Ephemera Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2101 Del Skrevet 20. september 2006 Nå har jeg fått mail fra et amerikansk klesfirma som spør om jeg har lyst til å bli modell, igjen. "Want to be a model?" står det... Sist var det Victorias Secret som maste... Hallo - vet de ikke at jeg er gravid??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2006 #2102 Del Skrevet 20. september 2006 oh! Modell! du får si at du kan være modell for mammaklær da vet du Grace da! Du er absolutt ikke feit!!! Da er jeg i tilfelle ei dundre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2103 Del Skrevet 21. september 2006 :Gjesp: Meeeen - idag er jeg 20 uker på vei og halvveis!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. september 2006 #2104 Del Skrevet 21. september 2006 Det sies at man skal passe på at røkelaksen er fersk, men hvordan vet man det? Jeg går ut fra at det går fint så lenge jeg kjøper laks i butikken, som ligger kaldt der, oppbevarer den kaldt i kjøleskapet og ikke lar den ligge for lenge. Og nå om dagen har jeg med meg matpakke med røkelaks på jobb også, og den går rett i kjøleskapet når jeg kommer på jobb. Kan imidlertid tenke meg at det ikke er lurt å spise laks som enten begynner å gå ut på dato, som man har hatt liggende åpen leeenge, eller noe som man graver frem på bunnen av fryseren ← Følger du det der skal du være trygg! Langtidsholdbar mat, som røkelaks, skal ikke spises dersom det er kort tid igjen av holdbarheten, eller den har ligget åpnet en stund. Hadde røkelaks i bryllupet. Sjekket med min "maniske" gravide venninne, men til og med hun spiste det. (Hun er helt utrolig flink på å holde seg innenfor alle råd og regler, for hun er livredd for at ting skal gå galt. De har nemlig mistet sent før!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. september 2006 #2105 Del Skrevet 21. september 2006 :hoppe: 20 uker! :hoppe: Kjennes det ikke plutselig ut som 20 uker egentlig har gått ganske fort? (Selv om de kjentes "evigvarende" da du var i dem?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2106 Del Skrevet 21. september 2006 Hei, Susan! Joda, tiden går egentlig ganske fort nå! Og det er nå det begynner å bli gøy - når magen vises og det sparker der inne Men jeg sliter litt på jobb altså... Fryktelig vanskelig å styre hormonene hele tiden... Også er det fryktelig tungt å stå opp om morgenen. Kan ikke helt se for meg at jeg skal jobbe 100 % helt frem til permisjonsstart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. september 2006 #2107 Del Skrevet 21. september 2006 Forstår godt at du føler det er vanskelig å styre hormonene hele dagen på jobb, når du hele tiden har kontakt med kunder. Hos meg ble det å stå opp om morgenen lettere etter hvert, for jeg våkner av at jeg må tisse, OG at noen sparker masse. Så nå våkner jeg før klokka ringer nesten hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. september 2006 #2108 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) :Gjesp: Meeeen - idag er jeg 20 uker på vei og halvveis!!! :hoppe: ← :hoppe: :hoppe: :hoppe: Jippi!!!! Om 20 uker er jeg KG tante...... :hoppe: :hoppe: :hoppe: Endret 21. september 2006 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2109 Del Skrevet 21. september 2006 Det er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2110 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Snart ferdig på jobb. Skal hjem og sove litt, før sambo plukker meg opp og vi kjører til babybutikken Han holdt på å gi opp igår når jeg jublet over at vi skulle spise middag på McDonalds e.l. Jeg elsker jo sånn mat Endret 21. september 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 21. september 2006 #2111 Del Skrevet 21. september 2006 Gratulerer med 20 uker og halvveis! Gud bedre så fort tida har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2112 Del Skrevet 21. september 2006 Gratulerer med 20 uker og halvveis! Gud bedre så fort tida har gått! ← Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 21. september 2006 #2113 Del Skrevet 21. september 2006 Gratulerer med 20 uker og halvveis! Tiden går fort! Kjøpte du noe fra babybutikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. september 2006 #2114 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Grattis med halvveis! Endret 21. september 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #2115 Del Skrevet 21. september 2006 Grattis med 20 uker! :-D hva shoppa du i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2116 Del Skrevet 22. september 2006 Kommer med oppdatering når det blir litt roligere her på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2117 Del Skrevet 22. september 2006 Nå skal vi se hva vi kjøpte, ja... Voksi-pose i sort med hvit blonde-"pute" inni Baby Bjørn-bæresele Ammepute (en fiiiiin en som jeg har lett etter i det mønsteret jeg nå fant!) Sandfarget helseteppe En hvit pyjamas Tror det var det hele... Så også på en nyyyyyydelig vippestol fra Disney. Det hang 3 bamser foran på den, som babyen kunne leke med : en Ole Brumm, en Tigergutt og en Nasse Nøff Den var så søøøøøt Men den venter vi litt med Idag eller imorgen blir det kjøpe av seng + utstyr til den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaprifol Skrevet 22. september 2006 #2118 Del Skrevet 22. september 2006 Gratulerer med halvveis, Ephemera! Det er koselig å kjøpe inn utstyr til babyen, høres ut som om dere har fått noen viktige ting i hus. Voksiposen er lik den vi har tror jeg, og en sånn pose er bare helt toppers når babyen kommer midt på vinteren. Det fine er at trekket kan man ta av og vaske i tilfelle litt gulp o.l., så den varer lenge denne posen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2006 #2119 Del Skrevet 22. september 2006 Åhhh jeg er så babysjuuuuk.... Og å være i dagboka di gjør vel ikke saken bedre.. To av de andre jentene på treningen var innom i går, hun ene har en baby på fire mnd og hun andre skal ha en liten jente om to mnd... Og jeg blir så veldig misunnelig....... Mye å gjøre på jobb i dag?? Her koker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2120 Del Skrevet 22. september 2006 Takk, Kaprifol! Ja, vi snakket om det igår - at nå begynner vi å få mye på plass. I tillegg til det vi kjøpte igår, har vi bestilt Emmaljunga-vogn, som vi bare venter på telefon om når vi skal hente i butikken. I tillegg har vi kjøpt bilstol, reiseseng og en haug med klær (trenger flere pyjamaser). Nå gjenstår seng med utstyr og stellekommode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå