Sniglå Skrevet 10. mars 2006 #381 Del Skrevet 10. mars 2006 *Ønsker Eph masse lykke til på mandag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 10. mars 2006 HELG!!! Idag har jeg kjøpt meg svart Samsonite trillekoffert med beautybox på toppen Så fin atte! Jeg tror liksom at jeg skal på små masse langweekender til diverse storbyer fremover... jeg har ihvertfall lyst til det... Også den store Friis-bagen som jeg kjøpte for x antall uker siden. Den fine i sand. Den har jeg jo hele tiden lurt på om jeg skulle hatt i den mindre størrelsen i steden. Denne: http://www.nbags.no/product_info.php/products_id/1101 For den jeg har nå er så stor. Den ligger i posen med lappen på og sånn ennå. Denne som er litt mindre (men ellers akkurat likedan), går an å bruke både som veske til daglig og som håndbagasje. Friis-butikken her i byen er utsolgt for begge størrelsene, men de hadde bestilt flere så de kommer snart inn. Lurer på om jeg skal spørre om jeg får byttet den til den minste. Nå har vi koset oss med rullekebab med kylling, det brenner i peisovnen, jeg ligger i sofan med pledd, og jeg skal sove litt før TV-kvelden begynner Livet er herlig! Resten av helga blir det kjøring, kjøring og kjøring... Et vennepar har spurt om vi vil bli med på handletur til Sverige imorgen. Aner ikke om jeg orker det... I tilfelle må jeg kjøre og da får jeg kjørt laaaaangt. Vet ikke hva som er best av det eller å kjøre på kryss og tvers her i byen hele dagen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 11. mars 2006 #383 Del Skrevet 11. mars 2006 * Som avtalt; sender Eph masse lykkeønskninger til mandag * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #384 Del Skrevet 11. mars 2006 Tusen takk, Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #385 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvordan unngår jeg nervesammenbrudd på oppkjøringen imorgen?? Det lurer jeg på! Hadde jeg enda kunnet dra hjem og grave meg ned under dyna etterpå, men neida - den jenta her skal på jobb rett etterpå Men altså - JEG SKAL GREIE DET!!!! Jeg skal ha førerkort imorgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 12. mars 2006 #386 Del Skrevet 12. mars 2006 Jepp det skal du! Dette går så bra!! Bare pust dypt og slapp helt av! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #387 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg er bilsyk... eller kvalm av bilkjøring Holdt på å lage katastrofe idag. Jeg er helt analfabet på rundkjøringer. Sambo sier at jeg bare kan å kjøre i de som jeg har kjørt hundre ganger, fordi jeg da har lært meg å kjøre i den. Idag skulle jeg kjøre i en ny rundkjøring da . Vel, den var ny idag, men vi hadde kjørt den 40 ganger idag da Og jeg bumset uti uten å se meg for til venstre - og der kom det en bil Og jeg visste ikke om jeg skulle stoppe eller kjøre - men sambo ropte Kjør!! For Guds skyld - kjøøøøøøøøøøør!!!!!! Og jeg kjørte - i den farten rundt rundkjøringa... :icon_neutral: Vel, det gikk bra, men jeg skremte visstnok vannet av alle involverte parter. Og nå kommer det merkelige: Når vi kjørte der på neste runde, så var det ikke en eneste bil å se!!! Alle var skremt hjem Sambo mente at det hadde gått ut melding på nærradioen om at ei gal dame drev å lærte seg å kjøre bil i den bydelen idag... For folk forsvant rett og slett. Ikke bare i den rundkjøringa, men også rundt omkring ellers :klø: Vel, vi fant igjen alle de bortskremte menneskene et stykke utenfor byen Hærregud... jeg blir gal! Eller forresten: jeg kjenner at jeg er gal nå! Sambo tror at saken om jeg står eller ikke står imorgen, kommer helt an på hvilken rute jeg får... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 12. mars 2006 #388 Del Skrevet 12. mars 2006 Begynner vel å bli godt kjent i byen du nå da! Jeg måtte kjøre i bydeler jeg ikke hadde vært i før, og det snødde sånn at jeg ikke så veiene som kom fra høyre... Jada, flaks at det ikke kom noen biler, men fikk emg en toerfeil for jeg kjørte for fort med tanke på hvor dårlig sikt det var... Har du den første timen i morgen? Isåfall kan du trøste deg med at mye tid går bort på køståing som regel og slipper å kjøre så veldig mye! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 12. mars 2006 #389 Del Skrevet 12. mars 2006 Lykke til på oppkjøringen i morgen! fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #390 Del Skrevet 12. mars 2006 Tusen takk, Chica og Leo! Jeg har oppkjøring kl. 12 og det er meldt sol. Hvor lenge må jeg kjøre imorgen? Er det 45 minutter? Jeg vil kortest mulig tid så jeg ikke rekker å gjøre så mange feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #391 Del Skrevet 12. mars 2006 Kjære Gud! Kan du være så snill og la meg stå på oppkjøringa imorgen?? Vær så snill! La meg greie å konsentrere meg i bare èn time! Dette er veldig viktig! Jeg må få førerkort imorgen. meg selv i lykke og konsentrasjon. Jeg føler jeg er grønn i ansiktet og det var såvidt jeg fikk i meg middag idag. Og nå skal vi i bursdag. Føler jeg trenger sykemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #392 Del Skrevet 12. mars 2006 Lykke til i morgen! Dette greier du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #393 Del Skrevet 12. mars 2006 Tusen takk, Fjompe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 12. mars 2006 #394 Del Skrevet 12. mars 2006 Det kommer til å gå som en drøm!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. mars 2006 #395 Del Skrevet 12. mars 2006 Oppkjøringen går sikkert veldig bra, bare prøv å slappe av og tenk sånn du pleier i trafikken, så går det helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. mars 2006 #396 Del Skrevet 12. mars 2006 Tusen millioner lykkeønskninger sendes i Ephemeras vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. mars 2006 #397 Del Skrevet 12. mars 2006 oooooog et Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 12. mars 2006 #398 Del Skrevet 12. mars 2006 Lykke lykke til i morgen Ephemera! Oppkjøringen varer i 60 minutter og følgelig skal jeg krysse fingrene for deg mellom kl. 12 og kl. 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. mars 2006 #399 Del Skrevet 12. mars 2006 Husk og være 100% skjerpet, så går det kjempefint Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #400 Del Skrevet 12. mars 2006 Oj, oj, oj... så mange som har vært på besøk her!! og masse takk til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå