Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Home from shopping! :sjarmor: Oppdatering kommer senere, for nå må jeg spise og sove... :sove: I den ene eller andre rekkefølgen. Har vært så trøtt idag...

Men jeg har brukt mye penger... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppingen idag, ja...

Først var vi på Panduro Hobby, hvor jeg kjøpte utstyr til å støpe lys. En stor sylinder og en stor kule. Jeg brenner alltid masse, masse levende lys og det blir så mye rester og sånn igjen. Det har jeg samlet opp en stund, med tanke på å smelte det og støpe det om igjen. Kjøpte veker og forskjellig også da.

Og så var vi på et kjøpesenter der jeg fikk kjøpt de støvlettene mine + et par sorte sko som jeg skal ha bl.a. til en sort strikkekjole.

Så var vi på Ikea og så på stellekommoden og sprinkelsenga. Åh, så fint :hjerte: Og vi skrev opp priser på madrass, sprinkelbeskytter, dyne, laken og sengesett. Kjøpte noe småtterier der inne også, men ikke noe til babyen da. Og så spiste vi lunsj der.

Og så var vi på et annet kjøpesenter og handlet mat. Og der fant jeg en fin mamma-genser på H&M - den er sort, litt lang, i tynn strikk med bla ull og angora og det er blondestrikk rundt V-utringningen og nederst + knyting under brystene. Kjøpte også en sort mamma-singlet til å ha under den. Der møtte vi også et vennepar med datter på 1 1/2 år, så vi ble der en stund sammen med dem.

Ja, og så fylte jeg bensin på bilen min.

Har vel brukt 4.000 kroner idag...

Så ble det hjemmelaget lasagne til middag og :sove: på sofan. Nå skal jeg holde meg våken og se TV resten av kvelden :ler:

Glemte forresten at jeg skulle kjøpe meg en bok for å skrive ned hva vi har kjøpt til Ephelille og hva som skal kjøpes. Skal lage oversikt over ha som er kjøpt inn av klær i forskjellige størrelser også. Jeg dro frem alle posene med babyklær på stuegulvet i formiddag fordi jeg skulle ordne det... :sjenert:

Edit: Endret farge stort til sort :ler:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige Ephelille. :)

Fordi hun har så mye klær?

:ler: Det spørs hvor mye hun bryr seg i starten ;) Men hun kommer vel aldri til å få for lite klær, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det ikke hendt stort, men helga går altfor fort.

Jeg sa fra til sambo med det samme jeg sto opp idag, at dette skulle være "sofa-dag". Og jeg er så trøtt fremdeles, at jeg har sovet et par timer på sofan. Og så har jeg snakket med mamma i telefonen i nesten to timer. Hun og pappa kom hjem fra syden igår kveld.

Nå har vi spist hjemmelaget lasagne til middag og det blir fremdeles sløving i sofan resten av kvelden. Mulig vi får besøk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jobber 12 - 20 denne uka (første gang med sånn rar vakt - men det var nyyyydelig å sove lenge idag...).

Her virker imidlertid ikke datasystemene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den genseren du har kjøpt fra hm er det en som var i sort , rosa eller hvit? Til 250 eller noe? Jeg lurte fæltpå å kjøpe den jeg å ..er den altfor varm å ha på inne? Var knallfin da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den genseren du har kjøpt fra hm er det en som var i sort , rosa eller hvit? Til 250 eller noe? Jeg lurte fæltpå å kjøpe den jeg å ..er den altfor varm å ha på inne? Var knallfin da!

Ja, jeg så den i alle fall i sort og rosa - og den kostet 249,50 tror jeg. Jeg synes den er utrolig fin og den er ikke så varm fordi den er tynn. Jeg svettet tidligere idag, men det var fordi jeg gikk med jakke utenpå når jeg var ute. Har sort mammasinglet som jeg også kjøpte på H&M under. Den kostet 79,90 og fantes også i hvit ihvertfall. Veldig fin den også, og lengre foran sånn at det er plass til mage ;)

Men jeg anbefaler den genseren!

Du er jo snart 20 uker på vei du...

Ja, tenk - om en uke er jeg halvveis! :overrasket:

:hoppe:

Oj, slutt på pausen og jobbings igjen... :forvirret: Spiste middag i pausen nå, for jeg fant ut at det ble så lenge å vente til jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...