Ephemera Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1961 Del Skrevet 13. september 2006 Så gøy!! Alltid travelt her... puh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #1962 Del Skrevet 13. september 2006 Kva slags jobb har du, som du må jobbe sååå mykje i!!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. september 2006 #1963 Del Skrevet 13. september 2006 *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1964 Del Skrevet 13. september 2006 En veldig viktig jobb med masse kunder Men jeg sitter bare på rompa og snakker i telefonen og trykker på x antall datasystemer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1965 Del Skrevet 13. september 2006 Men jeg jobber bare vanlig, full stilling da - dvs. 8 timer om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #1966 Del Skrevet 13. september 2006 Syns arbeidstidene dine var så umenneskelege... Eg har berre 26 timar i ei full veke eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1967 Del Skrevet 13. september 2006 Full uke = 8 timer per dag x 5 dager = 40 timer (men fratrukket en halvtime lunsj her dag, blir det 37,5 timer per uke). Men foreløpig jobber vi hver 4 lørdag i tillegg, men da har vi overtidsbetaling den dagen + fri en dag med lønn i uka etter. Det skal vi heldigvis slutte med fra 1. oktober, så da blir det jobbing bare mandag - fredag. Og frem til 1. oktober jobber vi også kveld hver 4. uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #1968 Del Skrevet 13. september 2006 Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. september 2006 #1969 Del Skrevet 13. september 2006 37,5 time i uka er vanlig (100%) stilling det ja det har jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1970 Del Skrevet 13. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. september 2006 #1971 Del Skrevet 14. september 2006 Hei paa deg! Heldig du som "bare" jobber 8 timer om dagen! Selv om det er lenge nok...og loerdagsjobbing er en uting, skjoenner godt at du gleder deg til du slipper det! Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. september 2006 Forfatter #1972 Del Skrevet 14. september 2006 Hei, Holly Hobbie! Ser at vi har "jubileum" begge to idag - du 15 uker og jeg 19 uker Ja, det føles jammen lenge nok å jobbe 8 timer om dagen, men jeg vet vi er heldige her i Norge sammenlignet med mange andre land! Hvor mange timer om dager er det du jobber igjen? Og dere tjener vel ikke noe særlig bedre enn det vi gjør med 37,5 timers arbeidsuke i Norge heller? Nå er det jo også sånn at jeg jobber dagskift i 3 uker og kveld hver 4. uke da, så det er ikke så synd på meg, nei Men jeg gleder meg til det er slutt på det 1. oktober - og ikke minst til å gå ut i svangerskapspermisjon og være hjemme sammen med den lille prinsessa mi Formen kjennes OK ut. Jeg har egentlig ingenting å klage over, bortsett fra at jeg er trøttere enn vanlig. Dessuten er det plagsomt med stress - og ikke minst å sitte og snakke med kunder i telefonen hele dagen når man er hormonell Det er nok noen som får merke at jeg er irritabel Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. september 2006 #1973 Del Skrevet 14. september 2006 Hormonell og snakke med kunder høres ikke ut som en ideel situasjon! *Ser for meg meg på mitt værste* Skjønner godt at du blir veldig sliten av å jobbe på et sted der det skjer noe hele tiden. Jeg har heldigvis en litt mindre stressende jobb selv, og kan ha en dårlig dag uten at noen ville merket det så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. september 2006 #1974 Del Skrevet 14. september 2006 Glemte noe.... 19 uker :hoppe: Straks halvveis! Hva synes du, har ikke halvveis bare plutselig nærmet seg? (Etter at starten var hyper-treg?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. september 2006 Forfatter #1975 Del Skrevet 14. september 2006 Jo, tiden går ganske fort nå, Susan! Første trimester gikk jo bare såååå sakte, i tillegg til at jeg var utrolig kvalm og nervøs for om dette skulle gå bra osv. Så det er litt av en forskjell nå Og en uke igjen til halvveis, ja! Ellers har lønnsslippen kommet på mail! O lykke! Pengene kommer inn på konto senere i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. september 2006 Forfatter #1976 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Har fått LØNN!!! :hoppe: Endret 14. september 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. september 2006 #1977 Del Skrevet 14. september 2006 Lønn ja, det er deilig det, men så fort det går å bruke av den også. Jeg kjøpte den genseren du har som jeg spurte om, men både i sort og rosa... og sort singlet. Meget fornøyd ja! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. september 2006 #1978 Del Skrevet 14. september 2006 Har fått LØNN!!! :hoppe: ← Men du får jo ikke shoppet for du jobber vel til 20??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. september 2006 Forfatter #1979 Del Skrevet 14. september 2006 Men du får jo ikke shoppet for du jobber vel til 20??? ← Ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. september 2006 Forfatter #1980 Del Skrevet 14. september 2006 Lønn ja, det er deilig det, men så fort det går å bruke av den også. Jeg kjøpte den genseren du har som jeg spurte om, men både i sort og rosa... og sort singlet. Meget fornøyd ja! Ha en fin dag! ← Så fint at du ble fornøyd med klærne! Kanskje jeg også skulle hatt genseren i rosa... Ha en fortsatt fin dag, du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå