Ephemera Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2021 Skrevet 17. september 2006 Kos deg med besøk da ← I will Sambo har stekt vafler Kjedelig at helga er over allerede... Jobber 7 - 15 i uka som kommer. Veldig glad for å jobbe tidlig å ha ettermiddagene og kveldene fri, men Gud så trøtt jeg kommer til å være når jeg må stå opp kl. 05.30... Skal også prøve å komme meg på vanngym denne uka. På tirsdag skal jeg, men torsdag er litt mere usikker. Da åpner en ny barneutstyrsbutikk her i byen og hvis de har interessante åpningstilbud på noe av det vi må kjøpe til Ephelille, så må vi ta en tur dit Må lage meg skikkelige lister over hva vi har kjøpt og hva vi skal kjøpe osv. Det gjelder også klær og sånn. Skal lage meg en bok hvor jeg skriver hva vi har av klær i de forskjellige størrelsene. Blir koselig
Ephemera Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2024 Skrevet 17. september 2006 Får ikke jeg noen klem da???? ← Sorry, vennen!! Klart du skal få! :klem: :klem: :kys_2:
Ephemera Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2025 Skrevet 17. september 2006 Innom en liten tur ← Koselig, marthepia!
Ephemera Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2026 Skrevet 18. september 2006 At work! :icon_neutral:
Ephemera Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2028 Skrevet 18. september 2006 Ha en fin dag! ← Takk i lige måde!
Ephemera Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2030 Skrevet 18. september 2006 Grrrr.... Krangler med lønningskontoret per mail vedr. beregning av fødselspenger! Her skal jeg ha alt jeg kan få og har krav på!!! Nå som jeg har bestemt meg for full permisjon med 80 % lønn og greier! De må bare passe seg! Jeg er en hormonell og sint kvinne for tiden!! Glad, men svært irritabel!!
Susan Sto Helit Skrevet 18. september 2006 #2031 Skrevet 18. september 2006 Grrrr.... Krangler med lønningskontoret per mail vedr. beregning av fødselspenger! Her skal jeg ha alt jeg kan få og har krav på!!! Nå som jeg har bestemt meg for full permisjon med 80 % lønn og greier! De må bare passe seg! Jeg er en hormonell og sint kvinne for tiden!! Glad, men svært irritabel!! ← Tror ikke det er noe særlig å krangle med oss gravide, nei! Vurderer å ta en liten oppvask med jobben når det gjelder hva som skjer fram til og etter permisjonen min jeg. Føler meg nedprioritert og tilsidesatt. (Noe som gjør at jeg er bekymret for om jeg har jobb når jeg kommer tilbake.) Men er såpass hormonell at jeg tenker det kan være lurt å få fagforening til å ta diskusjonen for meg. Klart du skal ha alt du har krav på! Hverfall når du går helt ned til 80% lønn. Det utgjør jo endel for de fleste av oss!
Ephemera Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2032 Skrevet 18. september 2006 Jeg håper gruppeleder/sjef kan hjelpe meg litt, men han har ikke kommet på jobb ennå. Jobber skift her vettu... Ikke smart å krangle med meg nå... Oj - nytt svar fra lønningskontoret! Vi har begge misforstått hverandre litt, og nå ser det ut som jeg kan komme bedre ut av det enn det jeg hadde tenkt i utgangspunktet!!! Hurra!! Oppdatering i saken følger!
Ephemera Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2033 Skrevet 18. september 2006 Og stakkars mannlig kollega som sitter ved siden av meg og hele tiden oppdateres på denne saken!! Men han er småbarnspappa selv, så jeg tror han forstår
Susan Sto Helit Skrevet 18. september 2006 #2035 Skrevet 18. september 2006 Jeg håper gruppeleder/sjef kan hjelpe meg litt, men han har ikke kommet på jobb ennå. Jobber skift her vettu... Ikke smart å krangle med meg nå... Oj - nytt svar fra lønningskontoret! Vi har begge misforstått hverandre litt, og nå ser det ut som jeg kan komme bedre ut av det enn det jeg hadde tenkt i utgangspunktet!!! Hurra!! Oppdatering i saken følger! ← Litt misforståelser fra begge sider, ja... Men da ser det jo ut som det løser seg! Det er nok bare hormonene som har vært inne og rotet til det du oppfattet!
Ephemera Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2036 Skrevet 18. september 2006 Det er fremdeles rot... De greier ikke å formulere seg riktig. Venter på ny mail...
Ephemera Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2037 Skrevet 18. september 2006 Hun på lønningskontoret ba meg ringe henne, siden det var lettere å diskutere dette over telefonen. Så nå har jeg snakket med henne og det blir en løsning Problemet går på det jeg tjener i 4. kvartal i år, og der tar det nå men enten kvartal 4 i år eller kvartal 4 i fjor. Jeg kommer faktisk bedre ut om de tar med kvartal 4 for ifjor, men det vet jeg da altså ikke... Men da skal jeg være blid igjen
Ephemera Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2040 Skrevet 18. september 2006 Bra det ble ordnings da.... ← Ja, det er bare å stå på krava! Men jeg skulle gjerne visst eksakt hvilke måneder de beregner det ut fra da... Men det skal gå bra med 80 % lønn og hun på lønningskontoret sa at hun håpet at jeg tok det, både for min og babyens skyld Får være hjemme med Ephelille fra 22. januar 2007 til 13. januar 2008. Da inkludert 5 uker ferie Sambo tar 8 uker etter det + at han tar ut litt ferie/avspasering og sånn rett etter fødselen Mulig han har krav på 2 uker fri med lønn. Han vil gjerne bo på pasienthotellet sammen med meg og Ephelille de dagene vi skal være på sykehuset ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå