få et litt rart syn på ting og litt andre verdier. Og det er ikke hennes feil. Om man tenker over det! Moren døde tidlig og hun ble nok ikke bedre av det. Synd hun seksualiserer alt. Eneste hun vil være er et sexsymbol. Skulle virkelig likt å pratet med en av eksene grunnet tema. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 10. april 2022 #335 Del Skrevet 10. april 2022 Xstrella skrev (1 minutt siden): Moren døde tidlig og hun ble nok ikke bedre av det. Synd hun seksualiserer alt. Eneste hun vil være er et sexsymbol. Skulle virkelig likt å pratet med en av eksene grunnet tema. Det kan nok hende ja. Angående hvem hun dater så synes jeg hun må styre det selv da. Folk blir litt for engasjert i hvordan hun skal leve livet sitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 11. april 2022 #336 Del Skrevet 11. april 2022 Centimeteren skrev (3 timer siden): Skal vi prøve å konkludere med hendeslesforløpet. Linni ble enige med Discovery+ om sjekkeprogram. Dette planlegges nok i god tid før innspilling og hun får føringer om å ikke date i mellomtiden. Samtidig blir hun veldig god «kompis» med Morten. Hun reiser til Kragerø for å gi gutta en «sjanse», men i bakhodet har hun hele tiden denne Morten, og sender derfor alle gutta hjem. Konklusjon: Linni burde vært ærlig og fortalt at hjertet hennes allerede er kapret, og avlyst programmet. Men hun er for glad i oppmerksomhet til å ta den voksne avgjørelsen, + hun er avhengig av TV-jobber, dette er karrieren hennes. Stemmer dette Huldra9? Jeg tenkte mer at programmet ble spilt inn i 2021, mens disse Morten-greiene føler jeg har pågått enda lengre. Idk, tidslinjen ovenfor er mest logisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra9 Skrevet 11. april 2022 #337 Del Skrevet 11. april 2022 totti_1 skrev (9 timer siden): Stemmer dette Huldra9? Jeg tenkte mer at programmet ble spilt inn i 2021, mens disse Morten-greiene føler jeg har pågått enda lengre. Idk, tidslinjen ovenfor er mest logisk. Hun har «datet» intenst fra 2020 sin bff. I 2021 var de nesten ikke fra hverandre. Han kjøpte storskjerm og projektor til hun kom hjem fra dateprogrammet. Tror neppe det har vært føringer før programmet startet, da ble det brått stille på snap. Et slikt program fenger, og det er en god slump å tjene, så bryr seg vel ikke nevneverdig om noe annet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 11. april 2022 #338 Del Skrevet 11. april 2022 (endret) Gutta må føle seg bra lurt. Flere hinter også til det i intervjuer. Tviler på at de har noe interesse av vennskap med Linni. Men de fikk mange vennskap ut av det. Ørjan og Birger har blitt bestevenner virker det som. Endret 11. april 2022 av Centimeteren 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 11. april 2022 #339 Del Skrevet 11. april 2022 Huldra9 skrev (5 timer siden): Hun har «datet» intenst fra 2020 sin bff. I 2021 var de nesten ikke fra hverandre. Han kjøpte storskjerm og projektor til hun kom hjem fra dateprogrammet. Tror neppe det har vært føringer før programmet startet, da ble det brått stille på snap. Et slikt program fenger, og det er en god slump å tjene, så bryr seg vel ikke nevneverdig om noe annet. Jeg veit at Sigrid hadde det litt på samme måte da hun hadde dating serie. Hun måtte holde det skjult at hun hadde møtt Martin, og spille med da hun data de andre gutta. Har man en kontrakt så har man det liksom, serien måtte jo uansett skje 🤷♀️ Det var vel ikke akkurat planlagt at det skulle bli sånn men serien var nok påtenkt for lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 11. april 2022 #340 Del Skrevet 11. april 2022 Hadde ikke hun allerede hatt ett slags forhold til Morten, hadde det jo vært naturlig at han hadde vært gjest og møtt guttene. Ettersom han er hennes beste venn. 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå